02.03

2.4K 167 25
                                    

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤👑

Kitap 6.000 okunma olduuuu😍😍😍

İyi okumalar.❤👑

Rebekah, Hope'in ve kendisinin valizini arabanın bagajına koyduğunda Klaus, kucağındaki Hope ile Rebekah'ın yanına geldi.

Hope, Klaus'un kucağından inip "Baba, ne zaman geri dönücem?" Dedi. Klaus, Hope'in anlından öpüp "Burası güvenli olunca prensesim." Dedi.

Elijah, gülümseyerek "Bana sarılmak yok mu prenses?" Dedi. Hope, koşarak Elijah'a sarıldı. Freya ve Kol arabaya yaslandılar. Kol, alayla "Biz unutulduk ha!" Dedi.

Hope, Freya ve Kol'a dil çıkarıp tekrar Elijah'a sarıldı. Hayley, Hope'in elindeki peluş yılan oyuncağıyla dışarıya çıktı.

Hayley, gülümseyerek "Hope?" Dedi. Hope, Elijah'dan ayrılıp Hayley'e sıkıca sarıldı. Hayley, Hope'ın yanağını öpüp "Artık gitmelisiniz." Dedi.

Hope, oflayarak annesinin elindeki oyuncağını alıp Rebekah'ın yardımıyla arabanın arka koltuğuna oturdu.

Rebekah, gülümseyerek "Vedalaşmamıza gerek yok geri dönücez zaten!" Dedi ve sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.

Rebekah, bir gün boyunca süren araba yolculuğunda Los Angeles'e tabelasını gördüğünde gülümseyerek uyuyan Hope'ye dikiz aynasında bakmaya başladı.

Rebekah, yola bakmaya başladığında önünde gördüğü kadınla frene bastı. Sia, sırıtarak arabanın takla atarak boş yolda yuvarlanmasını sağladı.

Sia, ters bir şekilde duran aracın arka kapısını yerinden söküp Hope'yi çıkardı. Rebekah, arabanın içinden çıkıp Sia'ya tam saldıracaken Sia, onun arkasına geçip zehirli iblis dişlerini onun boynuna geçirdi.

Sia, baygın olan Hope'yi kucağına alıp "Anne'ni tahtan indirme zamanı geldi!" Dedi ve kucağındaki Hope ile ortadan yok oldu.

Rebekah, boynunu tutarak telefonunu çıkarıp Klaus'u aradı. Klaus, telefonu açıp "Vardınız mı Rebekah?" Dedi. Rebekah, bilincini kaybetmeden önce "Onu koruyamadım Nik!" Dedi ve bayıldı. Klaus, ayağa fırlayarak "Rebekah!" Diyerek bağırdı.

Valerie Scarlett

İçimde anlamlandıramadığım kötü bir his var. Birden kalbime giren sancıyla elindeki içki şişesi yere düştü.

Nefes alamıyorum! Lucifer, endişeli bir şekilde "Ne oldu?" Dedi. Kalbim hiç bu kadar ağrımamıştı! "Kızın başı bela!" Lio!

Lucifer, sinirle ayağa kalkıp "Yeter Lio! Ona daha fazla zarar vermene izin vermeyeceğim!" Dedi.

Lio, sinirle "Ben ona zarar vermiyorum!" Dedi. Lucifer, sinirle "Zarar vermiyor musun! Ona bak!" Dediğinde dizlerimin üzerine düştüm.

Sanki biri beni boğuyor! Bu içimdeki korku hissi neden her saniye artıyor? Lucifer, beni kucağına alıp gözlerimin içine bakarak "Seni o kızdan kurtarıcam!" Dedi.

Lio, sinirle "O kıza dokunursan kanatlarını keserim senin!" Dedi. Lucifer, beni odama doğru götürmeye başladı.

Lucifer, beni yatağa uzandırıp yanıma oturdu. Kalbimi tutarak "O kızı bulup yok etmeliyim!" Dedim. Lucifer, elimi tutarak "O kızı yok edicem!" Dedi.

"Kraliçe!"

Lucifer, kaşlarını çatarak "İblisler seni karanlık tarafa çağırıyor." Dedi. Ben anlamamıştım zaten! Gözlerimi devirip "İşimin olduğunu söyle!" Dedim.

Lio, odaya girip "Hope, karanlık tarafta!" Dedi. Banane! Gözlerimi devirip "O kız umrumda değil!" Dedim. Lucifer, sırıtarak "Bırakalım onu öldürsünler!" Dediğinde bende sırıtarak ona bakmaya başladım.

Kalbimi tutarak yatakdan doğruldum. Lio, alayla "O kızla senin tahtını ele geçirecekler!" Dedi. NE! Sinirle kalbimde ki ağrıyı umursamamaya çalışıp ayağa kalkarak "Yapamazlar!" Dedim.

Lio, sırıtarak "Yaparlar! O kız senin kanını taşıyor." Dedi. Lucifer, ayağa kalkıp bana bakarak "Ne yapıcaksın?" Dediğinde Maze, üzerindeki kanla odaya girip "İblisler saldırıyor!" Dedi.

Hayatımı o tahta adadım ben! Küçük bir kızın bu tahtı elimden almasına asla izin vermem! O taht benim!

Odada bir kaç iblis belirdiğinde iblis halime dönüşüp "Tahtıma el süren herşeyi öldürücem!" Dedim ve üzerimize gelen iblisleri toza dönüştürdüm. Lio'ya bakarak "İlk o kızdan başlayacağım!" Dedim ve sırıtmay başladım.

 Lio'ya bakarak "İlk o kızdan başlayacağım!" Dedim ve sırıtmay başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oooo neler oluyor? Skskskkskdkd

Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.❤👑

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin