4 Yıl sonra/ Valerie MikaelsonBu dört yılda Hope, on iki yaşıba girip genç bir kız oldu. Her geçen gün bana daha çok benziyordu. Lucifer, sonunda onun yanına yaklaşa bildi. Lio ve Rebekah nişanlandı!
Bu durumu hala Klaus'la kabullenemiyoruz! Klaus, birazcık bu durumu kabullensede ben o ikisini yan yana görünce Lio'un çeketlerini kesinlikle istemeyerek yakıyordum.
Elijah ve Lio best kanka olup Mystic Falls'da ki ölen Salvatore kardeşlerin evini satın alıp Mikaelson okulunu kurdular.
Mikaelson okulunda doğa üstü gençleri bir araya getirip iyi olmayı öğretiyorlardı. Okulda Hope, dışındaki herkese bunu öğrettiler.
Onunla gurur duyuyorum annesinin kızı. Onun için ne iyiyse onu yapıyor. Aynı ben!
Ben, Hope, Klaus, Freya ve Kol Mystic Falls'ta aynı evde kalıyoruz. Elijah, Mystic Falls'da kendi evinde kalıyor. Lucifer ve Maze Los Angeles'e biz Klaus'la evlendikten sonra geri döndü. Hafta sonları, tatillerde ve bayramlarda ailecek bir araya sırayla evlerimize gidiyorduk.
Lio ve Rebekah Mystic Falls'da kendi evlerinde birlikte yaşıyorlar! Düşünmek bile ikisini yakma isteğimi artırıyor. Lio'yu ya da Lucifer'ı paylaşma fikri beni delirtiyor!
Hatırlıyorum da Lio, bana Rebekah ile arasındaki ilişkiyi anlattığı zamanı;
Lio, mutfakta Hope, Klaus ve kendi için çikolatalı kek yapan Valerie'in yanına yutkunarak gitti. Valerie, Klaus'la mutfakta şakalaşırken Lio, sahte bir öksürükle "Valerie?" Dedi.
Valerie, elindeki çikolataları kestiği bıçağı tezgaha koyup Lio'ya dönerek "Dinliyorum!" Dedi.
Lio, yutkunarak "Biz Rebekah ile sevgiliyiz evlenmeyi düşünüyoruz!" Dediğinde Klaus, melez tarafını çıkardığında Valerie iblis tarafını çıkardı.
Valerie, Klaus'un bir şey yapmasına izin vermeyip Lio'un üzerine atlayıp onu güzelce dövdü. Klaus, keyifle Valerie'in kestiği çikolataları yiyerek karısını izliyordu.
Keşke o zaman biraz daha dövseydim onu. İçimde kaldı. Neyse, bu gün hafta sonu ve biz kocacığımla ve ailemle evimizde ailecek kahvaltı hazırlıyoruz. Fakat Klaus, ilk saniyede ortadan tüydü.
Hope, hala uyanmamıştı. Neyse, birazdan onu uyandırırım. Elijah'ın yaptığı kreplere bakarak "Çikolatalı kek mi yapsam ya!" Dedim.
Kol, alayla "Tek yapabildiğin şey o!" Dediğinde elimdeki salatalık doğradığım bıçağı ona fırlattım. Kol, bıçağı havada yakalayıp ince ince eşit doğradığım salatalıklara bakarak "Ha bir de kesmede iyisin!" Dedi.
Elijah, Freya, Rebekah ve Lio onun bu dediklerine güldü. Lio ve Rebekah'yı görmemezlikten gelip sinirle "Ben çok güzel yemek yaparım tamam mı!" Dedim.
Freya, alayla "Yılbaşında yaptığın yemeği hatırlatma ya! O günden beri midem ağrıyor." Dedi. Çok abartıyorlar. Gözlerimi devirip "Abartma!" Dedim.
Kol, alayla "O gün Klaus ve Hope'ye o yemeği yedirmemenden anlamalıydık kötü olduğunu!" Dedi. Elimle Elijah'ı göstererek "Ondan aldığım tarife göre yaptım!" Dedim.
Elijah, alayla gülerek "Benim verdiğin tarifte hindiyi ilk içini çıkarıp haşlaman gerekiyordu sen çiğ bir şekilde pişirmediğin pirinçleri, içinde hala organları olan hindinin içine tıkmıştın!" Dedi.
Bunlar çok abartıyor ya! Sinirle bağırarak "Hope Andrea Mikaelson! Uyan!" Dedim. Lucifer, mutfağa girip kulaklarını tutarak "Bağırmasana!" Dedi.
Bu aptal da akşam zıkımlanıp gelmişti. Sinirle bağırarak "Banane lan!" Dedim. Lucifer, sinirle mutfaktan çıktı. Maze, bu gün yeni erkek arkadaşıyla takılacağı için gelememişti. Kol, ibnesi de hıncını benden alıyor!
Klaus, gülerek mutfağa girip dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp "Yine günündesin aşkım." Dedi. Ya ben bunun yanında sinirli kalamıyorum ki!
Hope, hızlıca mutfağa girip bana sarıldı. Hepimiz ona şaşkın bir şekilde bakmaya başladığımızda Hope, "Anne hamile misin!" Dediğinde ağzın açık kaldı.
Klaus, şaşkın ve mutlu bir şekilde "Hamile misin!" Dedi. Lan ben hamile falan değilim. Başımı olumsuz anlamda sallayıp "Ben hamile falan değilim!" Dedim.
Hope, benden ayrılıp elindeki hamilelik testini bana uzatıp "Bu odanızdaydı." Dediğinde hızlıca başımı Rebekah'ya çevirdiğimde bana mahçup bir şekilde bakıyordu.
Elimdeki testi alıp ayağındaki topukluları yavaşça çıkardım. Elimdeki testi Lio'un kafasına fırlatıp masanın üzerine çıkıp bağırarak "ŞEREFSİZ!" Dedim ve onun üzerine atlayıp güzelce onu dövdüm.
Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.❤👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals - Kraliçe 👑 / TAMAMLANDI
Vampire"iblis olman umrumda değil Valerie scarlett" Eski adı : Queen #ilk the orginals ve TVD iblis kurgusudur. #ilk the orginals ve Tvd iblis kraliçesi kurgusudur. Hayran kurgudur Yayınlama: 15.01.2019 Bitiş: 16.05.2020 KITAPDA RAHATSIZ EDICI DINI ÖGELE...