7

1.1K 32 4
                                    

Byla to moje první pusa, úplně první. Nikdy jsem neměla kluka a nikdy jsem se s nikým nelíbala. Byla jsem nezkušená, ale Will mě vedl. Byla to kouzelná pusa, ale jako vše, i toto musí jednou skončit. Když se ode mě Will odtrhl, zmateně jsem na něj zamrkala. On mě ale beze slova chytl za ruku a někam vedl. Kdyby mě teď chtěl Will zabít, nebo znásilnit, nebo se mě jen tak zbavit, měl nyní jedinečnou možnost, protože já jsem vůbec netušila, kde jsme a jakým směrem je tábor. Upřímně bych se vydala úplně na druhou stranu než mě Will vedl. Ovšem jsem mu věřila natolik, že jsem věděla, že jdeme do tábora.

„Wille? Tvoje celé jméno je William?" prolomila jsem několika vteřinové ticho.

„Jo, ale nikdo mi neřekne jinak než Will, je to kratší," řekl a usmál se na mě Will. „Tvoje je Emma?" dodal nakonec.

„Ano, ale říkej Em," Will jenom přikývl. Po pár minutách jsme se ocitli u tábora. Těsně před chatkou nastal přesně ten trapný moment. Nakonec z Willa vylezlo jenom něco jako dobrou noc a odešel. Moc jsem nad tím nepřemýšlela, protože jsem byla unavená, a tak jsem zapadla do chatky, kde už ve své posteli ležela Nell.

„Sakra, já jsem sem donutila jet Nell, s tím, že to bude naše léto a mezitím je tu ona sama. Co jsem to sakra za kamarádku," šeptala jsem si sama pro sebe, abych nevzbudila Nell. Sedla jsem si na svou postel a promnula si oči. Moje kamarádka tu spí sama a já mezitím někde pobíhám, ach jo. Dál už jsem na nic neměla energii a s myšlenkou, že budu po zbytek tábora jen s Nell, jsem usnula.

Ráno nás vzbudil Seth, který obcházel chatky a ťukal na dveře se slovy „snídaně," Vylezla jsem z postele, Nell ještě spala a Nicol seděla na posteli a koukala do telefonu. „Dobré ráno," pozdravila jsem Nicol a bez dalších slov jsem se vydala do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy, kde jsem se rychle osprchovala a omyla si vlasy, pak jsem si vyčistila zuby a učesala si vlasy, které mi naštěstí vždy rychle uschly. Na sebe jsem si vzala kraťasy a volné tílko a obličej přejela korektorem. Vlasy jsem si nakonec nechala volně rozpuštěné, aby rychleji uschly. Když jsem vylezla z koupelny, s úsměvem mě vystřídala Nicol. Nell stále ležela v posteli, a tak jsem si k ní sedla. Nell se na mě otočila a se zavřenýma očima na mě zamumlala „dneska nejdu z postele." Pak se zase otočila a přikryla se peřinou. „Jdeš miláčku," zařvala jsem a strhla její deku. Nell se na mě naštvaně otočila už s otevřenýma očima, já jsem se mile usmála a pohladila jí po tváři, což u ní vždy vzbudilo úsměv. Mírně se usmála a pak už konečně vstala.

Ke snídani jsem si vzala chleba se sýrem a zeleninou. Holky seděly vedle mě a už jsme pomalu dojídaly, když k nám přišli kluci. James držel konvici, nejspíš s čajem a hrdě si k nám přisedl. Nicol se na něj usmála a on na ní mrkl. Will si sedl ke stolu a kouknul se na mě úplně normálně, jako jiné dny. Nejspíš už na náš polibek zapomněl. Kolikrát se asi takhle líbal? Nebo toho možná lituje a teď by nejraději dělal, že se nic nestalo.

