Egy hónap telt el a majdnem felmondásom óta. Azóta minden zökkenőmentes megy, a sorozattal pörög az élet. Kezdünk Európában is ismerté vállni a sorozatnak hála. Már a 4. részt forgatjuk, ami azt jelenti, hogy még négy rész, és vége a sorozat első évadának. Antoine még nem tudja, hogy szeretne e neki második évadot. Ez mind attól függ, mekkora sikere lesz ennek az egésznek. Nathan és én szerencsére hatalmas cimborák lettünk. Nagyon sok időt tölt velünk, és szoktunk együtt zenélni és énekelni is, Betty örömére. Igen Betty még mindig totálisan oda van Nathan-ért. Henry-vel is találkoztam már a múlt héten, ahogy az édes kislányával Josie-val is. Tündéri kislány, teljesen úgy néz ki mint az apja. Barna haj és sötétkék szemek. Viszont a kis Jo nem sokáig lehetett velünk, mert mennie kellett délutáni alvásra, így az anyukája haza vitte, Henry pedig körbe vezetett minket Párizsban. Gyönyörű hely, egyszerűen már értem Jenna miért szerette ennyire ezt a várost, és annyira sajnálom, hogy ő nem tudott eljutni ide. Minden vágya ez volt. Patrick a jövő héten érkezik, mivel még van hátra pár dolgozat amit be kell fejeznie, aztán már jön is. Anyuék is rendben vannak, és megbeszéltük, hogy a gálára eljönnek. Ben pedig csak sürög forog a forgatáson, úgy érzi itthon van. Ez az ő világa. Sonja és Dave is remekül megvannak, mindenki oda van azokért a sminkekért amiket Soni varázsol nekem, és a többieknek is olyan kell, úgyhogy a barátnőm kissé el van havazva mostanság. Lisa és Theo pedig egyengetik a helyzetet. Szóval mindenki rendben van. Még én is. Bár gondolom mindenkit érdekel, hogy mi volt egy hónappal ezelőtt a szertárban, amikor is Mark megcsókolt...
1 hónappal ezelőtt:
Olyan szorosan tartott, hogy féltem lila lesz a bőröm, de akkor abban a pillanatban még az sem érdekelt volna. Karjaimat átdobtam a nyaka körül, az egyik kezemmel pedig beletúrtam a göndör fürtjei közé. Nem tudom meddig csókolózhattunk, de nekem egy tökéletes örökkévalóságnak tűnt.
- Mostmár mehetsz. - suttogta az ajkaimra, mikor elválltunk egymástól. Azzal kinyitotta az ajtót, én pedig hátat fordítva neki, indultam meg Antoine irodája felé.
- Szia Antoine! - mondtam zihlálva mikor beléptem az ajtón.
- Szia Mia, minden rendben van? - kérdezte miközben engem vizslatott.
- Persze tökéletesen. Nem írom alá a papírt. Maradok. Sajnálom, hogy ennyi macerával járok. Csak mindenki idejét felborítom, főleg a tiédet. - mondtam sajnálkozva.
- Semmi gond Mia! Én csak örülök, ha maradsz! Komolyan, nagyon boldog vagyok! - mosolygott rám kedvesen.
- Én is. - mondtam egy bólintás kíséretében.
- De nem én győztelek meg a maradásról, és nem is az öcséd. Így igaz? - kérdezte keresztbefont karokkal.
- Így. - feleltem, azzal elhagytam a forgatás helyszínét és vissza mentem a villába kicsomagolni. Aznap pedig már vissza se mentem forgatni.
Jelen:
Szóval ez történt egy hónapja. Azóta nem szólunk egymáshoz, csak csináljuk a dolgunkat mint színészek. Betartotta amit megígért, akkor én mégis miért vagyok csalódott, és miért imádkozok azért, hogy miután megvolt az aznapi anyag amit le kellett forgattunk, jöjjön oda hozzám, és beszéljünk. Tök mindegy miről csak beszéljünk!
- És ennyi! - kiabálta el magát Antoine. - Fantasztikus volt Mia és Mark! Most nem kelletek, mehettek kicsit pihenni. - mondta.
