02.02

2.5K 181 85
                                    

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤👑

İyi okumalar.❤👑

Valerie'in görünümü.

Valerie'in görünümü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valerie Scarlett

Bu gün New york da Lucifer ile bir iblis barında partideyiz. Aptal kuyruğum gibi yanımdan ayrılmıyor! Sinirle onu itip "Gitsene keçi kafa!" Dedim.

Lucifer, sinirle "Eğer böyle etrafta gezmeseydin giderdim hatunların yanına!" Dedi. Sırf güzel görünüyorum diye beni dövecek bu mal! Ed yanıma gelince ona sıkıca sarıldım. O benim en sevdiğim insan kankam!

Lucifer, öksürerek "Fazla yakınsınız!" Dedi. Ed, ile birbirimizden ayrıldık. Lucifer'a sinirle bakarak "Aptalın tekisin!" Dedim ve Ed'in koluna girip onu sürükleyerek ilerdeki çift kişilik koltuğa doğru yürümeye başladım.

Koltuğa oturunca kafamı onun omuzuna koyup alayla "Görüşmeyeli baya yaşlanmışsın!" Dedim. Ed, gülerek "Sende bedenini bulmuşsun." Dedi.

Kafamı omuzundan kaldırıp sırıtarak "Cüce!" Dedim. Ed, kaşlarını çatarak "Kızım giymişsin on santim topuklu tabi yanında cüce kalırım!" Dedi.

Onun dediğine sırıtıp geriye yaslandım. Ed, kaşlarını daha çok çatarak "Neyin var?" Dedi. Neyim yok ki? Oflayarak "Çok uzun hikaye Ed." Dedim. Ed, başını olumsuz anlamda sallayıp "Üşeniyorum demiyorsun da!" Dedi.

Aptal Klaus! Neden her saniye aklımdasın? Deli gibi ağlamak istiyorum ama ben ağlayamam. Ayağa kalkıp "Görüşürüz Ed." Dedim ve elime büyük bir içki şişesi alıp bardan dışarıya çıktım.

Herşeyden nefret ediyorum! Özellikle kendimden! Bir saattir New york sokaklarında elimde bitirdiğim boş içki şişesiyle geziyorum. Lucifer, birden önümde belirip "Bir saattir seni arıyorum cüce!" Dedi.

Gözlerimi devirip "Fazla sıktın Lucifer!" Dedim. Lucifer, sinirle "Sana ne oluyor Valerie!" Dedi ve önüme gelip ellerini omuzuma koyarak "Bana güvenip anlat!" Dedi. Güvenmek mi?

Kahkaha atarak "Güvenmek mi?" Dedim. Kahkaha atmayı kesip ciddi bir şekilde Lucifer'ın gözlerinin içine bakarak "Lucifer, ben kimseye güvenmem!" Dedim.

Lucifer, benden uzaklaşarak ciddi bir şekilde "Ben senin kardeşinim bana güvenmeyipde kime güveneceksin!" Dedi.

Alayla dudaklarımı büzerek "Üzgünüm Lucifer!" Dedim ve arkama döndüm. "Şu güven problemin azalmak yerine artmış Valerie!" Dedi. Lio?

Hızlıca arkama döndügümde Lio, üzerindeki lacivert takım elbisesiyle karşısındakini adeta büyülüyordu. Lucifer, gülumseyerek Lio'ya sarılıp "Uzun zaman oldu kardeşim." Dedi.

İkisi birbirinden ayrıldığında Lio, üzerindeki ceketi ve kıravatı çıkarıp "Uzun zamandır seni güzel dövmedim değil mi?" Dedi.

Gözlerimi devirip "Bana vurmana izin vereceğimi falan mı sanıyorsun!" Dedim. Lio, sinirle "Eskiden yaptığın hataları tekrarlıyorsun Valerie! Aklının başına gelmesi için güzel bir dayağa ihtiyacın var!" Dedi.

Lio, beni korkutmaya çalışıyor ama yapamaz! O bana asla vurmaz! Karnıma yediğim yumrukla duvara sert bir şekilde çarptım.

Gözlerimi büyüterek "Sen bana mı vurdun!" Dedim. Lio, bana tam yumruk atacakken elini sıkıca tutup kırdım. Sinirle "Senin ondan farkın yok!" Dedim ve karnına sert bir yumruk atıp ona kafa attım.

Lio, yerde acı içinde yatarken karnına tekme attım. Lio, karşı duvara çarpıp sertçe yere düştü. Lucifer'a dönüp "Onu öldürmeden önce götür!" Dedim ve yürümeye başladım.

Lio, bağırarak "Onu deli gibi seviyorsun ama korkağın teki olduğunu için ondan kaçıyorsun!" Dediğinde yerimde dona kaldım. Sinirle arkama dönüp "Eğer bir kelime daha edersen seni öldürürüm!" Dedim.

Lucifer, sinirle "İkiniz de sakin olun!" Dedi. Lio, Lucifer'ın yardımıyla ayağa kalkıp "Hope'yi bulmalısın!" Dedi. Hope, kim be?

Kaşlarımı havaya kaldırarak "Ne saçmalıyorsun!" Dedim. Lio, sırıtarak "Hope Mikaelson, Klaus'un kızı şu an telhikede!" Dedi. Hayley'in karnındaki çocuk kız mıymış?

Gözlerimi devirip "Banane bundan!" Dedim. Lio, oflayarak "O kız senin varisin!" Dediğinde Lucife ile ayni anda "NE!" Dedik.

Lio, gömleğinin bir düğmesini açıp "Annesinin karnındayken o kız ölmek üzereydi. O kızı kurtardığında damarlarında senin kanını taşımaya başladı. Hatta seninle aynı sembolü aynı yerde taşıyor. Bir kaç iblis o kızı öğrenmiş hatta sana karşı kullanmak için peşlerine düşmüşler." Dedi.

Sinirden gözlerimi kapattığımda Lucifer, sinirle "Sen nasıl bu çocuğun senin kanını taşımasına izin verdin!" Dedi. Sinirle, gözlerimi açıp bağırarak "İSTEYEREK MI YAPTIM!" Dediğimde ikisi geriye doğru savrulmuştu. 

Sinirle Lio'ya bakarak "Bu bir aldatmaca Lio!" Dedim. Lio, ayağa kalkıp "Hayır bu bir şans!" Dedi. Lucifer, sinirle ayağa kalkıp "Neyin şansından bahsediyorsun. Yıkılışmızın mı!" Dedi.

Lio, gülümseyerek "Yeniden bir aile olabilmemiz için bir şans! O küçük kız bizi bu karanlıktan kurtarıp tekrar aile olmamızı sağlayacak tek şey!" Dedi. Sinirle, Lio'ya doğru yürüyerek "Bu karanlık sayesinde yaşıyoruz biz!" Dedim.

Lio, başını olumsuz anlamda sallayıp "Bu karanlık bizi yok ediyor Valerie!" Dedi. Lio'yu göğsüne işaret parmağımla  sertçe itip "Bu işin içinde senin parmağın var değil mi!" Dedim. Lio, derin bir nefes alıp "Hepsini tekrar bir aile olmamız için yaptım!" Dedi.

Sinirle, "Bizim sonumuzu kendi ellerinde getirdin!" Dedim. Lucifer, beni onaylayarak "Valerie, haklı Lio!" Dedi. Geriye doğru yürüyerek "Bir daha karşıma çıkma! O kızında canı cehenneme!" Dedim ve arkama dönüp yürüyerek "O kızın ölümü ellerimde olacak!" Dedim.

Ooo neler oluyorrrr sjsnskkd

Sizce neler olacak?

Lucifer'ın kıskançlığı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Lio'un Elijah'a benzerliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Valerie'in güven problemi size kimi hatırlattı? Skkskdjsjs

Hope'in valerie'in kanını taşıması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.❤👑

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin