Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yazmayı unutmayın.
İyi okumalar❤❤
Tanrısal Anlatım
Valerie, kendisinin seçtiği odada oturuyordu. Hayley, Valerie'in odasının kapısını bir kere vurup içeriye elindeki birkaç parça kıyafetle ve ayakabıyla girdi.
Hayley, Valerie'ye kıyafetleri alması için uzattı. Valerie, kıyafetleri ve ayakabıyı alıp "Sağol." Dedi. Ve elindekileri yatağın üzerine bırakıp banyoya doğru yürümeye başladı.
Valerie, banyoya girip duşunu aldıktan sonra bornozunu giyip banyodan çıktı. Valerie, odadan çıkmayan Hayley'i görünce tek kaşını kaldırarak "Evet?" Dedi.
Hayley, yutkunarak Valerie "Teşekkür ederim" dedi. Valerie, alayla "Kabul etmiyorum." Dedi. Hayley, kaşlarını çatarak "Neden?" Dedi.
Valerie, bornozunun ipini yavaşça açmaya başladığında Hayley, gözlerini büyüterek "Ne yapıyorsun!" Dedi. Ve arkasına döndü. Valerie, kahkaha atarak "Giyiniyorum." Dedi.
Valerie, Hayley'in verdiği kıyafetleri ve ayakabıları giydiğinde Hayley "Giyindin mi?" Dedi. Valerie yatağın üzerine oturup "Hayır." Dedi. Hayley "Arkama dönüyorum." Dedi ve arkasına döndü.
Valerie, üzerindeki tişort ve şorta bakarak "Alışverişe çıkmam gerek. Sende benimle geliyorsun." Dedi. Hayley, üzgün bir yüz ifadesiyle "Klaus izin vermez." Dedi.
Valerie, tek kaşını kaldırarak "Ondan izin alacağını kim söyledi ki?" Dedi. Ve ayağa kalkıp Hayley'in elini tutup çekiştirmeye başladı.
Merdivenlerden aşağıya indiklerinde Klaus içki içiyor, Elijah kitap okuyor, Rebekah da Valerie'in Malikanede kalmasıyla ilgili mızmızlanıyordu.
Dış kapıya doğru yürümeye başladıklarında Klaus, vampir hızıyla Valerie'in önüne geçti. Klaus "Nereye hanımlar?" Dedi. Valerie ıslak saçlarını geriye atıp "Cehennemin dibine." Dedi.
Klaus, alayla "Hayley'i bırakıp kendin gidebilirsin aşkım." Dedi. Valerie, üzgün bir şekilde "Hayır." Dedi ve Klaus'un boynunu kırdı.
Elijah, oflayarak "Rebekah, onlarla git." Dedi. Rebekah oflayarak dışarıya çıkan Valerie ve Hayley'in peşinden gitti.
Elijah, okuduğu kitabı okumaya devam ettiğinde Klaus boynunu tutarak yerden kalktı. Klaus, sinirle eline viski şişesini alıp kanepeye oturdu.
Klaus, elindeki viski şişesinden bir yudum alıp "Bu kadın neyin peşinde. Bir hafta önce beni öldürmeye çalışıyordu." Dedi. Elijah, alayla "Öldürecekti." Dedi
Klaus, gözlerini devirip "Her neyse!" Dedi. Ve viski şişesinden bir yudum daha aldı. Elijah, elindeki kitabı okumayı bırakıp "İlk kez birine yenildin. Nasıl bu kadar sakinsin Niklaus." Dedi.
Klaus, gülümseyerek ayağa kalkıp odasına vampir hızıyla gitti. Klaus resim odasında tuvali karşısına alıp resim çizmeye başladı.
(Klaus'un çizdiği resim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals - Kraliçe 👑 / TAMAMLANDI
Vampire"iblis olman umrumda değil Valerie scarlett" Eski adı : Queen #ilk the orginals ve TVD iblis kurgusudur. #ilk the orginals ve Tvd iblis kraliçesi kurgusudur. Hayran kurgudur Yayınlama: 15.01.2019 Bitiş: 16.05.2020 KITAPDA RAHATSIZ EDICI DINI ÖGELE...