24

732 26 0
                                    

Po krásném probuzení jsem doběhla do naší chatky, kde už holky byly vzhůru. Převlékla jsem se a vypořádala se s pár otázkami na mou noc a pak jsme odnesly naše kufry ven, kde už to vedoucí rovnali do autobusu.

Willovi ruce se obmotaly kolem mého pasu a jeho hlava přistála na mém rameni. Usmála jsem se a trochu jsem mu rozcuchala vlasy.

Došli jsme si na snídani a od kuchaře jsme dostali svačinu na cestu. Byla to houska se sýrem a jablko. Také nám dali pití a kuchař se s námi už rozloučil. Pak jsme si sedli k ohništi.

"Děkuji všem za krásné dva týdny. Doufám, že jste si to všichni užili, i když jsme se museli vypořádat s pár nepříjemnostmi.." otočil se Seth na mě a na Willa. "..ale snad máte dobré zážitky a přijedete zase někdy," dokončil Seth.

Všichni jsme se pak samostatně rozloučili s konkrétními vedoucími. Já jsem zašla za Sethem a poděkovala mu za všechno. On mi také poděkoval a dokonce mě objal. Pak už jsem šla směrem k autobusu, dokud mě nezastavila Kate.

"Emmo, moc ti děkuji za všechno. Díky tobě je to s Mattem zase v pohodě, měla jsi pravdu, myslel si, že chci být s Alexem," švitořila.

"Není zač," usmála jsem se a objala jí. Pak jsme se rozloučili. Když už jsem se zase otáčel, opět mě někdo zastavil.

"Emmo, počkej!" volala na mě Ellie. Držela Dereka za ruku, ale když jsem se otočila, pustila ho a doběhla za mnou.

"Děkuju, však ty víš za co," usmála se na mě a přitáhla si mě do objetí.

"Jste prostě stvořeni jeden pro druhého," zasmála jsem se.

"Přeju vám, abyste spolu byli šťastní," koukla na mě Ellie. Hned jsem věděla, co myslí.

"Já vám přeci také," dodala jsem a pak už jsme se rozloučili. Ještě jsem se rozhlédla, jestli se s někým můžu rozloučit. Střetla jsem se s pohledem Dereka, oba jsme se na sebe usmáli. Pak jsem uviděla Sama, také jsem se na něj usmála. A pak už ke mně došel Will a společně jsme nasedli do autobusu. Samozřejmě jsme si sedli k sobě, hned za nás si sedla Nicol s Jamesem a před nás Nell se Sarah.

Cesta trvala asi hodinu, a tak jsem si dala sluchátka do uší, ale Will mi jedno sluchátko vzal, a tak jsme poslouchali společně.

Když se autobus zastavil, prudce jsem otevřela oči a zjistila jsem, že už jsme na místě. Všichni jsme vystoupili a já spatřila mou mamku. Přišla jsem k ní s Willem po boku a ona vypadala dost překvapeně.

"Mami, tohle je Will," řekla jsem trochu stydlivě a celá jsem zrudla. Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, jak mám mamce představovat kluka.

"Dobrý den, rád vás poznávám," podal jí ruku Will.

"Já tebe taky," řekla moje mamka nejistě. Will mi ještě pomohl s kufry a mamce se nejspíš zalíbil, protože se na něj i na mě neustále culila.

Pro Nell přijela její mamka, a tak jsme se spolu rozloučili. Pro Willa a Jamese přijel jejich taťka. Taky mě představil a jeho taťka mi přišel jako fajn člověk. Pak už mě Will jenom políbil a já, i když neochotně, jsem nastoupila k mamce do auta a vyjely jsme domů.

Hlavou mi běhalo celých těch bláznivých čtrnáct dní. Ze začátku jsem Willa neměla ráda, pak jsem se do něj zamilovala a on mě zranil, pak jsem mu to řekla a zdálo se, že to bude v pohodě, pak to na nás ale nastražila Valerie a náš vztah skončil, pak jsem se snažila držet od Willa dál, ale kvůli Benovi se to vyvinulo jinak a všechno skončilo dobře. Jsme spolu a já ho miluju, on miluje mě a oba jsme šťastní.

Můj táborKde žijí příběhy. Začni objevovat