01.12 (SEZON FİNALİ)

2.9K 200 79
                                    

Evet sezon finali yapıyorum zkxmmxmcnx

Yeni sezona ne zaman başlarım bilmiyorum.

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤

İyi okumalar.❤

Valerie Scarlett

7 aydır can sıkıntısından ne yapacağımı bilmiyorum. 7 aydır sıkılmaktan çok Klaus'un sürtük sevgilisi beni sinirlendiriyor.

Aptal, cadı meclisinin başında olduğu için dakikada bir gözüme sokuyor. Ben ona yakında birşey sokucam ama neyse!

O kadında birşey çıkacak. Büyük ihtimalle Klaus'a ihanet falan edecek. O kadının içindeki karanlığı hissedebiliyorum. Aklındaki karanlık düşüncelerden bahsetmiyorum.

Bunları bilip de hiçbirşey yapmayacağım. Banane Klaus'un işlerinden. Başına gelsinde biraz akıllansın aptal.

Akıllanmaz o ayrı birşey. Yatağımdan kalkıp kıyafet dolabımın içinden  arkası fermuar'lı bir büstiyer ile mini siyah bir etek aldım. Üstümdekileri çıkarıp ilk eteğimi giydim. Büstiyeri tam giydiğim zaman hızlıca odamın kapısı açıldı.

Kim kapıyı çalmadan girer odama! Arkama döndüğümde Elijah "Özür dilerim." Dedi ve arkasına döndü. Gözlerimi devirip fermuarı kapatmaya çalışarak "Ne oldu sen normalde çat kapı odama girmezsin?" Dedim. 

Elijah, birden büstiyerimin fermuarını çekip "Yardımına ihtiyacım var." Dedi. Arkama dönüp tek kaşımı kaldırarak "Nasıl bir yardım?" Dedim. Ve dolbıma doğru yürüyüp içinden topuklu ayakkabılarımı alıp giydim.

Makyaj masama oturduğumda Elijah, "Klaus, Rebekah'yı öldürücek onu durdurmam için bana yardım etmelisin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Makyaj masama oturduğumda Elijah, "Klaus, Rebekah'yı öldürücek onu durdurmam için bana yardım etmelisin." Dedi. Bu adamı reddetemiyorum. Bana kardeşim Lio'yu hatırlatıyor.

Elime makyaj malzememi alıp "Sen önden git." Dedi. Ve parmaklarımı şıklatarak Elijah'ı Klaus'un yanına ışınladım.

Makyajımı ve saçımı yapmadan dışarıya çıkmam. 15 dakikada saçlarımı ve makyajımı yapıp ayağa kalktım.

Parmaklarımı şıklatarak kendimi Klaus'un yanına ışınladım. Ne oluyor burada ya? Klaus elindeki hançeri Rebekah'ya saplamaya çalışıyor, Elijah da Klaus'u engellemeye.

Gözlerimi devirip kendimi Klaus'un arkasına ışınladım. Klaus, hançeri tam Rebekah'ın göğsüne saplayacaken elini tutup hançeri onun kalbine sapladım.

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin