Pomalu jsem vyšla z chatky ven. Nikdo nikde nebyl, a tak jsem pokračovala. Holky byly hned vedle mě, a tak jsem se cítila bezpečně. U snídaně se ode mě nehnuly. Když si pro něco chtěly zajít, šly postupně, aby mě tam nenechaly samotnou. Bylo to milé, ale přece nejde o vraždu, jen po mně vyjel.
Nyní odešla Nicol, ale odešla někam ven ze stanu. Moc jsem si toho nevšímala, dokud se po pár minutách nepřihnal Will s neskutečnou zlobou v očích. Kdyby to šlo, myslím, že bych viděla ty blesky, co mu srší z očí. Prohnal se kolem nás a když jsem se otočila, mohla jsem vidět Bena.
Will k němu přišel a z ničeho nic mu jednu vrazil, Ben to nečekal a klesl k zemi.
"Co si o sobě vůbec myslíš? Já tě zabiju, nikdo na ní sahat nebude," řval na něj Will, zatímco mu vrazil další. V tu chvíli mi všechno bylo jasné. Nicol mu to řekla. Chtěla jsem je od sebe odtrhnout, ale to bych asi nezvládla, jen jsem se radši zvedla a zavolala: "Wille, nech toho." Will mě slyšel, ještě jednu mu vrazil a pak ho nechal. "Ještě jednou a varuju tě, ani ona mě nezastaví," otočil se na něj Will naposledy a pak se vydal ke mně. Jakmile se naše oči střetly, už jsem tam neviděla zlobu, ale něhu a lítost.
Odešli jsme spolu ven a já ho nechala mluvit. "Proč jsi mi to neřekla?" zeptal se mě. Tuhle větu jsem doopravdy nečekala, ale budiž.
"Přesně proto," ukázala jsem na jídelnu.
"Nikdo na tebe nebude sahat. Nikdo se na tebe ani nekoukne, jsi moje," řekl Will už trochu potichu a klidně.
"Wille," řekla jsem něžně jeho jméno.
"Ne Em, neříkej mi to znovu, nechci to slyšet. Mám tě rád a nedokážu si představit další chvíle bez tebe, prosím, neodmítej mě už," zarazil mě Will.
"Ne, Wille, teče ti krev," řekla jsem rychle a otřela mu krev z obličeje. "Musíš na ošetřovnu," dodala jsem. Chytila jsem ho za ruku a vedla na ošetřovnu. Nic nenamítal a nechal se ošetřit. Divím se, že ošetřovatelku nezajímalo, co se mu stalo, ale tak co. Stejně si myslím, že se to Seth dozví a bude se to řešit. Když měl Will ošetřeno těch pár ran, vyšli jsme ven.
"Emmo," začal Will, ale já už na nic nečekala. Chytila jsem jemně jeho obličej do svých rukou a políbila jsem ho jemně na rty, bála jsem se, aby ho to nebolelo. Will si mě přitáhl blíž k sobě a začal mě vášnivě líbat. Z tohoto nádherného momentu nás ale vyrušil Seth. "Wille, pojď sem!" zavolal. Will se na něj podíval, pak se podíval na mě a se slovy: "beru to jako ano," odešel. Já jsem ho ale nenechala jít, rozeběhla jsem se za ním, propletla jsem si s ním prsty a společně jsem šli za Sethem. "Není to dobrý nápad," řekl Will, já jsem se ale ani nehnula.
Seth nás zavedl do jeho kanceláře, kde už seděl Ben, z nosu mu tekla krev, to ale jeho hnusný obličej nespravilo. Když mě uviděl zašklebil se, Will si napnul a já jsem zmáčkla jeho ruku, aby se uklidnil.
"Wille, ty jsi se popral?" zeptal se Seth.
"Ben sexuálně napadl Emmu," odpověděl mu Will se vztekem v hlase.
"To není.." začal protestovat Ben, ale Seth ho ihned přerušil a zaměřil se pohledem na mě.
"No, včera na té stezce se mě snažil políbit a osahávat, utekla jsem mu, ale ještě dalších deset minut mi mlátil na dveře," řekla jsem potichu svou pravdu. Seth se zaměřil na Bena, který najednou neměl co říct. "Bene, je to dva proti jednomu, komu myslíš, že budu věřit?"
"Dobře, ale nic jsem jí neudělal, ne?" otočil se na mě Ben a mně se udělalo z toho jeho obličeje špatně.
"Bene, takhle se nemůžeš chovat. Pro tebe tábor končí, nebudu o tom diskutovat, jdi si zabalit," řekl Seth, bylo to tak přísné, že ani Ben nic nenamítal a odešel. Pak se Seth zaměřil na Willa a já jsem najednou dostala strach, že ho také pošle domů.
"Wille, to co jsi udělal je proti pravidlům," začal Seth.
