02.04

2.3K 177 26
                                    

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤👑

İyi okumalar.❤👑

Klaus, sinirle Freya'ın odasında tur atıyordu. Kol, sinirle "Klaus, başımızı döndürüyorsun otursana!" Dedi. Elijah, ceketini çıkarıp "Kol, haklı Niklaus!" Dedi.

Klaus, onları duymamazlıktan gelip Freya'ya bakarak "Hala bulamadın mı!" Dedi. Hayley, sinirle "Klaus, senin yüzünden odaklanamıyor!" Dedi.

Freya, haritanın üzerindeki Hayley'in kanına bakarak "Hayley'in kanı işe yaramıyor!" Dedi. Hayley, kaşlarını çatarak "Nasıl işe yaramıyor! Ben onun annesiyim Freya." Dedi.

Freya, sinirle "Onun annesi olduğunu biliyoruz ama senin kanın işe yaramıyor!" Dedi. Klaus, Hayley'in yanına oturup bileğini ısırarak "Benim kanımı dene!" Dedi.

Klaus, haritanın üzerine kendi kanını döktü. Freya, Klaus'un elini tutup yer bulma büyüsü yapmaya başladığında harita değişmeye başladı.

Harita cehennem haritasına dönüştüğünde Klaus'un kanı kötülükler sarayında durdu. Klaus, kaşlarını çatarak "Bu haritanın gösterdiği yer neresi?" Dedi. Lio, kucağındaki bilinci kapalı Rebekah'la kendini göstererek "Önünüzdeki cehennemin haritası." Dediğinde Mikaelson ailesi aynı anda ona döndü.

Kol, vampir tarafını göstererek "Rebekah'ya zarar verdiysen seni öldürürüm!" Dedi. Lio, gözlerini devirip "Ben değil başkası zarar verdi seni aptal insan!" Dedi ve Rebekah'yı yatağın üzerine yavaşça koydu.

Freya ve Hayley hızlıca Rebekah'ın yanına yürüdüler. Klaus, ayağa kalktı ve melez tarafını çıkarıp "Kimsin sen!" Dedi. Elijah, ayağa kalkıp "Kol ve Nik sakin olun!" Dedi.

Lio, duvara yaslanıp "Ben Lio Sky Valerie'in abisiyim." Dediğinde Klaus ve Elijah aynı anda "Abisi mi?" Dedi. Kol, gözlerini devirip "Rebekah'ya ne oldu ve Hope nerde?" Dedi.

Lio, ciddi bir şekilde "Rebekah ve Hope Los Angeles'a geldiğinde bir iblis tarafından saldırıya uğradı. İblis Rebekah'yı ölümcül derecede yaralayıp Hope'yi kaçırdı." Dedi. Elijah, kaşlarını çatarak "Bizi hiçbirşey öldürmez!" Dedi.

Lio, gözlerini devirip "Öldürür! Özellikle iblis zehri. Hope'yi yanınızdan ayırmayacaktınız!" Dedi. Klaus, sinirle "Burası güvenli değildi!" Dedi.

Lio, alayla "Hala anlamadınız mı? Mikael'ın şehre gelmesi Hope'yi sizden uzaklaştırmak için yapılan bir kumpastı." Dedi ve ceketini düzellti. Elijah, ceketini düzeltip ciddi bir şekilde "Neden Hope'yi kaçırdılar?" Dedi.

Kol, sinirden gülerek "Siz ikiniz neden birbirinizi kopyası gibisiniz?" Dedi. Lio ve Elijah aynı anda gözlerini devirdiler.

Lio, "Çünkü Hope, Valerie'in tahtında söz hakkı sahibi." Dedi. Klaus, kaşlarını havaya kaldırarak "Taht derken?" Dedi. Elijah, tek kaşını havaya kaldırarak "Düzgün açıkla!" Dedi.

Lio, kaşlarını çatan Hayley'e bakarak "Hayley, hamileyken çocuğu ölmüştü. Bende o ölen çocuğu Valerie'ye kan bağıyla bağlayıp tekrar hayata geri getirdim." Dediğinde Hayley, sinirle bağırarak "Hope benim kızım!" Dedi.

Lio, başını olumsuz anlamda sallayıp "Senin çocuğun öldü!" Dedi. Hayley, sinirle Lio'un üzerine doğru yürümeye başladığında Kol, onu durdurup "Sakin ol!" Dedi.

Lio, sakin bir şekilde "Üzgünüm ama Hope senin kızın değil! Onun sana benzemeyişi, bacağında ki Valerie'le aynı sembolü, davranışları ve hareketlerinden anlamalıydın senin kızın olmadığını." Dedi.

Hayley, sinirle "Yalan söylüyorsun!" Dedi. Klaus, sinirle "Hope, nerde!" Dedi. Lio, "Valerie'ye karşı kullanılmak için bir iblisin yanında." Dedi. Elijah, kaşlarını çatarak "İblisler neden Hope'yi Valerie'ye karşı kullanmak istiyor?" Dedi.

Lio, ciddi bir şekilde "Çünkü o iblislerin kraliçesi. Hope, onun tahtında söz hakkı ve varisi olduğu için ona karşı kullanacaklar." Dedi. Klaus, kaşlarını havaya kaldırarak "Kraliçe olduğunu söylememişti! Sana neden inanalım?" Dedi.

Lio, gözlerini devirip "Kız kardeşim güven problemi olan biri. O kimseye birşey söylemez." Dedi. Kol, Hayley'in boynunu kırıp "Hope'yi nasıl geri getiricez?" Dedi.

Lio, ciddi bir şekilde "Bu Valerie'in yok olan vicdanına bağlı!" Dedi. Klaus, ciddi bir şekilde "Ne diyorsun sen!" Dedi.

Lio, üzgün bir şekilde "Kız kardeşim Hope'yi tahtı için öldürebilir! O tahtı için herşeyinden vazgeçti. Valerie, şu an Hope'yi bir tehdit olarak görüyor ve o tehdit olarak gördüğü her şeyi yok eder!" Dedi.

Lio, Rebekah'ya bakarak "Onun ve Rebekah'ın yaşaması için elimden geleni yapacağım!" Dedi ve ortadan kayboldu.

Sh*tttt sjskxkkdkdkdkd

Sizce neler olacak?

Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.❤👑

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin