02.12 (SEZON FİNALİ)

2.2K 147 101
                                    

Valerie'in gelinliği, topuklu ayakkabısı ve kolyesi multimedyada

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yazmayı unutmayın.❤👑

İyi okumalar❤👑

Lio, Elijah ile birlikte Mikaelson malikanesinin salonunda oturmuş içki içiyorlardı. Lio, gülümseyerek "Her zaman onun mutlu olması için herşeyi yaptım o sonunda mutluluğa kavuştu." Dedi.

Elijah, gülümsemeye çalışarak "Evet." Dedi. Lucifer, merdivenlerden inen Klaus'un peşinden sinirle inerek "Lan daha iki ay oldu evlenme teklifi edeli! Neden hemen düğünü yarın yapıyorsunuz!" Dedi.

Klaus, gözlerini devirip Elijah'ın yanına oturarak "Kapa çeneni Lucifer!" Dedi ve Elijah'ın elindeki içkiyi alıp kafasına dikti.

Lio, gülerek "Valerie, Kol ve kızlar nerde?" Dedi. Klaus, sinirle başında dikilen Lucifer'a bakarak "Odada bekarlığa veda yapıyorlar. Valerie, birileri yüzünden kimse odaya girmesin diye Kol'u tutuyor yanında!" Dedi.

Lio, gülerek "Lucifer, dur artık yerinde!" Dedi. Lucifer, sinsi sinsi gülerek "Son saniyesine kadar mücadele edicem!" Dedi ve ortadan yok oldu.

Elijah, ciddi bir şekilde "Bu yine birşey peşinde." Dediğinde Valerie'in "LUCIFER!" Diyerek bağırması evde yankılandı. Klaus ve Lio sinirle ayağa kalktıklarında Kol, Lucifer'ı merdivenlerden aşağıya fırlatıp "Tutun şunu!" Dedi.

Lio, baygın bir şekilde yatan Lucifer'ın kollarından tutup koltuğa uzandırıp "Aptal herif!" Dedi. Klaus, oflayarak "Bunu düğüne kadar bir yere falan mı kapatsak?" Dedi.

Elijah, ayağa kalkıp "O oradan da çıkar." Dedi odasına doğru yürümeye başladı.

Valerie, bardaktaki beyaz şampanyayı kafasına dikip masanın üzerine bıraktı ve ayağa kalkıp yatağının üzerinde uyuyan Hope'in üstünü örttü.

Rebekah, sırıtarak "Yarın sabah erken kalkıp sabahlını giy! Biz de giyinip yanına geleceğiz." Dedi. Freya, pis pis sırıtarak "Sakın Klaus'u bu akşam odaya alma!" Dedi.

Valerie, koltuğa oturup "Rebekah, neden dakikada bir yarın sabahlığı giymemi söylüyorsun. Maze, sende bana öyle bakmayı kes!" Dedi. Maze, üzgün bir şekilde "Hala inanamıyorum!" Dedi ve birasını kafasına dikti.

Valerie, gözlerini devirip sevinçle "Çok heyecanlıyım!" Dedi. Maze, pis pis gülerek "Yarın ilk kez biriyle birlikte olacağın için mi?" Dedi.

Valerie, alayla Maze bakmaya başladığında Maze, gözlerini büyütüp heyecanla bağırarak "Yattın mı onunla!" Dedi. Valerie, eliyle Maze'in ağzını kapatıp "Bağırmasana!" Dediğinde Rebekah, şaşkın bir şekilde "Sen bakire miydin?" Dedi.

Valerie, sinirle "Kapayın bu konuyu!" Dediğinde Kol, odaya girip "Hangi konuyu yengecim?" Dedi. Valerie, oflayarak "Hiçbirşey Kol!" Dedi. Maze, keyifle Valerie'in kulağına fısıldayarak "Nasıldı?" Dedi.

Valerie, ayağa kalkıp "Ben uyuyacağım!" Dediğinde Freya, keyifle "Utandınmı sen!" Dedi. Valerie, Hope'yi kucağına alıp "Ben gelene kadar yok olun!" Dedi ve Hope'in odasına doğru götürmeye başladı.

Valerie, Hope'yi yatağına yatırıp üzerini örtüp alnından öpüp odadan çıktığında Elijah ile çarpıştılar. Elijah, sarhoş bir şekilde "Üzgünüm Valerie." Dedi ve yürümeye başladı.

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin