Sziasztok! Íme itt az új rész, tudom kissé megcsúsztam vele mostanság, de igyekszem behozni a lemaradásomat! Ami pedig szintén fontos, hogy elkezdtem a Jenna Dark-ról szóló testvérkönyvet, kukkantsatok bele! Szép estét, csók: Vika <3
A tegnapi nap, azaz a forgatás első napja elég jól telt. Mármint azon kívül, hogy Mark felfedezte a három évvel ezelőtti ajándékát az ujjamon, onnantól kezdve pedig teljes volt közöttünk a feszültség, ezért az olyan jeleneteket vettük fel, ahol nem kellett együtt játszanunk. Mára pedig azt a szigorú utasítást kaptuk, hogy szedjük össze magunkat, mert még egy ilyen csúszást nem engedhetünk meg. Viszont mikor este kilencre haza értünk a forgatásról, én kicsit sem voltam álmos. Dúlt bennem a harag, és a sok emlék. Ha tudtam volna, hogy ő fogja játszani Simon-t, egyértelműen nemet mondtam volna. Három évvel ezelőtt abban teljes mértékig igaza volt, hogy ha mind a ketten befutunk, köztünk mindennek vége. Én meg akartam előzni a sok kellemetlenséget és fájdalmat, bár az nem igazán sikerült, így már a hírnév előtt ketté vágtam az utunkat. Ennek pedig így is kellett volna maradnia, mivel nem engedhetek meg magamnak a gyengeséget. Erre, most hónapokon keresztül vele kell forgatnom, és ráadásul nem is akármilyen jeleneteket. Azért valljuk be, az exedet csak úgy random megcsókolni nem tartozik senki bakancslistájára. Éppen ezért, egész este csak járt az agyam. Forgolódtam, szenvedtem és csak néztem a plafont, így elhatároztam, hogy írok egy dalt. Kiadom magamból amit érzek, mert addig úgy sem nyugszom. Este tíztől másnap hajnali kettőig dolgoztam rajta, mire úgy éreztem nagyjából tökéletesen készre sikeredett. Az viszont már kevésbé volt kellemes, hogy hat órakor kelhettem, hogy fél nyolcra kint legyünk a forgatáson, így össz - vissz aludtam négy kerek órát.
- Jó reggelt! - köszöntem két ásítás között a már nappaliban kávét szürcsölgető barátaimnak.
- Baszki Mia, te hogy nézel ki?! - ripakodott rám Lisa.
- Miért?
- Akkora karikák vannak a szemed alatt, mintha bevertek volna egyet. Antoine külön követelte, hogy ma remekelj, mert nem lehet megint ekkorát csúszni mint tegnap! - mondta számon kérően a menedzserem.
- Egy új dalon dolgoztam, és későn feküdtem le aludni. Amúgy köszi a kedvességedet Lisa. - vágtam vissza sértődötten.
- Ne hisztizz! Tudom, hogy nehéz neked ez az egész Mark-os dolog, de túl kell lépned ezen. - mondta komoran, mire nekem az összes vér az agyamba futott.
- Nem, nem tudod milyen ez Lisa! Életem nagy szerelmével, aki nem mellesleg az exem, kell szerelmi jelenetet eljátszanom, ahol csókolóznom kell vele! Szóval, ha én négy órát fogok aludni minden nap, mert minden kibaszott éjjel dalokat fogok írni, hogy így vezessem le a feszültséget, akkor képzeld el, baromira így lesz! - kiabáltam rá, mire megfagyott a levegő a szobában.
- Majd sminkkel eltűntetem a karikákat, nem kell ezen parázni. - mondta Sonja.
- Köszönöm, most pedig ha megbocsátotok, töltök magamnak egy nagy adag kávét, és neki állok készülődni. - azzal leemeltem egy csészét a szárítóról, öntöttem bele magamnak kávét, majd a bögrét megfogva indultam vissza a szobámba. Gyors felhajtottam a barna löttyöt, majd vettem egy hideg zuhanyt, hogy ezzel is kicsit felfrissüljek. Felvettem egy csinosabb haspólót, fehér nadrággal, és fekete platformos szandállal. Sonja befonta a hajam, és megcsinálta a sminkem. Én pedig tényleg úgy néztem ki, mint aki 12 órát aludt. Sonja szerencsére ért az ilyenekhez. Ha magamnak kéne csinálnom, teljesen meg lennék lőve.
- Szóval, egy új szám? - kérdezte Sonja, miközben a szemhéjamat festette valamivel.
- Igen, az.
- Mi a címe?
- Csak te.
- Gondolom nem Patrick-ről szól. - vonta fel a szemöldökét.
- Hát nem éppen. Egyszerűen kicsinál ez az egész. - sóhajtottam fel.
- Igen, tisztában vagyok vele. De te baromi erős vagy, így tudom, hogy ezt is végig fogod tudni csinálni.
Miután mindenki indulásra készen állt, megint jött értünk autó, ami elvitt minket a forgatás helyszínére. Ahogy kiszálltam a kocsiból, bele is ütköztem Antoine asszisztensébe.
- Mia, figyelj Molly ma nem fog tudni bejönni, szegény tegnap este hányt, így ma mindenképp muszáj felvennünk csak azokat a jeleneteket, amin Mark-al vagy. - mondta az asszisztens.
- Rendben, és ez mit is takar? - kérdeztem összehúzott szemekkel.
- Hogy az első csókjelenettel kezdünk a medence mellett. Úgyhogy siess, van kb. 10 perced kezdésig. - azzal sarkon fordult, és szaladt is már a következő emberhez, akit letámadhatott a hirtelen fent álló helyzettel.
- Na most kezdődik a móka. - hallottam meg magam mögül Dave hangját, de szinte olyan volt, mintha víz alól beszélt volna. Ez az egész kezd rohadtul bonyolulttá válni!
VOUS LISEZ
IF I GO BACK TO YOU [SZÜNETEL]
Roman pour AdolescentsElső része: IF I REMEMBER Három kemény évet tudhat maga mögött Amelia Dark és barátai. Mia 20 éves felnőtt nő lett, aki az Egyesült Államok legjobb zeneművészeti egyetemén tanul a Juliardon, ezek mellett pedig már befutott énekesi karrierjét is egye...