Második rész

636 38 8
                                    

- Kaphatok egy kis gondolkodási időt? - néztem a többiekre kétségbeesetten.

- Persze. De este válaszolnunk kell a felajánlásra, így kérlek addigra gondold át. - nézett rám kérlelve Betty.

- Úgy lesz. - sóhajtottam fel, mire felálltam és átmentem a saját irodámba, de ott sem lehettem egyedül, mert Patrick már ott ült az asztalom előtti széken. - Szia. Hát te mit csinálsz itt? - kérdeztem értetlenül, mire felállt a székből és adott egy gyors csókot. Patrick-el az egyetemen találkoztam, nagyon sok közös óránk volt, és a baráti társaságnak köszönhetően sokat is találkoztunk órákon kívül is. Már másfél éve együtt vagyunk, és úgy érzem, vele érdemes kockáztatni. Egy igazi főnyeremény. Kedves, segítőkész és egyszerűen bámulatba ejtően sármos, a zöld szemeivel, és szőke hajával.  

- Dumálni akartam veled, aztán belefutottam Lisa-ékba, ők meg elmesélték mi a helyzet. - mondta.

- Ja a sorozatot mondták?

- Igen. És mi lesz, elvállalod? - kérdezte izgatottan.

- Nem tudom még gondolkodási időt kértem. - húztam el a számat. - De valószinűleg nem fogom. Nem tudom magam elképzelni, hogy színészkedjek. Az öcsém biztos bevállalná, de én énekes vagyok. - mondtam.

- Elhiszem. De elmesélték, hogy Laurel lány milyen karakter, én pedig úgy vélem, hogy rólad formázták őt. És az is igaz, hogy az énekesi karriered mellett jól mutatna, ha ott lenne mellette a sorozat. A SZESZÉLYES ÉNEK egy olyan sorozat, ami neked lett teremtve Mia. Legalábbis ez az én véleményem. - tárta szét a karját. 

- Nem tudom... Mindjárt év vége, itt a sok záróvizsga, nekem nincs most időm arra, hogy kimenjek Franciaországba, és színészkedjek. Amúgy is, én énekes vagyok, nem színész. Az az öcsém, Ben reszortja. Én nem ilyen vagyok... órákon át kamerák előtt szerepeljek. - mondtam Patrick-nek, ő viszont csak elmosolyodott, és átölelt. 

- Mia, te sokkal többre vagy képes mint hinnéd, és biztos vagyok benne, hogy ha nem vállalod el meg fogod bánni. - mondta, miközben simogatta a hátamat. 

- Nagyon akarod, hogy menjek igaz? - néztem rá összehúzott szemekkel. 

- Én csak mindig azt akarom, ami neked a legjobb, mert szeretlek. - adott egy puszit a homlokomra. 

- Én is szeretlek. De ha elvállalom, nem is fogunk hónapokig találkozni. 

- Majd ha vége a vizsgaidőszaknak meglátogatlak. Nincs úgymond programom a nyárra, így nem fog gondot okozni felülni egy repülőre, és elmenni hozzád. A vizsgákkal meg ne foglalkozz, azokat úgyis elintézik majd Lisa-ék. Vállald el. - bíztatott. 

- Rendben. Elvállalom. - adtam be nagy nehezen a derekamat. 

- Éljen! Akkor menj és mond el a többieknek. - biccentett a fejével a másik iroda felé. - Mi meg majd találkozunk este nálam. - kacsintott rám. 

 - Alig várom. - mondtam, majd adtam neki egy hosszú csókot, és vissza mentem a többiekhez. - Elvállalom! - mondtam miközben kivágtam az ajtót. 

- Patrick csak nem meggyőzött?- kérdezte nagyokat pislogva Sonja. 

- De igen. És teljesen igaza van mindegyikőtöknek.  A SZESZÉLYES ÉNEK jót fog tenni az énekesi karrierem fellendülésének, és azok alapján, amit Laurel nevű szereplőről meséltetek tényleg nagyon is rám van szabva a karakter. És együtt dolgozni olyan hírességekkel mint Nathan Blanc, azért tényleg nem semmi. - mondtam. 

- Ugye? - nézett rám csillogó szemekkel Betty. Imádja Nathan számait. 

- Akkor hívhatom a Star filmstúdió embereit, hogy elvállalod? - kérdezte komolyan Theo. 

- Igen, de előtte szeretnék mindent átolvasni róla, gondolom van ilyen papírunk. - mondtam, mire Lisa kihúzott a táskájából egy papírköteget. 

- Persze itt van, nyugodtan olvasd el de nem fontos. Én, Theo és Betty már mindent leellenőriztünk. A sorozat négy hónap alatt lesz leforgatva, ugye nyolc részes lesz, még nem tudni, hogy lesz e második évad, ugye ez mind majd csak az első évad bevételétől fog elválni. A színészek neve már fel vannak sorolva akik elvállalták a szerepet, tudni már, hogy ki kit fog játszani, egyedül a két főszereplő Laurel, és Jonathan aki a kísérő tanár fia, a te "szerelmed" lesz, még őket nem tudjuk ki játsza majd. Vagyis már Laurel szerepe nem kérdéses. - mosolygott rám Lisa. Gyorsan átfutottam a szöveget, és sok híres személyen akadt meg a szemem a színészek felsorolt nevei között. 

- Utazunk Franciaországba! - sikkantott fel Betty. 

- Jaj, szólnom kell Henry-nek, hogy akkor majd meg is látogatom őket. - kaptam észbe. 

- Már írtam neki, azt mondta, nagyon hiányolnak már minket, főleg a kis Josie. - mondta Dave. Henry még három és fél évvel ezelőtt megismerkedett egy francia lánnyal otthon, aki szerencsét próbálni jött Kansas-be, de aztán hirtelen teherbe esett, így vissza mentek Franciaországba, Jasmine pedig életet adott egy Josette nevű kislánynak, aki már két és fél éves. 

- Mikor indulunk? - kérdeztem Theo felé fordulva. 

- Holnap reggel kilenc. - mondta, mire nekem kissé lekonyult a mosoly az arcomról, mert úgy terveztem az estét még Patrick-el töltöm, és nem a pakolással. 

IF I GO BACK TO YOU [SZÜNETEL]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora