Arkadaşlar bölüm hakkında ne kadar yorum yaparsanız o kadar heveslenip bölüm yazıyorum. Lütfen bölüm hakkında yorum yapmayı unutmayın❤❤❤❤
Valerie scarlett :
Adının Amora olduğunu öğrendiğim zenci cadıyla birlikte barıma doğru yürüyoruz. Mey'i kurtarırken şık olmam gerek ayrıca duş almam da gerekiyor.
Bara geldiğimizde içeriye girdik. Cadıya dönüp "Burada bekle beni" dedim ve elimdeki kolye kutusunu ona verip giysi odama doğru yürümeye başladım.
Uzun zamandır giymek istediğim elbise gözüme çarptı. Elbiseyi elime alıp uygun bir ayakabı ve takımı alıp kıyafet odamdan çıktım.
Yatak odama girip elimdekileri yatağın üzerine bıraktım. Hızlıca kendimi duşa attım. Duşumu aldıktan sonra banyodan bornozumla çıkıp yatağımın üstündeki elbisemi ve ayakabımi giydim.
Takıları'mı alıp mafetiğim makyaj masama oturup, sade bir göz makyajı yapıp dudakları'ma özel kırmızı rujum'u sürdüm.
Uzun dalgalı ıslak sarı saçlarımı, sıki bir at kuyruğu yapıp dağınık bir örgü yaptım. Takıları'mı takıp makyaj masam'dan kalktım.
Yatak odamdan çıkıp bara doğru yürümeye başladım. Bardan içeriye girdiğimde Amora'ın kutunun içindeki kolye ile uğraştığını farkettim.Bu kadın bana tuzak mı kuruyor. Aptal! Bana oyun oynamaya çalışanların sonunu bilmiyor galiba. Bana oyun oynamaya çalışanlar sonunda onları öldürmem için bana yalvarıyorlar.
Amora, kolye ile işi bittiğine geriye dogru birkaç adım attım. İçeriye yeni girmiş gibi yaparak Amora'ın yanına doğru yürümeye başladım. Amora'ın önünde durduğum da bana kolye kutumu uzattım.
Kutumu elime aldığımda Amora "Mey kilisede peder'in yanında." Dedi. Başımla onu onaylanıp "Umarım beni kandırmıyorsundur." Amora'ya boynunu göstererek "Yoksa o aptal kafanı vücudundan ayırırım." Dedim.
Amora, bana korkarak bakmaya başladığında alayla gülümseyerek bardan çıkıp kiliseye doğru yürümeye başladım.
.
.
.
Kilisenin kapısına geldiğimde Mey'in çığlıklarını duyuyordum. Sinirle elimi kapıya doğru uzattım. Kapı sert bir şekilde açıldığında gözlerimin parladığı'nı göz altımda mavi parlak damarların ortaya çıktığını hissediyordum. Tırnaklarım uzayıp keskin bir boyuta geldi.
Kilisenin içine adım attığım an yerdeki ayak izimden mavi alevler yükseliyordu. Peder, Mey'i haç işaretine bağlayıp bütün vücuduna kazık saplamıştı.
Arkası dönük olan peder eline bir tane daha kazık alıp Mey'e saplayacağı sırada gücümle onu duvara yapıştırdım. Parmaklarımı şıklatarak Mey'in üzerindeki kazıkların yok olmasını sağladım.
Elimdeki kolye kutusunu yere koyup Mey'in önüne geldip onu bağlandığı yerden kurtarıp kucagıma aldım. Perişan haldeydi bu adam bu yaptıklarının bedelini ödeyecek!
Mey'i yere yavaşça koyup yerdeki kazıklardan birini alıp duvara yapıştırdığım pedere doğru yürümeye başladım. Pederi, hareket edememesini sağlayıp havada kendime doğru yakınlaştırdım.
Pederi iyice kendime yakınlaştırıp, boğazından tutum. Diğer elimdeki kazığı sert bir şekilde kasıklarına geçirip, hızlıca çıkardım.
Elimdeki kazığı yere atıp boğazını tutuğum pederi yere sert bir şekilde yapıştırdım. Peder resmen yer ile birleşti.
Gözüme çarpan derin demir kaseyi güçlerimle önüme getirdim. Kaseyi elime alıp içine Cehenem ateşini yaktım.
Bayılmış pederi yüz üstü çevirdim. Demir kaseyi başının önüne koyup ellerini yukarıya doğru uzattım. Ellerini demir kasedeki cehennem ateşinin içine koyduğumda peder çığlık atarak ayılmaya başladı.
Güçlerimle hareket etmemesini sağlayarak çığlık atan pederin kafasını topuklu ayakkabımla sert bir şekilde bastım. Burnunun kırılma sesi geldiğine kahkaha atmaya başladım.
Bu aptal insanlardaki korku duygusu beni tatmin eden tek şey. Ayağımı pederin kafasından çekip "Nerde o tanrının neden seni benim ellerimden kurtarmıyor peder!" Konuşmaya devam ederek "Kimse bana ait olan şeylere dokunamaz! Tanrına yalvar belki çabuk ölmeni sağlar." Dedim.
Önüme döndüğünde sarışın adam hem sinirli hem de hayran olmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Alayla ona bakıp "Günahlarını çıkarmaya geldiysen kapalıyız." Dedim ve pederin kafasından sert bir şekilde tutarak yere yapıştırıp patlamasını sağladım.
Adi şerefsizin pis kanı elime bulaştı. Yerdeki kolye kutumu elime alıp içindeki kolyeyi çıkarıp elime aldım. Masanın önündeki sıcak su dolu kabın içine kolyeyi koydum.
Kolyeyi çıkarıp ellerimi yıkadığımda sarışın adam vampir hızıyla önüme geldi. Ellerimi kuruladığım sırada sarışın adam "Sende kimsin" dedi.
İnsan görünümüne geçerek alayla ona bakıp "Korkman gereken biri." Dedim. Bana şeytani bir şekilde gülerek "Burada korkulacak biri varsa o da benim aşkım." Dedim
Tek kaşımı kaldırarak alayla "Hadi canım." Dedim. Sarışın adam elini uzatarak "Ben Klaus mikaelson." Dedi. Elini sıkarak "Adını hiç duymadım. Ben Valerie scarlett." Dedim.
Kolyeyi elime alıp Mey'in yanına doğru yürüdüm. Kolyeyi Mey'in boynuna takıp elimi kalbinin üstüne koyup kolye'nin iyileştirme hızını arttırdım. Mey'i kucağıma aldığım sırada Klaus "Bende adını hiç duymadım." Dedim
Alayla arkama dönüp "Buna inanim mi?" Dedim ve önüme dönüp güçlerimle kendimi bara ışınladım.
Umarım beğenirsiniz. Bölüme vote atmayı ve bölüm hakkındaki düşünceleriniz yorum olarak yazmayı unutmayın❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals - Kraliçe 👑 / TAMAMLANDI
Vampire"iblis olman umrumda değil Valerie scarlett" Eski adı : Queen #ilk the orginals ve TVD iblis kurgusudur. #ilk the orginals ve Tvd iblis kraliçesi kurgusudur. Hayran kurgudur Yayınlama: 15.01.2019 Bitiş: 16.05.2020 KITAPDA RAHATSIZ EDICI DINI ÖGELE...