Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yazmayı unutmayın.
İyi okumalar❤❤❤
Valerie scarlett :
Uzun zamandır cehenneme gelmemiştim. Özlemişim burayı. Birden arkamdan cehennem zebanilerinin sesi gelmeye başladı.
Kaşlarımı çatarak arkama döndüğümde, iki zebani ellerinde köpeklerinin tasmasıyla bana bakıyorlardı.
Zebanilerden biri "Dört aşamalı bir sınav seni bekliyor Yılan." Dedi. Diğer zebani "Arkandaki kapıdan içeriye girdiğinde sınav başlayack Yılan!" Dedi. Uzun zamandır kimse bana yılan dememişti.
Kaşlarımı çatarak "Ben sizin kraliçenizim bana böyle seslenemezsiniz!" Dedim. Zebaniler aynı anda konuşarak "Bu sınavı geçene kadar bizim kraliçemiz değilsin!" Dediler.
Gözlerimi devirip arkama dönüp kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıyı açıp içeri girdiğimde,üstümde gözlerimle aynı renk olan mavi uzun tül bir elbise belirdi. Birden arkamda köpek havlaması duymaya başladım.
Kaşlarımı çatarak arkama döndüğümde zebanilerin, köpekleri üzerime doğru koşuyorlardı. Sinirle "Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz!" Dedim. Zebaniler aynı anda "Lucifer ve Lio'un hediyeleri." Dediler.
O ikisi! Ellerimi köpeklere doğru uzatarak güçlerimi kullanmaya çalıştım ama işe yaramadı. "DURMANIZI EMREDİYORUM!" Diyerek bağırdım ama işe yaramadı.
Yalın ayakla önümdeki ormanın içine doğru koşmaya başladım. Ormanın içine girdiğimde ağaç kökleri duvar örmeye başladılar. Siktir! Bütün gücümle koşup ağaç köklerini geçtim.
Ayağım bir yere takıldığında dizlerimin üzerine doğru düşmemle kendimi denizin derinliklerinde buldum. Bu nefret okyanusu! İnsanların içindeki kin ve nefretler beynimde yankılanıyor sanki
"O neden bu kadar güzel!"
"Neden o bu kadar başarılı!"
"Neden o!"
"Ondan nefret ediyorum!"
"Keşke ölse!"
"Onu öldürmek istiyorum!
"Hepsi onun yüzünden!"
Bu nefret ve kin bana güç veriyor. Beni kendine doğru çekiyor. Nefret okyanusunda birden beyaz bir ışık süzmesi belirdi. Işık süzmesine doğru yüzmeye başladım.
Işık süzmesine tam yaklaştığımda birden birşey beni dibe doğru çekmeye başladı. Beni çeken şeye baktığımda ormandaki ağaç kökleriydi. Lanet olsun! Elimle kökü ayağımdan çıkarıp ışık süzmesine yüzmeye başladım.
Işık süzmesine tam dokunacakken ağaç kökü tüm vücudumu sarmıştı. Tüm gücümle ışık süzmesind dokundum.
Birden kendimi çölün ortasında sırılsıklam bir şekilde buldum. Gözüme gelen ıslak saçlarımı arkaya atıp ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals - Kraliçe 👑 / TAMAMLANDI
Vampire"iblis olman umrumda değil Valerie scarlett" Eski adı : Queen #ilk the orginals ve TVD iblis kurgusudur. #ilk the orginals ve Tvd iblis kraliçesi kurgusudur. Hayran kurgudur Yayınlama: 15.01.2019 Bitiş: 16.05.2020 KITAPDA RAHATSIZ EDICI DINI ÖGELE...