"Prosím, neposílejte ho domů, jen se mě snažil chránit," prosila jsem Setha.
"Emmo, uklidni se, nepošlu ho domů. Ale chci, Wille, abys mi slíbil, že se nic podobného nestane a že do konce tábora budeš jako beránek," řekl Seth, což mě uklidnilo. Will přikývl. "Slibuju," dodal.
"A budeš pomáhat uklízet po večeři v jídelně," usmál se ještě Seth. Will přikývl a společně jsem odešli.
"Co je vlastně dneska v plánu?" zeptala jsem se Willa před chatkami.
"Netuším," odpověděl mi a vzal mě okolo pasu aby mě mohl políbit.
"Mám tě ráda Wille," řekla jsem těsně před tím, než se naše rty spojily. "Já tebe taky," odpověděl mi Will. Pak jsme ruku v ruce vešly do chatky, kde na posteli seděla Nicol, James jí držel kolem ramen a Nell chodila po chatce. Když si nás všimli, Nicol s Jamesem si ihned stoupli a přišli k nám, chtěli odpovědi.
"Ben jede pryč," řekla jsem. U všech byla vidět menší úleva, ale ještě stále tu zůstávala jedna poslední věc.
"Musím po každé večeři pomáhat uklízet jídelnu," odpověděl jim Will a teď už byli všichni úplně v pohodě. "To jsem ráda," řekla Nicol a Nell mě objala kolem ramen.
"Jinak, dneska má přijet jeden zpěvák, kterýho stejně nikdo nezná a odpoledne nám má něco zazpívat. A pak na večer si máme ve skupinkách připravit nějaké vystoupení," řekl nám James.
"Tak to abychom se na toho zpěváka připravili, ne?" usmál se Will. Kluci odešli a jakmile se zavřely dveře, spustila se salda otázek.
"Jste zase spolu?", "Jak se to stalo?" ptali se holky, jedna za druhou.
"Ano jsme, už jsem nevydržela být dál bez něj a on mi řekl, že mě má rád," švitořila jsem a skočila jsem na postel. Holky, dokonce i Nell se smála a poslouchala mé důkladné vyprávění o dnešní asi půlhodině.
Na sebe jsem si vzala kraťasy a tričko a vlasy jsem si svázala do culíku, protože dneska už od rána bylo horko, tak abych se neupekla. Venku už postávaly nějaké holky, včetně Valerie. Nejspíš už se těšily na toho zpěváka. Jen jsem se nad tím zašklebila a sedla jsem si na lavičku. Během chvíle jsem ucítila horké ruce na mém krku a pusu v mých vlasech.
"No nazdar," pozdravila jsem svého úžasného kluka.
"Ahoj," odpověděl mi Will a posadil se ke mně.
"Jsem tak rád, že jsme zase spolu," řekl Will a obmotal kolem mě ruku.
"Já taky, pamatuju si, jak jsem tady seděla první den a ty jsi mi říkal strašné blbosti," zasmála jsem se nad tou představou, jak jsem si první den myslela, že to s ním nezvládnu a budu ho muset umlátit, aby už chvíli mlčel.
"Hej, já jsem byl úžasnej, ty jsi skoro nemluvila, co jsem měl dělat?" obořil se na mě Will.
"Ty jsi mi řekl, že jestli přemýšlím, jako vypadáš nahý, že mi to můžeš ukázat," otočila jsem se na něj s předstíraným údivem.
"Chtěl jsem tě sbalit, ale ty jsi byla tak tichá, já jsem si fakt myslel, že se mnou nebudeš skoro mluvit," řekl Will.
"Ty jsi mě chtěl sbalit už první den?" zeptala jsem se překvapeně.
"Jasný, víš, byla jsi tak zvláštní, úplně jiná než ostatní holky," usmál se Will a uchopil mou ruku a pohladil mě po jejím hřbetu.
"Nemůžu zapomenout na to tvoje uražení, když jsem řekla, že bych raději skončila v ledové vodě, než abych ti dala pusu," zasmála jsem se opět.
"Víš jaké to je, když ti to řekne někdo, kdo se ti líbí?" opáčil Will a nakonec se sladce usmál. Neodolala jsem a dala jsem mu pusu.
Do tábora vjelo auto, černé a velké. Zastavilo přímo před námi a z auta vystoupil nějaký mladý muž. Musím uznat, nebyl ošklivý, ale už na první pohled bylo vidět, že je egoistický.
ČTEŠ
Můj tábor
RomanceCo se stane, když tichá Emma, pojede se svou kamarádkou na tábor a potká kluka, do kterého se zamiluje? Emmě je šestnáct let, když se svou kamarádkou odjedou na tábor pro teenagery. Potká zde dvojčata, kterým je osmnáct a skoro osmnáctiletou dívku...