02.05

2.4K 174 89
                                    

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤👑

İyi okumalar.❤👑

Valerie'in üzerindekiler

Valerie'in üzerindekiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valerie Scarlett

Kötülükler sarayı, benim küllerimden doğduğum yer. Tamamen altın olan bu saray kötülük benimle birlikte doğdu.

Ben kötülükler ve iblislerin kraliçesiyim. Dünyadaki yapılan her türlü kötülük, kötü güç ve kötü enerji bana ait.

Altın tahtımda iblis formumda oturmuş karşımda bana sinirle bakan Sia'ya alayla bakıyordum. Beni kendi ayağına çağırmıştı! Bende zebanilerimi göndererek onu ayağıma getirdim.

Etrafımı saran yılanlar elimdeki fincana günahkar ölümlülerin cehennem ateşinde kaynamız kanını doldurunca bir yudum alıp "Seni dinliyorum Sia!" Dedim.

Sia, "Kızın benim elimde!" Dedi. Kızım mı? Kahkaha atıp "O kız benim umrumda değil!" Dedim. Sia, sinirle "Beni kandıramazsın!" Dedi.

Fincandan bir yudum daha alıp merakla "Bu cesaretin nerden geliyor Sia?" Dedim. Beni tahtımdan indireceğini sanan bu aptal neye güveniyor? Bunu çok merak ediyorum.

Sia, sırıtarak "O kızı büyütüp senin tahtını elinden alacağım!" Dedi. Aptam, onu buraya getirirken Lucifer'ı kızı alması için gönderdim ben! Kız şu an yan odada.

Elimdeki fincanı yılanlarıma verip sol bacağımı sağ bacağımın üzerine atarak "Aptalsın Sia!" Dedim.

Yılanlarım onun vucudunu sarmaya başladığında Sia, çığlık atıyordu. Ellerimi tahtımın üzerine koyup "Suç ortaklarını getirin!" Dedim.

Zebaniler, Sia'ın ortağı olan iblisleri salona getirip tahtıma giden merdivenlerin üzerine fırlattılar. Zebanilere başımla çıkmalarını işaret ettiğimde hızlıca taht odamdan çıktılar.

Yılanlarım iblisleri sarmaya başladıklarında alayla "Sesiz olun yan odada çocuk var!" Dedim. Sia, gözlerini büyüterek "Sen onu nasıl geri aldın!" Dedi.

Gözlerimi devirip "Ben ilk iblisim! Senin geldiğin yollarda ben geri dönüyordum." Dedim. Ayağa kalkıp yılanlarıma bakarak "Ben gelene kadar onlardan geriye bir şey kalmasın!" Dedim

Sia, yalvararak "Affet beni!" Dedi. Affetmek mi? Kahkaha atarak "Hayır!" Dedim ve iblis formundan çıkıp ayağa kalkıp yavaşça merdivenlerden inmeye başladım.

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin