Lehla jsem si na svůj ručník a koukala jsem do vody. Nicol seděla na zádech Jamesovi a hráli proti další dvojici takovou hru, jak se navzájem shazovali. Nell plavala kousek od nich, ona je taková vodní víla. Vždycky, když jsme se někde koupaly, ona ve vodě zůstala nejdéle a byla tam klidně sama. Potápěla se a žila tím. Will si lehl na svůj ručník hnedka vedle mě. Nemohla jsem přestat přemýšlet, jak to teď mezi námi je. Já jsem s ním prožila svůj první polibek a opravdu na to nezapomenu, ale on vypadá, že to pro něj nic neznamenalo.
„Nad čím přemýšlíš?" prolomil ticho Will. Chvíli jsem byla ticho, přemýšlela jsem, že bych řekla pravdu, ale nakonec jsem to vzdala. Nemám odvahu to s ním řešit.
„Nad ničím," Will nic neříkal a to mi vyhovovalo. Miluju ticho. Will také vypadal, že to nechce řešit, a tak mezi námi viselo pár nevyřčených slov.
Pak jsme se s ostatními vydali zpět do tábora a na oběd.
Po obědě jsme měli hodinu na odpočinek a pak jsme měli jít na tu farmu. Vzala jsem si na sebe tříčtvrťáky, protože venku se trochu zatáhlo a volné triko. Na farmu jsme šli pěšky. S holkami jsme šly vzadu, kam se k nám po chvíli přidali i kluci.
„Takže, jak se těšíte na farmu?" ptal se nás Will.
„Strašně," zabručela Nell. Nell nemá moc ráda zvířata, nad jejím výrazem jsem se usmála a sama jsem radostně pronesla „já se těším." Po půl hodině jsme přišli na tu farmu. Byla velká.
„Kdo si chce zajezdit na koni, půjde sem na tu stranu a kdo si chce zkusit podojit kozu, sem. Jestli je tu někdo, kdo nechce ani jedno, může se jít kouknout na výrobu mléka," řekl Seth a všichni se dali do pohybu. Já jsem si šla rovnou stoupnout na stranu koní. Jako malá jsem jezdila, ale pak jsem se musela starat o dům, když mamka byla stále pryč, takže jsem přestala. Will si mě všimnul a hned si šel stoupnout ke mně. James s Nicol šli na mléko a Nell na dojení. Přišly k nám nějaké čtyři ženy. Jedna se ihned ujala slova.
„Takže, vítám vás na Samuelově farmě. Kdo chce vidět výrobu mléka, může jít zde s Melannie. Kdo si chce zkusit podojit kozu, může následovat tady Annie a ostatní, co si chtějí zajezdit na koni jsou se mnou a Bennie. Jmenuji se Kate," pronesla žena a všichni se rozešli.
Kate a Bennie mě, Willa a ještě tři holky odvedly k venkovní jízdárně, kde bylo připraveno pět koní, akorát na nás pět. Přišla jsem k jednomu koni a začala jsem ho drbat. „To je Mandy," řekla Bennie, která stála hned vedle mě. Usmála jsem se na ní a pak jsem si všimla, že všichni už jsou v sedlech a Kate je vodí po jízdárně. Nasedla jsem na Mandy a pobídla jí do kroku. „Umíš jezdit?" rozzářila se Bennie.
„Trochu, před pár lety jsem jezdila," začervenala jsem se. Bennie ještě něco švitořila, ale já jí moc neposlouchala, protože moje pozornost patřila Willovi. Seděl na koni asi poprvé, protože vůbec netušil, co má dělat. Kate vedle něho poskakovala a já jsem se musela snažit, abych nevybouchla smíchy, smích mě ale ihned přešel, když na mě opět dopadla ta věc a polibek ze včerejší noci. Po pár kolečkách to Will vzdal a sedl si na lavičku vedle jízdárny. Ty tři holky jezdily docela dobře a Kate na nás zavolala „Jestli chcete, můžete klusat," všechny jsme se rozzářily a ukázkově se rozklusaly. Ti koně byli úžasní. Jezdilo se na nich jedna báseň. Asi po půl hodině jsme se koňmi udělali ještě pár koleček v chůzi a pak jsme je odsedlaly. Vylezla jsem z jízdárny a sedla si vedle Willa. „Jak to, že to umíš?" zeptal se mě hned, jak jsem si sedla.
„Když mi bylo deset, dva roky jsem jezdila," řekla jsem.
„Proč už nejezdíš?" zeptal se mě znovu Will.
„Nebyl čas a přestalo mě to bavit," usmála jsem se nad představou mě, když jsem si poprvé sedla na koně. Vypadala jsem jako Will, ale bylo to méně vtipné, protože mě bylo deset, jemu je osmnáct. Poté přišli i ostatní a Kate nám ještě něco říkala. Nakonec jsme se zase vydali zpět do tábora, kde už na nás čekala svačina.
„Dneska už máte volno. Do zítra si udělejte dvojice, protože ráno vás čeká orientační běh. Každá dvojice dostane mapu, kde bude označeno deset míst. Budete postupně vypouštění a vaším úkolem bude najít deset papírků. Na každém bude jedno písmeno a vy si ta písmena budete muset zapamatovat a až najdete všechny, složíte z nich slovo. Ale pozor, ani jedno písmeno vám nemůže zůstat," Seth ukončil svůj proslov a někam odešel. Já jsem si šla lehnout do chatky, kam po chvíli přišla i Nell.
„Nell, budeme spolu?" zeptala jsem se.
„Budeš s Willem, ne?" otočila se na mě s překvapeným výrazem.
„Nell, jsme tu spolu a já chci být s tebou," řekla jsem vážně. Proč si sakra myslí, že bych chtěla být s Willem?
„Ne, to nemusíš, klidně můžeš být s ním," obořila se na mě Nell. Z jejího tónu hlasu jsem poznala, že je trochu naštvaná.
„Ne Nell. Budu s tebou," zvýšila jsem hlas. Tak moc jsem se soustředila na Nell, že jsem si nevšimla Willa, který stál ve dvěřích. Nell se na něj otočila se slovy „promiň, snažila jsem se."
„Cože? Ne, buďte spolu. Já budu s Derekem," usmál se na nás Will. „To je ten kluk, co je s námi v chatce," odpověděl jednoduše. Radši jsem nad tím už víc nepřemýšlela.
„Proč jsi vlastně přišel? To jsi nám přišel říct, že budeš s Derekem?" zeptala se ho Nell.
„Jo, " řekl rychle Will, usmál se na nás a odešel. S Nell jsme se na sebe jenom překvapeně koukly, ale dál už jsme to neřešily.
ČTEŠ
Můj tábor
RomanceCo se stane, když tichá Emma, pojede se svou kamarádkou na tábor a potká kluka, do kterého se zamiluje? Emmě je šestnáct let, když se svou kamarádkou odjedou na tábor pro teenagery. Potká zde dvojčata, kterým je osmnáct a skoro osmnáctiletou dívku...