02.11

2.2K 150 108
                                    

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤👑

İyi okumalar.❤👑

Bütün herkes malikanenin salonunda yorgun bir şekilde oturuyordu. Kol, gülerek "Bu en güzel aile aktivitesiydi!" Dedi.

Salondaki herkes başını olumsuz anlamda sallayıp gülmeye başladılar. Rebekah, kendine iğrenerek bakıp "Lanet olsun bu halim ne!" Dedi.

Lio, sırıtarak "Sen her halinle güzelsin Rebekah." Dediğinde Klaus, Elijah ve Kol tek kaşını kaldırarak Lio'ya bakmaya başladı.

Valerie, kucağında uyuyan Hope'ye sarılıp sinirle Lio'ya bakarak "Lio, aklındaki o saçma düşünceleri at gebertirim seni!" Dedi. Rebekah, kaşlarını çatarak "Kapatın çenenizi!" Dedi.

Valerie, tek kaşını kaldırarak "Abimden uzak dur yoksa yapacaklarımdan ben sorumlu olmam!" Dedi ve Lio'un gözlerinin içine bakarak "Aynı şeyleri tekrar yaşamak mı istiyorsun!" Dedi.

Rebekah ve Lio aynı anda gözlerini devirdiğinde Klaus, sırıtarak Valerie'in boynundan öptü. Lucifer, sinirle "Uzaklaş!" Dedi. Klaus, kolunu Valerie'in omuza atıp onu kendine yapıştırıp alayla Lucifer'a bakarak "Canım istemiyor!" Dedi.

Lucifer, sinirle yanına bakmaya başladı. Yanında oturan Kol'a sırıtarak bakıp kolunu onun omuzuna atıp kendine çekerek "Bende senin kardeşine sullanırım!" Dedi ve boynundan öptü.

Kol, sinirle Lucifer'ın yakasından tutup kafa attı. Kol, tiksinerek boynunu silmeye başladığında herkes kahkaha atmaya başladı.

Lucifer, Kol'un attığı kafayla yere düştü ve burnundan akan kanı eliyle sildip ayağa kalkıp Kol'a göz kırparak "O kardeşime ne yaparsa aynısını sana yapacam yakışıklı!" Dedi.

Kol, yumruklarını sıkarak "Hele bir dene!" Dedi. Freya, alayla "Kardeşinle yatarsa sende Kol'la mı yatacaksın?" Dedi.

Lucifer, ayağa kalkıp üzerini düzelterek "Benim için kız ya da erkek farketmez!" Dediğinde Kol, ayağa kalkıp vampir hızıyla eline aldığı sehpayı Lucifer'ın kafasına geçirdi.

Valerie ve Klaus dışındaki herkes gülmeye başladığında Klaus, pis pis sırıtarak Valerie'in kulağına kimsenin duyamayacağı bir şekikde fısıldayarak "Bu akşam odamızda sadece ikimiz aşkım?" Dedi.

Valerie, alayla "Ben bu haldeyken asla!" Dedi. Klaus, keyifle sırıtarak "Sen her halinle güzelsin aşkım!" Dedi. Valerie, gözlerini kısarak "Hayır Klaus!" Dedi. Klaus, sırıtarak "Biz bir yalnız kalalım gerisi kolay." Dedi.

Lio ve Elijah ayağa kalktığında Klaus, alayla "Duygusal bir konuşma falan yapacaksınız değil mi?" Dediğinde Lio ve Elijah aynı anda gözlerini devirdiler.

Valerie, ciddi bir şekilde Lio'ya bakarak "Sakın o klasik aile olalım konuşmasını yapmayın dayak yersiniz!" Dedi. İkisi Valerie'yi duymamazlıktan geldiler. Elijah, "Hepimiz bi-" konuşmayı kesip salonun içine bir kurt sürüsüne kaşlarını çatarak bakmaya başladı.

Rebekah, isyan ederek "Yine mi ya!" Dedi. Valerie, ayağa kalkıp kucağındaki Hope'yi Freya'ya verip "Rebekah ile gidin!" Dedi.

Rebekah, freya ve hope'yi vampir hızıyla odasına götürdü. Klaus, sinirle kurtlara bakarak "Hemen gitmezseniz sizi öldürürüz!" Dediğinde Marcel, vampirlerle salona girip "Bu gün siz öleceksiniz!" Dedi.

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin