Ma van a nap amikoris Mark és én kamerák elé fogunk állni mint egy pár. Ma van a nap, amikor is, el kell hogy játszuk, halálosan szerelmesek vagyunk egymásba. Itt állok a forgatás helyszínén. Másodpercek kérdése, hogy behívjanak minket az élő adásba. Mark is itt áll mellettem. Egymásra sem néztünk mióta találkoztunk. Csak állunk mint két szerencsétlen idióta, akiket ver az élet. Hallom a háttérből Lisa intézkedő hangját, hallom ahogy Theo próbálja csitítgatni őt. Hallom azt is, ahogy Sonja, David, Betty Zack és az öcsém aggódva sutyorognak rólunk. Egyszer csak viszont egy kezet éreztem megpihenni a vállamon, amitől összerezzentem.
- Csak én vagyok. - szólalt meg halkan Betty. - Mia az eljegyzési gyűrűdet le kéne venned. Nehogy még ebből is baj legyen. - tanácsolta, mire én csak bólintottam, és óvatosan lehúztam az ujjamról a jegygyűrűmet. A gyűrűt, amire esküre kötelezett. Esküre Patrick mellett. Ami a biztonságomat és a jövőmet jelenti. Nagy sóhaj kíséretében Betty kezébe nyomtam, ekkor pedig megszólalt egy hang a fülemben, hogy mehetünk. Mielőtt bárkiben is felmerülne egy kérdés, mit keres Franciaországban egy amerikai hírességektől hemzsegő közvetítés, ez nem kimondott tv adásban fog lemenni. A netre veszik fel élőben, ami hírességek szaftos életével foglalkozik, legyen az francia modell vagy amerikai énekesnő. Ekkor pedig megéreztem, hogy ujjak fonódnak össze az enyéimmel. Mark megfogta a kezemet.
- Nem kell ezt csinálnunk... - sziszegtem alig hallhatóan, miközben a színpad felé lépkedtünk kézen fogva.
- Tudom. Nem is a szerepünk miatt teszem. Szükségem van rád. A kitartó, erős és harcos Mia-ra. Mert én nem vagyok az. Most nem. - nézett rám kétségbeesetten. Ekkor pedig mindent megértettem. Mark még nálam is sokkal jobban ki van, és egyszerűen sokkal mélyebben van ebben a vízben mint én valaha is leszek. Tudtam, hogy helyette is nekem kell ma szerepelnem.
- Nem lesz semmi baj. Ezen is túl fogunk jutni, mint mindenen. Mi, MI vagyunk, ezt sose felejtsd el. - szorítottam meg a kezét, és óvatosan rámosolyogtam, mire ő hálásan nézett vissza rám. Majd már ott is voltunk a kanapén.
- Mark Winslow és Mia Dark lesznek a mai vendégeim, a híres New York-i és Los Angeles-i énekesek, ám mind a ketten Kanses-ben születtek, és mind a ketten egy azon banda frontemberei voltak, és egy szerelmes párként erősítették zenekarjukat. Három év külön utak után ismét együtt forgatják a már hatalmasra beharangozott francia, illetve amerikai sorozatot, a Stars-ot. Titkon minden fan remélte, hogy a régi kamasz szerelem majd feléled, és vágyunk beteljesült, ugyanis a mi nap Mark-ot és Mia-t lencsevégre kapták, ahogy civilként csókolóznak Párizs egyik utcáján. - mondta a kamerának Donna a műsorvezető. - Köszöntelek titeket, illetve minden kedves nézőnket ezen a korai élő adáson. - mosolygott ránk.
- Szia Donna!
- Mi is köszöntjük a kedves nézőket!
- Szerintem ne is húzzuk tovább a dolgokat, csapjunk is bele! - csapta össze a tenyerét Donna. - Mióta titkoljátok, hogy együtt vagytok?
- Igazából ezt nem mondanánk titoknak. Azon a napon amikor lefotóztak minket jöttünk össze. Mindössze még csak pár napja. - mondta Mark.
- És a fotó csak véletlen volt, vagy így akartátok tudatni a fanokkal, hogy újra egy pár vagytok? - nézett ránk összehúzott szemekkel.
- Nem szerettük volna titkolni, de nem is akartuk ország világ elé azonnal kiteríteni, mivel elég friss volt, és valójában még mindig az a kapcsolatunk. Ez most így sikerült, igazából mi nem bánjuk. - mondtam kedvesen, de belül azt éreztem, hogy menten szétszakadok. A sok kamumosolytól már megfájdult az állkapcsom, és az sem segített, hogy Mark annyira szorította a kezem, hogy lassan letörtek az ujjaim.
- Mia, a hírekből lehet tudni, hogy te egyszer elszenvedtél egy motorbalesetet, igaz ez? - kérdezte Donna.
- Igen. - feleltem szűkszavúan. A balesetem, az olyan téma ami tabu mindenki számára, nem beszélünk előtte a sajtóban.
- Időben, ti akkor már szakítottatok, mert Mark Los Angeles-be költözött a karrier miatt. A balesetedről értesülve azonban mégis visszament és nagyon sokáig a városban is maradt, ez is igaz?
- Igen, így történt. - válaszoltam ismét a vallató kérdésekre.
- Az a hír is terjeng, hogy te akkor amnéziás lettél. Mark, te ezt, hogy élted meg? - intézte most Donna szavait Mark felé.
- A balesetről, és az akkor történt dolgokról nem beszélünk. Bőven elég annyit tudni mindenkinek, hogy Mia mellett voltam míg fel nem épült, majd ő is elkezdte énekesi karrierjét, és én is. - felelte hűvösen Mark.
- Oh értem. Bocsánat, nem tudtam, hogy ez ennyire érzékeny téma. De akkor beszéljünk is másról! - terelte gyorsan a témát a műsorvezető. - A barátaitok, hogy fogadták a hírt, hogy ismét együtt vagytok? Többségük már a három évvel ezelőtti kapcsolatotoknál is jelen volt.
- A barátaink rendkívül örültek neki. Mint három évvel ezelőtt is, most is támogatnak minket mindenben. Ilyenek az igaz barátok. - mondtam mosolyogva.
- Mia, te viszont ha minden igaz, nem szingliként utaztál ide!
- Igen, én elég sokáig párkapcsolatban voltam, úgy is jöttem el New York-ba, de már jó pár hete szakítottunk, mert nem működött a távkapcsolat. - feleltem komoran.
- Vannak akik azt állítják, hogy a napokban az exed, ideutazott, és a forgatás helyszínén találkozott veletek, majd dühösen hagyott téged Mia, te pedig utána mentél. - tárta elém a tényeket Donna. Itt viszont leblokkoltam. Erre a kérdésre nem számítottam, és a tudat, hogy ezt az adást Patrick is nézi fájdalmasan hasított belém.
- Mia válaszolj már valamit! - hallottam meg Lisa éles hangját a fülemből.
- Mia exe csak azért elutazott idáig, hogy visszakönyörögje magát. Mia-nak sajnos nem ment a távkapcsolat, ezért nyilván senki nem hibás, de a srác ezt nem tudta feldolgozni. Mikor kész tények elé állítottuk mérgesen elviharzott, de Mia nagyon rosszul érezte magát, és utána ment, mert nem akart haragban elválni tőle. - mondta Mark, mire én csak szorítottam egy aprót a kezén, köszönöm képpen.
- Mindig is híres voltál a rajongók körében a nagy szívedről! - nézett rám Donna úgy, mint valami édes kiskutyára. A gyomrom is felfordult. - Mára viszont ennyi volt, a holnapi cikkben még megtudhattok pár érdekes információt Mia és Mark három évvel ezelőtti kapcsolatáról! Minden szépet és jót kívánok nektek, és remélhetőleg hamarosan ismét találkozunk!
- Mi pedig köszönjük szépen a jó kívánságokat, és az interjút. - mondtam, ezzel pedig vége is lett az adásnak.
ESTÁS LEYENDO
IF I GO BACK TO YOU [SZÜNETEL]
Novela JuvenilElső része: IF I REMEMBER Három kemény évet tudhat maga mögött Amelia Dark és barátai. Mia 20 éves felnőtt nő lett, aki az Egyesült Államok legjobb zeneművészeti egyetemén tanul a Juliardon, ezek mellett pedig már befutott énekesi karrierjét is egye...