3

1.3K 31 4
                                    

K večeři jsem si vzala pečivo se zeleninou, šunku a sýr. Docela se mi tu líbilo, že jsme měli na výběr. Bylo tu teplé jídlo a studené. Po večeři jsme se s holkami doplahočily do chatky a lehly si na postel. Do pokoje ale vtrhli kluci. James skočil k Nicol na postel a opřel se o zeď. Will skočil vedle mě. Proč leze do mé postele? „Ty boty dolů!" zařvala jsem a Will se lekl, v duchu jsem se usmála. Rychle si sundal boty a pak si sedl do tureckého sedu vedle mě.

„Takže, holky. Jak se vám tu líbí?" zeptal se James.

„Super," řekla Nell.

Will se jen usmál a natáhl se na MOU postel. Zavřel oči a ležel. „Hej," řekla jsem, ale on se ani neobtěžoval otevřít oči. Natáhla jsem se vedle něho a vzala si do ruky mobil. Jsme sice na táboře, ale mají tu wifi. Sice jen od dvanácti do osmi, ale alespoň něco. Nicol s Jamesem odešli někam ven a Nell si šla něco koupit. Ale její lež jsem prokoukla, když se ani po dvaceti minutách nevracela. Bylo půl deváté a wifi už byla vypnutá, a tak jsem si jen tak lehla na záda a koukala do stropu.

Vedle mě jsem ucítila pohyb a než jsem se nadála, Willova svalnatá ruka mi objala pas. „Nech toho," řekla jsem otráveně. Will otevřel oči a opravdu mě nechal. „Promiň, nemohl jsem to vydržet. Musel jsem se tě dotknout," řekl. Nad jeho poznámkou jsem se zamyslela. Proč se mě musel dotknout? Líbím se mu?

„Nepřemýšlej tolik," ozval se zase Will. Na jednu stranu jeho poznámky nenávidím, ale na druhou miluju. Díky němu se cítím líp, stále něco mektá a já se pak cítím líp, když řeknu nějakou blbost. Dveře se otevřely a v nich stála vysmátá Nell.

„Co sis koupila?" zeptala jsem se a ignorovala jsem její záchvat smíchu před vteřinou.

„Nic se mi nelíbilo," řekla Nell a natáhla se na postel.

„Tak já půjdu," řekl Will a vstal. Kouknul se na mě a mně se zdálo, že čekal, že ho zastavím a budu ho prosit, aby zůstal. Zahnala jsem tu myšlenku a opět si lehla. Will se rozloučil, popřál nám dobrou noc a zmizel.

Další den nás vzbudila trubka. Rychle jsem se posadila na posteli a promnula si oči. Nell už se také hrabala z postele a Nicol si přes hlavu přehodila peřinu a snažila se zase usnout. Vzala jsem si čisté oblečení a vydala se do koupelny. Udělala jsem ranní hygienu a oblékla se do svých kraťásků a volného tílka. Vlasy jsem si svázala do culíku, ze kterého jsem si udělala cop. Obličej jsem přejela korektorem a tím jsem skončila. Vylezla jsem z koupelny, kde mě ihned vystřídala Nell. Popošla jsem k Nicol a opatrně si k ní sedla na postel. Odhrnula jsem peřinu a jemně jí pohladila po tváři. „Další krásný den, pojď vstávat," usmála jsem se na ní.

Ke snídani jsme dostali palačinky. Divila jsem se, že nám udělali palačinky, ale je nás tu jen dvacet, tak to asi nebylo tak hrozné. Seděly jsme s holkami u stolu a jedly, najednou si k nám přisedli kluci. James si sedl k Nicol a dal jí pusu na tvář. Will si sedl vedle mě a usmál se. Ani nevím proč, ale už nás beru jako partu. Začínám se cítit lépe. Usmála jsem se na Willa a dál se věnovala svým palačinkám.

„Vy jste v chatce sami?" zeptala jsem se, i když to muselo být jasné.

„Ne, měli jsme být, ale nakonec k nám přidělili jednoho kluka z vedlejší chatky, kde jsou jen dva," řekl Will. Jen jsem přikývla a dál už se na nic nevyptávala. Takže nás tu je teď přesně dvacet.

Po snídani jsme měli hodinku volno a pak nástup u ohniště. Oblečení jsem si nechala, jaké jsem měla ráno a s holkami jsme se dokopaly k ohništi. Přišel Seth a začal se svým dalším proslovem, ani jsem si nevšimla nikde kluků, asi se někde schovali.

„Takže, teď přečtu jména první skupiny, která bude dopoledne v lese. Andy, Nicol, Nell, James, Ben, Alex, Linda, Sarah, Sam a Paul. Druhá skupina, která zůstává dopoledne v táboře je zbytek. Ve skupinách si udělejte dvojice, ve kterých budete po celý den," řekl Seth a zasmál se. Jak jsem viděla, Nicol byla s Jamesem a Nell s nějakou holkou. Než jsem se nadála, někdo mě zezadu chytil za pas a položil mi hlavu na rameno. „Půjdeš se mnou?" zašeptal mi Will do ucha. Otočila jsem se a tím jsem ho donutila mě pustit. „Jasně," dodala jsem.

„Máme tu připravené papírky, každá dvojice si jeden vezme, máte tam napsané, v jakém pořadí budete chodit na stanoviště," řekl Seth a odešel. Vzala jsem jeden papírek, protože mi bylo jasné, že Will by ho ihned ztratil a sedla jsem si na zem. Druhá skupina odešla do lesa a zůstali jsme tu jen my.

Můj táborKde žijí příběhy. Začni objevovat