Prológus

1.1K 46 5
                                    

Aidának
Mert ő érte csináltam mindent 

Ma van a gála, ahol hivatalosan is levetítik a sorozat első részét. Rettentően izgulok, itt állok a szoba közepén, egy orbitálisan nagy vörös ruhában, Sonja pedig még mindig sminkel engem. 

- Nagyon sokan vannak? - kérdeztem remegő hangon David-től, aki kikukucskált az ajtón, majd felszisszent. 

- Hát baszki, vannak bőven. - mondta, de mikor meglátta, hogy teljesen lefagytam korrigálta magát. - De le fogod nyűgözni őket, mert csodaszép vagy. - kacsintott rám. 

- Ezzel nem igen mentetted meg a helyzetet, de azért köszi. - mosolyogtam, ekkor pedig kopogtak. - Ha még valaki bejön megkérdezni, hogy mikor készülök el, esküszöm hogy kidobom az ablakon! - förmedtem fel, mire egyszer csak egy barna fürtös hajzuhatag dugta be a fejét. 

- Stresszes vagy? - kérdezte mosolyogva. 

- Ne mosolyogj nem vicces, neked is annak kéne lenned! - korholtam le, amiért ennyire lazán kezeli ezt az egészet. 

- Nem, te veszed túlságosan is komolyan. Lisa és Theo is megmondta, hogy semmi olyan nincsen amiért ennyire görcsösnek kéne lenned. - mondta neki támaszkodva a falnak. 

- Jó oké felfogtam. De attól még nagyon izgulok! 

- Tudom. Amúgy gyönyörű vagy Dark. - mért végig, mire én is hasonló képen cselekedtem. 

- Te is jól nézel ki Winslow. 

IF I GO BACK TO YOU [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now