- Ember te mit keresel itt? - nézett rá nagy szemekkel David.
- Szia Dave. Örülök, hogy mindegyikőtöket láthatom. Viszont téged nem ismerlek. - fordult Mark Betty felé. - Örvendek Mark Winslow vagyok! - mutatkozott be, és nyújtotta a kezét Betty felé, de ő csak hátrált egy centit, viszont Mark-nak azonnal feltűnt, így leengedte a kezét.
- Nagyon jól tudom, hogy ki vagy. Én Betty Parks vagyok, Amelia egyik legjobb barátnője és asszisztense. - nézett rá szúrós szemekkel Betty.
- Ti ismeritek egymást? - kérdezte Nathan.
- Igen, még régről. - feleltem a kérdésére. - Nem tudtam, hogy te kapod meg Simon szerepét. - néztem rá Mark-ra komoly arckifejezéssel.
- Igen, ez még tegnap derült csak ki, és most landolt a gép kb. két órája. Én viszont tudtam, hogy te fogod Laurel szerepét játszani. Mármint, a te neved már akkor ott volt a papíron, az enyém viszont még nem. - mondta, mire belőlem kibukott egy gúnyos nevetés.
- Hát persze, hogy tudtad. - sóhajtottam fel.
- Mia, kéne menni készülődni. Most fogjuk forgatni a jelenetet, amint felszálltok a gépre. És ez rád is vonatkozik Mark. - mondta nekünk Tom. Úgyhogy még egyszer egymáséiba fúrtuk a tekintetünket. Ő megindult balra, én pedig jobbra.
- Nem hiszem el, hogy itt van. - mondta Sonja, mikor már hallótávolságon kívül kerültünk.
- Mark menedzsere a Star filmstúdió vezérigazgatójának a testvére. Számolhattunk volna ezzel, de igazából meg sem fordult a fejemben, hogy több ezer színész vagy énekes közül, pont ő lesz Simon. - mondta Lisa, miközben a homlokát fogta.
- Ez egyáltalán nem a ti hibátok. - néztem rá és Theo-ra, mire ők csak szomorú tekintettel ám mosolyogva bólintottak.
- Hát ez azért nagyon durva. Négy hónapig minden nap látni fogod. És csók jelenetek is lesznek, meg hát szex jelenet is... - mondta Dave, mire én csak befogtam a fülemet.
- Ezekről, most még nem vagyok hajlandó beszélni! - mondtam dacosan, majd betrappoltam a lakókocsimba, ahol levágodtam a kanapéra. - Esküszöm, ez csak velem történhetett meg! Tudtam, hogy nem kéne elvállaljam!
- Sajnos, már nem lehet visszamondani. - mondta Theo.
- Igen tudom. Ah, komolyan mondom, ketté hasad a fejem. Van valakinél fájdalomcsillapító? - kérdeztem, mire Betty az oldaltáskájából kivett egy levéllel, és a kezembe nyomott egyet.
- Köszi. - mondtam, miután lenyeltem a bogyót.
- Gyógyszert sose köszönünk, mert akkor nem hat. - mosolygott rám kedvesen.
- Csinálhatjuk a sminkedet? - kérdezte Sonja.
- Ja persze. Menjünk. - feleltem sóhajtottam fel, és elindultunk a stylistok és a sminkesek külön világába. Hatalmas asztal húzódott végig, és vagy hat szék helyezkedett el az asztalok előtt, és mind a hat székhez külön kivilágított tükör járt. A bal oldalon teli polcokon a sminkek, a jobb oldalon pedig rengeteg mennyiségű ruha. Sonja telibe letörölte a sminkemet, és újra kezdte az egészet. Először alaposan legatakarította az arcomat, majd felkent egy hidratáló krémet. Megvártuk még az megszárad, majd felkente az alapozót a korrektort, kontúrozott, a szemhélyamra egy halványabb barna szemhélypúdert rakott, a szemem alá pedig feketét, hogy kellően kiemelje bocinagyságúra a szemeimet. A hajamat kiengedte, és fonással rendezte át. Mióta befutott énekes lettem már nem festem a hajam színezőkkel. Maradok a sima természetes hajszínemnél. A ruhám pedig egy piros masnin térdig érő kisruha volt, fekete szandállal.
- Amelia Dark, készen van? - jött be egy fiatalabb lány.
- Igen! - feleltem.
- Akkor kérem jöjjön a kettes számú műteremhez. - úgyhogy a lány kíséretében elindultam a műteremhez.
- Mia, had mutassam be a rendezőnket, Monsieur Antoine Dumont. Ő a Star filmstúdió rendezője. - mondta Tom.
- Nagyon örvendek hölgyem. - mosolygott rám Antoine.
- Én úgyszintén. Láttam már több olyan filmet amit ön rendezett, és egyszerűen fantasztikusak. - mondtam mosolyogva.
- Nálunk pedig állandóan a te dalait szólnak. A lányaim imádják, ahogy én is. - kacsintott rám. - Akkor kezdjünk is hozzá. Hol van Mr. Winslow? - kérdezte Monsieur Dumont.
- Itt vagyok uram! - mondta, majd oda szaladt mellém. Egy egyszerű khaki pólót viselt, fekete farmerral és egy fekete nike sportcipővel. A nyakában egy fém nyaklánc lógott, a haja be volt szárítva a feje tetejére pedig egy napszemüveg volt téve.
- Fantasztikus. Madame Lèonie Dubois alakítja Mrs. Sarah Edison-t, Simon édesanyját a kísérő tanárt. - mondta Antoine.
- Nagyon örülünk! - fogtunk vele kezet, majd kezdetét vette a forgatás.
ESTÁS LEYENDO
IF I GO BACK TO YOU [SZÜNETEL]
Novela JuvenilElső része: IF I REMEMBER Három kemény évet tudhat maga mögött Amelia Dark és barátai. Mia 20 éves felnőtt nő lett, aki az Egyesült Államok legjobb zeneművészeti egyetemén tanul a Juliardon, ezek mellett pedig már befutott énekesi karrierjét is egye...