- Antoine, van egy új dalom, ha gondolod megmutatom. - ajánlottam fel.
- Remek, John vedd át kérlek! - mondta a mellette ülő vele egy korú férfinak, aki csak bólintott. - Mark gyere te is! - azzal hárman elindultunk a stúdió felé, útközben pedig csatlakoztak a barátaink is.
- Mi a címe? - kérdezte Nathan a fotelben ülve.
- Szétszakadok. - mondtam.
- Uh, izginek tűnik! - jelentette ki Zoè.
- Kezdj akkor hozzá Mia! - mondta Antoine, mire a hangmérnökök elkezdtek tevénykedni, én pedig énekelni.
- Te, te elveszed tőlem az összes fényt
De, de aztán tűzijátékokat adsz
Én, én éjjel-nappal arra gondolok, hogy elhagylak
De, de aztán te valahogy mindig megtalálod a megfelelő szavakatRagályos vagy, baby
Imádom, ha szeretsz vagy utálsz
Ahogy kezeled a testem mostanában
Az esőn is tűzet gyújtasz
Bárcsak magasabban lennének a mélypontjaink
Bárcsak abba tudnám hagyni, hagyd abba, hagyd abba, hogy megments engemMaradni akarok, ki akarok sétálni az ajtón
Nem, most szétszakadok baby
Nem kapok eleget belőle, de nem tudom tovább elviselni
Nem, most szétszakadok baby
Megszárítod a könnyeimet, aztán miattad folynak
Szeretetet mutatsz nekem, aztán harcolsz velem
Nem kapok eleget belőle, de nem tudom tovább elviselni
Nem, most szétszakadok babyÉn, .én mindig el akarok menekülni
De aztán visszamászok a karjaidba
Ez olyan, mintha minden nap drámáznánk
De, de tudod, hogy ez a kedvenc részemRagályos vagy, baby
Imádom, ha szeretsz vagy utálsz
Ahogy kezeled a testem mostanában
Az esőn is tűzet gyújtasz
Bárcsak magasabban lennének a mélypontjaink
Bárcsak abba tudnám hagyni, hagyd abba, hagyd abba, hogy megments engemMaradni akarok, ki akarok sétálni az ajtón
Nem, most szétszakadok baby
Nem kapok eleget belőle, de nem tudom tovább elviselni
Nem, most szétszakadok baby
Megszárítod a könnyeimet, aztán miattad folynak
Szeretetet mutatsz nekem, aztán harcolsz velem
Nem kapok eleget belőle, de nem tudom tovább elviselni
Nem, most szétszakadok baby(Szétszakadok, baby, szétszakadok, szétszakadok)
(Szétszakadok, szétszakadok, baby, szétszakadok, szétszakadok)Szétszakadok, mint a lapok a könyvünkből
Egy gyönyörű tragédia
Szétszakadok a mennyország és a pokol között
Mert baby amikor veled vagyok
Nem tudom, hol lennék szívesebbenMaradni akarok, ki akarok sétálni az ajtón
Nem, most szétszakadok baby
Nem kapok eleget belőle, de nem tudom tovább elviselni
Nem, most szétszakadok baby
Megszárítod a könnyeimet, aztán miattad folynak
Szeretetet mutatsz nekem, aztán harcolsz velem
Nem kapok eleget belőle, de nem tudom tovább elviselni
Nem, most szétszakadok baby - csak átadtam magam annak amit az elmúlt egy hónapban érzek. Hogy bármennyire is akarom tagadni, ketté hasad a szívem. Mikor abba hagytam a többiek állva tapsoltak, egy ember viszont csak szomorú tekintettel ült, és engem nézett.
YOU ARE READING
IF I GO BACK TO YOU [SZÜNETEL]
Teen FictionElső része: IF I REMEMBER Három kemény évet tudhat maga mögött Amelia Dark és barátai. Mia 20 éves felnőtt nő lett, aki az Egyesült Államok legjobb zeneművészeti egyetemén tanul a Juliardon, ezek mellett pedig már befutott énekesi karrierjét is egye...