Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤👑
Sezon finaline son üç bölüm sjjsjsj
İyi okumalar.❤👑
Valerie'in görünümü
Lio, odama bütün eşyalarımı koymuştu. Ben son zamanlarda üşengenç birine dönüştüğüm için güçlerimle üzerimi değiştirip, saçımı ve makyajımı yapıyorum.
Odamın kapısı açıldı. İceriye Lucifer ve Lio girdi. Alayla "Beni sorguya çekmeye falan mı geldiniz?" Dedim. Lucifer, öfkeyle "Onu sonra yapıcam! Şimdi önemli bir konu var." Dedi.
Tek kaşımı kaldırarak yatağıma oturup "Dinliyorum." Dedim. Lio ve Lucifer odamda ki iki tane tek kişilik koltuğa oturdular.
Lucifer, "Hayley'i dediğin gibi izledim. Bir cadının yanına gidip seni yok etmek için anlaşma yaptı." Dedi. Hayley'in bana karşı bir şey yapacağını tahmin etmiştim ve her zaman ki gibi haklı çıktım.
Lio, "İkisinide öldürdün mü?" Dedi. Lucifer, oflayarak "Öldürmek isterdim ama Valerie öldürürmememi söyledi!" Dedi. Lio, bana inanmayarak bakıp "Beni çok şaşırtıyorsun kardeşim!" Dedi.
Bende kendime şaşırıyorum! Neyse, alayla "Aklımda bir plan var." Dedim. Lio, gözlerini devirip "Bu planı bittiğinde öğreniceğiz değil mi?" dedi.
Başımla onu onayladığım da Lucifer, sinirle "Şimdi esas konumuza gelelim! Neler oluyor Valerie?" Dedi. Siktir ya! Gözlerimi devirip alayla "Onu Lio'ya sor!" Dedim.
Lio, gözlerini devirip ayağa kalkarak "Geç kalıyoruz!" Dedi. Alayla, "Saat kaçta gideceğimizi söylemedi!" Dedim. Lio, telefonunu göstererek "Elijah'dan öğrendim." Dedi.
Vay demek Elijah ile tanışıp arkadaş olmuşlar. Şaşırmadım ikiside aynı kafadalar. Ayağa kalktığımda Lucifer, sinirle beni süzerek "Bu halde hiçbir yere gelmiyorsun!" Dedi.
Kıskanç herif gözlerimi devirip "Kapa çeneni keçi kafa!" Dedim. Lio, "Arabayla gidiceğiz." Dedi. Ne diyor bu ya! Ciddi bir şekilde "Saçma sapan konuşma!" Dedim ve kendimi Mikaelson malikanesine ışınladım.
Salona doğru yürüyerek "Selam sürtükler!" Dedim. Salonda tek Rebekah ve Hope vardı. Rebekah, ayağa kalkıp sırıtarak "Selam sürtük!" Dedi.
Alayla gülümseyerek "Kanım sana yaramış!" Dedim. Rebekah, gülerek "Tatlım kanın beni iyileştirdi ben hep güzelim." Dedi ve bana sarıldı. Gülerek bende ona sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals - Kraliçe 👑 / TAMAMLANDI
Vampire"iblis olman umrumda değil Valerie scarlett" Eski adı : Queen #ilk the orginals ve TVD iblis kurgusudur. #ilk the orginals ve Tvd iblis kraliçesi kurgusudur. Hayran kurgudur Yayınlama: 15.01.2019 Bitiş: 16.05.2020 KITAPDA RAHATSIZ EDICI DINI ÖGELE...