Huszonkilencedik rész

287 26 6
                                    

Mivel olyan aranyos üzeneket írtatok az előző részről, így még a hétvége előtt hoztam az új részt! Remélem elnyeri a tetszéseteket! Ne felejtsetek el feliratkozni az instagram oldalra vika_blgojai néven találjátok meg, illetve a facebook csoportban is szívesen látunk mindenkit Vika Blogjai néven tudtok rákeresni! :) Jó olvasást


A napszemüvegemmel takarva el a hatalmasra dagadt, kisírt, karikás szemeimet, ültem Antoine irodájában Mark-al, és hallgattuk, ezentúl mit, mikor, és hogyan csináljunk. Mark se néz ki jobban mint én. Az ő szemeit is napszemüveg takarta, a fejére pedig a felsője kapucniját húzta. 

- Tudom, ez most elég kényes téma, de színészként vagytok itt, ez is hozzátartozik ehhez. Megfogjátok oldani. - mondta el kb. már vagy hatodjára. Mark ekkor lassú mozdulattal levette a szemüvegét, ekkor láttam, hogy a kézfeje egymerő seb. Nagyon nyelve takartam el az én szétharapott kézfejemet, és összegörnyedve figyeltem. 

- Persze, hogy megoldjuk. Velünk történt már rosszabb is, nem kell ezt úgy felfogni, mintha világvége lenne! - ekkor felállt, hátralökte a széket, és rám se nézve ment ki az ajtón. 

- Amelia, te rendben vagy? Mint látom, Mark-ot kissé megviselte a dolog. - húzta el kelletlenül a helyzetet. 

- Igen. Mint mondta, történt velünk már rosszabb is. - mondtam halkan, ekkor pedig felálltam, és én is kimentem az ajtón. A barátaink mind ott álltak, és vártak minket. 

- Menjetek sminkelni. - mondta Lisa nekem és Sonja-nak. - Mi mé beszélünk Antoine-al. - mi csak bólintottunk. Soni átkarolva a vállamat támogatott ki engem. Ekkor viszont Nathan-ba és Zoe-ba botlottunk. 

- Most találkoztunk Mark-al. Tegnap pedig mi is láttunk mindent a hírekben. - mondta Nathan. 

- Ja, elég komoly a dolog. Tegnap átmentem Mark-hoz, Zack vigyázott rá. Szétverte a kezét a falban, és közben üvöltött. Pont akkor akartam bemenni hozzá. Telefonált, de nem tudom kivel, és mit. De miután lerakta ordibálni, csapkodni kezdett, és szétverte a kézfejeit a falban. - ecsetelte Zoe. 

- Akkor azért volt sebes a keze... - suttogtam magam elé, mire mindenki egyszerre pillantott rám. - Semmi, semmi! 

- Na és veled mi a helyzet? Meg a vőlegényeddel...? - kérdezte halkan Nathan. 

- Ő szerencsére támogat mindenben. Kevésbe viselte meg őt a dolog, mint engem. Szeret mindig mindenhez pozitívan állni. - feleltem. 

- Legalább valaki. - mosolyogott rám kedvesen Nathan. - Ha nem gond, forgatás után beugranék hozzátok.

- Dehogy! Gyere nyugodtan, szívesen látunk. Zoe, téged is! Végülis most egy csapat vagyunk... - mondtam. Ők csak mosolyogva megköszönték, majd én és Sonja tovább álltunk, és elmentünk sminkelni. 

- Bonjour! - köszöntek ránk a helységben lévő sminkesek, stylistok és az alanyok akik éppen "kezelés" alatt voltak. 

- Bonjour! - köszöntünk nekik mi is Sonja-val. Leültem a helyemre, a barátnőm pedig szó nélkül fogott hozzá, hogy rendbe tegyen. Nem jegyezte meg a bőrhibáimat, sem azt, hogy a szemeim brutálisan néztek ki. Nem cukkolt vele, még csak poénkodni sem próbált, ahogy egyébként szokta. Csak megpróbálta legjobbat kihozni belőlem. Ekkor viszont Antoine aszisztense toppant be, Zack kíséretével. 

- Ha végeztetek gyertek a zenestúdióba. Mark dalát vesszük fel. - mondta. 

- Jó, és Mia-nak, mi a fasz köze van ehhez, de most viccet félre téve?! Mégis mit gondolnak maguk, hogy bohócot lehet csinálni belőlük?! Hányszor kell még belé rúgni?! - emelte meg a hangját Sonja. 

IF I GO BACK TO YOU [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now