01.01

6.7K 272 70
                                    

Bu lanet olası New orleans da ve aptal insanlarından sıkıldım. Bu lanet olası insan bedenine sıkıştığım için bu aptalların ağız kokularıni çekmek zorundayım.

İnsanlarla ilgili herşeyden nefret ediyorum. Elimde olsa bütün insan soyunu yok ederdim. Zaten bu lanet bedene de bu girişimim yüzünden hapsedildim. Hala bu ölümlü bedende çürüyeceğime inanamıyorum!

Bu lanet olasi New orleans'a bedenimi bulup tekrar eski halime dönmek için geldik. Mey ile burada dikkat çekmeden bedenimi arıyoruz. Mey, benim sadık yardımcım ve hizmetkarım.

Mey ile kimsenin uğramadığı bir barı işletiyoruz. Barda bütün içkileri denemek işletmeye giriyorsa tabi. Aslında bedenimi aramaktan barı açmadığımız oluyor.

Aha geldi başımın belası Marcel. Adam, resmen her gün sabah ve akşam burada bitiyor. Gelmesine birşey demiyorum, adam resmen bakışlarıyla yiyor beni. Dua etsin gerçek bedenim de değilim. Gerçek bedenim de olsaydım onu New orleans meydanında sivri bir kazığa oturturudum.

Marcel, önümdeki bar taburesine doğru yürümeye başladı. Gözlerimi devirip bar taburesine oturan Marcel'e bakmaya başladım. Tek kaşımı kaldırarak ona bakmaya başladım. Marcel gülümseyerek "buzlu viski" dedi.

Arkamdaki içki tezgahın'a dönüp viski şişesini elime aldım ve Marcel'in önüne bırakıp "bardağım ve buzum kalmamış" dedim. Marcel, önümdeki bardaklara bakarak "sanırım hala bardağın var " dedi. Alayla Marcel'e bakarak elimle bardakları yere düşürdüm.

Üzgünmüş gibi yaparak "bunlar son bardaklardı sanırım alışverişe çıkmalıyım."Dedim. Marcel, gülümseyerek önündeki viski şişesini alıp bardan çıktı.

Yere düşen bardak sesini duyan Mey hızlıca içeri girdi. Başımı sinirle ovarak "Şu lanet olası kapıyı kilitle!" Dedim. Arkamdaki içki tezgahından kırmızı şarabımı alıp elimle tıpasını çıkardım. Bu lanet insan bedeni yüzünden güclerimi hiç kullanamıyorum.

Eğer güçlerimi kullanırsam bu insan bedeni bunu kaldıramaz. Bedenimi bulana kadar bu insan bedenine mecburum, bedenimi bulduğumda kendi ellerimle bu bedeni yakacağım. Kırmızı şarabımdan bir yudum alıp barmen kısmından çıktım.

Başım çatlıyor resmen. Barın arkasında benim yatak odam ve kıyafet odalarım var. Mey'in de yatak odası bar'ın arkasında. Yatak odama doğru yürümeye başladım. Yatak odama girip yatağıma oturdum.

Elimdeki kırmızı şarabımı kafama diktim. Şarabın hepsini bitirip elimdeki boş şişeyi duavara fırlattım. Burası, beni sanki beni boğuyormuş gibi hissediyorum. Yatağımdan kalkıp kendimi yatak odamdan dışarıya attım.

Barın çıkışına doğru yürümeye başladım. Mey arkamdan seslendiğinde onu duymamazlıktan geldip kendimi bardan dışarıya attım.

Bana neler oluyor?

Bu insan bedeni de mi güclerime dayanamayıp ölmeye başladı. Yüzyılardır onlarca insan bedenine girdim hepsi en fazla 1 yıl güclerime dayanabildi. İlk kez şu an ki bedenim 3 yıldır güçlerime dayanıyor.

Bir banka oturup New orleans sokaklarında eğlenen insanları izlemeye başladım. Ben yüzyılar önce herkesin korktuğu iblisler kraliçesiydim. Nasıl bu hale geldim ?

Her şey birine kendimden fazla değer verip güvendiğim için başladı. Onun yüzünden şu anki halim olan yalancı, yılan, güvenilmez,sinsi, deli, kendinde başka kimseyi düşünmeyen birine dönüştüm.

Keşke geçmişe dönebilsem, keşke zamanı geriye alabilsem. Oturduğum banktan ayağa kalkıp etrafta gezmeye başladım. Dikkatimi sokak ortasında resim yapan bir adam çektiğinde adamı izlemeye başladım.

Adamı benim dışımda sarışın mavi gözlü yakışıklı bir adam da izliyordu. Bu adam neden içimde kötü hir his oluşmasını sağlıyor. Beni kendine çeken karanlık bir aurası var

Eğer o auraya kapılırsan bir daha geri dönemeyecek eskisi gibi olamayacakmışım gibi hissediyorum. Sarışın yakısıklı adam onu izlediğimi anlayıp bana buz gibi gözleriyle ifadesiz bir şekilde bakmaya başladı.

İçim birden titremeye başladı, kendimi ona çekiliyormuş gibi hissediyorum. Bu his beni korkutuyor. Geriye doğru adım atıp arkamı dönüp büyük adımlar atarak barıma doğru yürümeye başladım.

Umarım birinci bölümü beğenmişsinizdir. Bölüme yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. ❤❤❤

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin