Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar❤❤Valerie scarlett :
"Çekilsene!" Takım elbiseli adam inatla geçmeme izin vermiyordu. "Bak sana zarar vermek istemiyorum. Bırak ben!" Dedim. Dua etsin ki bana sevdiğim birini hatırlatıyor. Yoksa kafasını gövdesinden çoktan ayırmıştım.
Takım elbiseli adam inatla geçmeme izin vermeyerek "Ona ne yaptın?" Dedi. Yeter ya Hayley bayıldığından beri beni zorla Mikaelson köşküne götürdüğü yetmiyormuş gibi papağan gibi dediği tek şey 'Ona ne yaptın' demek.
Sabrımın son kırıntısıyla tehditkar bir şelilde "Bak ben şiddetle işlerimi çözmeyi sevmem. Beni şiddet kullanmaya zorlama!" Dedim. Takım elbiseli adam bana alayla bakmaya başladığında sert bir şekilde ayağımla kasıklarına tam vuracakken havada yakaladı.
"Sen nasıl?" Şaşkın bir sekilde ona bakarken o ayağımı sert bir şekilde çekerek yere kalçamın üzerine sert bir şekilde düşmemi sağladı. Kalçam! Ahhh lanet olsun güzel kalçam.
Takım elbiseli adam arkasına dönüp içki dolabına doğru yürümeye başladığında güçlerimi kullanmaya çalıştım ama işe yaramadı! Parmaklarımı şıklattığımda da işe yaramadı!
Burada neler oluyor? Neden güçlerimi kullanamıyorum. Takım elbiseli adam kendine viski doldururken "Bu oda güclerini kullanmanı engelliyor. Kullanmaya çalıştığında ise yavaşça güçlerini emiyor." Dedi.
Siktir! Takım elbiseli adam tekli koltuklardan birine oturup elindeki viskiyi içmeye başladı. Gözlerimi devirip ayağa kalktım. Gözüme gelen saçlarımı arkaya atıp odanın ortasındaki siyah yatağın üstüne oturdum.
Sinirle dişlerimi sıkarak "Ben kötü biriyim. Bir bebeğe ve annesine sebebsiz yere zarar verecek kadat kötü biri değilim." Dedim. Takım elbiseli adam "Sana neden inanim." Dedim
"Bana inan diye söylemedim! Bana inanıp inanmaman da umrumda değil. Bana ve bana ait olan şeylere zarar gelmediği sürece hiçbirşey umrumda değil!" Dedim. Birden odanın kapısı sert bir şekilde açıldı. İçeriye aptal sarışın girip vampir tarafını etkinleştirerek üzerime doğru yürümeye başladı.
Takım elbiseli adam üzerime doğru yürümesini engellediğinde aptal sarışın "Bırak beni Elijah!" Dedi. Demek adı Elijah. Elijah sarışın kadını sakinleştirmeye çalışarak "Sakin ol Rebekah." Dedi.
Gözlerimi devirerek ayağa kalkıp alayla "Küçük sürtük." Dedim. Ve odanın kapısına doğru yürümeye başladığımda Elijah "Vivi?" Dedi. Odadan çıkarken "Vivi değil Valerie." Dedim ve kendimi Hayley'in yanına ışınladım.
Hayley'in odasına geldiğimde birkaç cadı büyü yaparak onu uyandırmaya çalışıyorlardı. Klaus ortalıkta yokken kızı iyileştirip eve gitmek istiyorum. Parmaklarımı şıklatarak cadıların boynunu kırıp öldürdüm.
Hayley'in yayına doğru yürümeye başladım. Ellerimi Hayley'in başına koyup içindeki karanlık sihri kendime doğru çekip yapılan büyüyü bozdum.
Karanlık sihri içime çekince ellerimi Hayley'in başından çekip etrafta kağıt ve kalem aramaya başladım. Kağit ve kalem bulduğumda üzerine;
Birkaç güne kendine gelir.
Rica ederim.
Valerie Scarlett.Yazıp masanın üzerine koydum. Gözüm Hayley'in karnına kaydı. Karnındaki şey beni sanki kendine doğru çağırıyordu. Yutkunarak Hayley'in karnına doğru yürümeye başladım. Ellerim istemsizce karnına doğru uzandı.
Ben ne yapıyorum? Ellerimi hızlıca çektim. Bebek ölüyormuş gibi hissediyorum. Lanet olsun! Ellerimi yavaşca Hayley'in karnının üzerine koydum. Tekme attı! Gülümseyerek "Demek sevdin beni." Dedim ve kahkaha atmaya başladım.
Birden başım dönmeye başladı. İblis tarafım isteğim dışında uyandı. Bebek ile aramda bir bağ oluşuyormuş gibi hissediyorum. Ellerimi çekmeye çalıştım ama başaramadım. Odadaki camlar ve ampüller patlamasıyla bende duvara doğru savruldum.
Sert bir şekilde duvara çarpıp yere kapaklandım. Az önce neler oldu? Birilerinin gelmeye başladığını hissetiğimde kendimi eve ışınladım.
Yerden kalkıp sırtımı ovdum. Evde ne olmuş! Hizmetçilerin hepsinin kafaları koparılarak evin salonunda öldürülmüş. Kim evime böyle birşey yapmaya cesaret eder!
Bir dakika Mey! Salondan koşarak çıkıp hızlıca merdivenlerden yukarıya çıktım. Mey'in odasına doğru koşmaya devam ettim. Mey'in odasının kapısını hızlıca acıp içeriye girdim.
Hayır! Hayır! Mey duvara kazıkla sabitlenip öldürülmüştü. Mey'e doğru adım atmaya çalıştığımda ayaklarım birbirine dolaştı. Ayaklarımın koordinasyonunu kaybedip yere dizlerimin üstünde düştüm.
Sinirle yere sert bir yumruk attığımda kanla kaplı bir zarf önüme düştü. Zarfı yırtarak açıp içinde yazan notu okumaya basladım. Notta;
Aşkım umarım süprizimi beğenmişsindir.
Klaus Mikaelson.
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum yapmayı ve bölüme vote atmayı unutmayın❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals - Kraliçe 👑 / TAMAMLANDI
Vampire"iblis olman umrumda değil Valerie scarlett" Eski adı : Queen #ilk the orginals ve TVD iblis kurgusudur. #ilk the orginals ve Tvd iblis kraliçesi kurgusudur. Hayran kurgudur Yayınlama: 15.01.2019 Bitiş: 16.05.2020 KITAPDA RAHATSIZ EDICI DINI ÖGELE...