„Každopádně, máme pro vás dárek," pokračoval James hrdě. Všechny jsme se na něj otočily a čekaly, co z něho vyleze. „Káva," šeptl tajemně a ohlédl se, jestli ho někdo neslyšel. Nicol si ihned nalila hrníček a já také, káva mi chyběla. Abyste rozuměli, káva tady nebyla, na výběr byl pouze čaj.

„Kde jste to vzali?" zeptala se Nell, když si také nalévala.

„Tajné zdroje," zasmál se Will.

Když jsme se už rozhodovali, že půjdeme, nakráčel si to do jídelny Seth.

„Tak, doufám, že jste si včerejší akci užili. Bylo to trochu divoké a náročné, takže dneska to bude trochu volnější. Dopoledne budete mít volno, které byste mohli využít například ke koupání nebo uklízení nebo odpočívání. A po obědě vyrazíme na výlet na farmu, kde se budete moci svést například na koni, nebo podojit kozu," zasmál se Seth a opět odešel. Jsem ráda, že to dneska bude volnější, protože po včerejším běhu a chození mě všechno bolí.

„Tak co byste řekly na koupačku?" zeptal se nás James. S holkama jsme najednou přikývly a šly do chatky. „Za půl hodiny," zavolal na nás Will a šli spolu s Jamesem někam pryč. Hned co jsme přišly do chatky, padla jsem na postel a byla jsem ráda, že ležím. Stejně tak i holky, takže jsme tam všechny takhle unaveně ležely.

Jako první jsem vstala já, vyhrabala jsem si plavky a v koupelně se do nich převlékla. Na sebe jsem si hodila volné šaty a do kabelky jsem si vzala ručník a suché spodní prádlo. Jako jediná jsem se pokaždé převlékala v koupelně, stále jsem se styděla. Když jsem vyšla z koupelny, holky už byly převlečené. Nell na sobě měla volné triko a kraťasy a Nicol šaty. Právě načas se otevřely dveře, ve kterých stáli kluci. Společně jsme se vydali, ještě s nějakými táborníky, k jezeru, které bylo asi pět minut cesty od tábora. Sedli jsme si na zem, kde jsme si položily věci a Nicol se slovy „musím na záchod" odešla. „Konečně," prohlásil James. Moc jsem to nechápala, myslela jsem, že spolu chodí. „Zítra má Nicol narozeniny a myslel jsem, jestli bychom se nedomluvili na nějakém dárku," pokračoval James. Dobře, už to chápu. Zítra bude Nicol osmnáct, takže si to musí užít. 

„Tak, co kdybychom se domluvili s vedoucími, že bychom jí udělali snídani do postele?" prolomila jsem napjaté ticho, když ostatní přemýšleli.

„Myslím, že je to dobrý nápad," řekl Will. James s Nell na stejně přikývli.

„Tak se jich večer zeptáme," rozhodla Nell.

„Pozor, už jde," zašeptal James, aby ho přicházející Nicol neslyšela.

„Tak, já jdu do vody," zařval Will a stoupl si. Také jsem vstala a vyšli jsme směrem k vodě. U jezera stála taková menší skalka a James s Willem nás přemlouvali, abychom s nimi skočili. Nell s Nicol to ale ihned zamítly a vydaly se do vody normálně. Já jsem se nechala přemluvit. James už dávno skočil do vody, jen já jsem teď stála nahoře vedle Willa a koukala jsem dolů.

„Je to docela výška," pronesla jsem. Dobře, možná jsem trochu srab.

„Tak najednou," řekl Will a chytil mě za ruku. „Na tři," dodal a aniž bych mohla něco říct, začal odpočítávat „jedna, dvě, tři!" zakřičel. Přemýšlela jsem, že bych ho nechala skočit samotného, ale taková mrcha nejsem, takže na jeho „tři" jsem opravdu skočila. Oba jsme skočili do té ledové vody a když jsem se vynořila, Will byl opravdu blízko u mě.
,,Myslel jsem, že neskočíš," řekl.
,,Takový srab nejsem," usmála jsem se na něj.

Můj táborKde žijí příběhy. Začni objevovat