Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤👑
Klaus'un eski sevgilisi olan o kızıl saçlı kadının adını bulamadım. Bu yüzden ona Layla dicem sjsjjsjs
İyi okumalar.❤👑
Hayley, yutkunarak cadı meclisi binasına girdi. Cadılar hayley'in önünü kestiler. Layla, kaşlarını çatarak Hayley'in önüne geçip "Neden buradasın!" Dedi.
Hayley, ciddi bir şekilde "Valerie, geri döndü!" Dedi. Layla, sinirle "Ne! O sürtük nasıl geri döndü!" Dedi.
Klaus, Layla'ın ilk ve tek aşkıydı. Klaus, Layla'yı Valerie için tek etmişti. Layla, bu yüzden Valerie'den ölesiye nefret ediyordu.
Layla, tek kaşını kaldırarak "Bunu bana neden söyledin Hayley?" Dedi. Hayley, sinirle "O sürtük benim kızımı elimden almaya çalışıyor! Güçlerimizi birleştirip onu yok edelim!" Dedi.
Layla, keyifle sırıtarak "Ben onu yok edemem ama yok edecek birini çağırabilirim. Fakat bana neden Hope'in peşinde olduğunu söylemen gerek!" Dedi.
Hayley, sinirle "Hope, Valerie'in kızı!" Dedi. Layla, keyifle sırıtarak "Onun ve Hope'in saç telinden bana getirmelisin!" Dedi.
Hayley, başıyla Layla'yı onaylayıp cadı meclisi binasından çıktı. O sırada Lucifer, gölgede elindeki içkisini kafasına dikip alayla Layla'ya bakıyordu.
Layla, hızlıca odasına doğru yürümeye başladığında Lucifer, gölgede onun peşinden gidiyordu. Lucifer, kendini gösterip gülümseyerek "Merhaba tatlım!" Dedi.
Layla, korkuyla Lucifer'a bakarak "Sende kimsin?" Dedi. Lucifer, sırıtarak "Ben Lucifer Morningstar. Valerie'in en sevdiği abisiyim!" Dedi.
Layla, yutkunarak "Senin keçi kafan yok muydu?" Dedi. Lucifer, sinirle "Yok!" Dedi ve sakinleşmeye çalışarak Layla'ın boğazını tutup sertçe sıkarak "Eğer kardeşime ve Hope'ye zarar verecek en ufak bir şey yaparsan seni öldürürüm kızıl kafa!" Dedi.
Layla, nefes almaya çalışarak "Tam-am!" Dedi. Lucifer, Layla'yı yere fırlatıp ceketinin kollarını düzeltip gülümseyerek "Seni izliyor olacağım! Onlara karşı yaptığın en ufak harekette kendini ölmüş bil!" Dedi ve gitti.
Layla, boğazını sinirle tutarak "Hepinizi yok edicem!" Dedi ve ayağa kalktı. Lucifer, sırıtarak şehrin sokaklarında çapkın çapkın sırıtarak yürüyordu.
Lucifer, sokağın köşesinden dönmesiyle Freya ile çarpıştı. Freya, sinirle "Önüne baksana!" Dedi ve yürümeye başladı. Lucifer, sırıtarak Freya'ın arkasından bakarak "Üzgünüm hanımefendi!" Dedi ve yürümeye başladı.
Valerie ScarlettLio, beni uzun zamandır uğramadığımız evimize getirmişti. Eve uzun zamandır uğramadığımız için epey kirlenmişti. Gözlerimi devirip "Asla temizlemem burayı!" Dedim.
Lio, alayla "Merak etme elini sürüp burayı mahfetmene asla izin vermem!" Dedi. Gözlerimi devirip alayla, "Klaus'a neden öyle davrandın?" Dedim.
Lio, ciddi bir şekilde "Ben senin abinim! Ben senin yanındayken sana yaklaşmaz!" Dedi. Kaşlarımı havaya kaldırarak "Sen böyle bir tepki verdiysen Lucifer'ı hayal edemiyorum!" Dedim.
Bu ikisi sevgili olduğumuzu da bilmiyor. Bilseler neler olur acaba? Lucifer, içeriye girip keyifle sırıtarak "Neyi hayal edemiyorsun?" Dedi.
Sırıtarak "Sanane!" Dedim. Lucifer, gözlerini kısarak "Söyle cüce!" Dedi. Bende gözlerimi kısıp "Asla keçi kafa!" Dedim.
Lucifer, saçımı dağıtarak "Söyle!" Dedi. Sinirle onu itip "Yürü git!" Dediğimde Klaus salona girip "Ona sakın bir daha dokunma!" Dedi.
Siktir!! Lucifer, ciddi bir şekilde "Sende kimsin!" Dedi. Klaus, sinirle "Asıl sen kimsin!" Dedi. Lucifer, alayla sırıtarak "Valerie'in en sevdiği abisi Lucifer morningstar!" Dediğinde Lio ile aynı anda gözlerimizi devirdik.
Klaus, kaşlarını havaya kaldırıp bana bakarak "Senin kaç tane abin var?" Dedi. Lio, ciddi bir şekilde "İki abisi var! Neden geldin?" Dedi.
Lucifer, sinirle "Bu adam da kim?" Dedi. Klaus, gülümseyerek "Valerie, aşkım sen söylemek iste misin?" Dedi. Lucifer, sinirle bana döndüğünde sevimli bir şekilde sırıtarak "Kendisi Hope'in babası benimde sevgilim olur!" Dedim.
Lio ve Lucifer aynı anda "Sevgilin mi!" Dedi. Hızlıca Klaus'un yanına gittiğimde Lucifer, "Bir gün sadece bir gün yanlız bıraktım seni!" Diyerek kükredi.
Klaus'un yanağından öptüğümde Lio, beni uyarır bir şekilde öksürdü. Klaus, elini beline koyup "Kendini benim müstakbel eşim!" Dediğinde gülerek omuzuna vurdum.
Lucifer, Klaus'u birden salonun öteki tarafina fırlatıp "Ben olduğum sürece bok evlenirsiniz!" Dedi. Sinirle Lucifer'a bakarak "Ne yapıyorsun sen!" Dedim.
Lio, sinirli sesiyle "İşinizi gidip dışarda halledin!" Dedi. Bu ciddi mi! Klaus, sırıtarak ayağa kalkıp "Ne olursa olsun onunla evleneceğim!" Dedi.
Bu canına susadı! Lucifer, şeytan tarafını çıkarıp Klaus'un üzerine doğru yürümeye başladığında onun önüne geçip sinirle onu iterek "Sakın!" Dedim.
Klaus'a dönüp "Bu manyak daha da delirmeden git Klaus!" Dedim. Klaus, Lucifer ve Lio'ya bakarak "Sizi bu akşam aile yemeğimize davet ediyorum." Dedi ve bana göz kırpıp gitti.
Sırıtarak onun arkasından bakmaya başladığımda Lio, "Sen ona aşık mı oldun?" Dedi. Lucifer, sinirle "Onun o gözlerini sökücem!" Dedi ve insan haline döndü.
Gülümseyerek "Ben onu seviyorum!" Dedim. Lucifer, kaşlarını çatarak "Sen ciddisin!" Dedi. Lio, keyifle gülerek "Bu akşam için hazırlansak iyi olur!" Dedi ve arkasına dönüp ellerini birbirine vurup evi temizleyip eski göz kamaştırıcı bir hale getirdi.
Lio, merdivenlerden çıkmadan önce ben ve Lucifer'a bakarak "Odalarınızı biliyorsunuz söylememe gerek yok!" Dedi ve gitti.
Lucifer, oflayarak "Evlenmiyorsun!" Dedi ve Lio'un peşinden gitti. Aptal! Ben istediğim sürece bana engel olamaz.
Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.❤👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals - Kraliçe 👑 / TAMAMLANDI
Vampire"iblis olman umrumda değil Valerie scarlett" Eski adı : Queen #ilk the orginals ve TVD iblis kurgusudur. #ilk the orginals ve Tvd iblis kraliçesi kurgusudur. Hayran kurgudur Yayınlama: 15.01.2019 Bitiş: 16.05.2020 KITAPDA RAHATSIZ EDICI DINI ÖGELE...