"Čau, jsem Erik Gaus," řekl nám ten muž. Valerie a její "kamarádky" byly úplně bez sebe a hltaly každé jeho slovo, každý pohyb a každý pohled, čehož on jen využíval. "Dneska vám povím něco o mojí tvorbě, budete se mě moct na něco zeptat a odpoledne vám něco zahraju," dodal a opět se na Valerii usmál.
"Tak to bude těžký den," zašeptala jsem Willovi do ucha.
"Miluju na tobě, že nejsi na takový kluky," otočil se na mě a usmál se.
"Já jsem na kluky, jako ty," řekla jsem.
"Odpoledne se někam zašijeme, mám plán," řekl a dal mi pusu na tvář. "Musíme vydržet alespoň to dopoledne," dodal. Dala jsem si hlavu na jeho rameno a poslouchala toho frajírka, který si teď sedl na jednu z laviček a vyprávěl svůj strašně zajímavý příběh.
"..a tak jsem si řekl, že to zkusím. Nebylo to jednoduché, ale nakonec jsem tu smlouvu získal," říkal a já jsem pomalu začínala usínat. Nakonec mojí pozornost upoutala jedna větvička na zemi a já jsem se jí snažila dostat Willovi do boty, aby si toho nevšiml. Celkem se mi to dařilo, dokud jsem neucítila vedle sebe pohyb. Will se na mě koukal a smál se. Rozhlédla jsem se a nikdo tu už nebyl.
"Je oběd," zasmál se Will a větvičku z boty si vyndal.
"Promiň? Moje hodinová práce a ty si jí jen tak vyndáš, za vteřinu," řekla jsem naoko uraženě.
"Jak bych se ti mohl omluvit?" přidal se na mou hru Will. Chvíli jsem dělala, že přemýšlím, než ze mě vypadlo: "možná by to mohla spravit pusa," ukázala jsem na svou pusu.
"Snad to zvládnu," usmál se Will a dal mi pusu. Pak jsme spolu už odešli na ten oběd. Po obědě jsme se měli opět shromáždit u ohniště, kde měl ten Erik zpívat. Všichni se hrnuli ven z jídelny, ale Will mě chytil za ruku a táhl na druhou stranu jídelny.
"Wille, nebudeme mít problém?" zeptala jsem se nejistě.
"Říkal jsem, že mám plán," odpověděl mi klidně Will a zavedl mě do kuchyně, kde seděl Seth a kuchař.
"Sethe? Víš, jak jsi říkal, že mám pomáhat po večeři? Nemůžu pomoct i teď?" ptal se ho Will a mě to hned došlo. Přidala jsem se a sladce jsem se usmála, až nakonec Seth svolil. Kuchař si dal volno a my jsme zůstali v kuchyni sami.
"Takže to je tvůj plán? Budeme uklízet?" rozhlédla jsem se po kuchyni, kde bylo obrovské množství špinavých věcí. Will přikývl a přiblížil se ke mně až mě natlačil na linku, objal mě kolem pasu a vyzvedl mě. Začal mě líbat na krku a já jsem si zapletla prsty do jeho vlasů. Po chvíli, ač nerada, jsem ho odstrčila a začala uklízet. S bručením se ke mně přidal. Talíře jsme nanosili do velkého umyvadla, Will se pustil do mytí a já jsem mezitím utřela stoly v jídelně a pak jsem sušila a uklízela nádobí, které Will umyl.
"Jsi pracovitý," zasmála jsem se, když Will umyl poslední talíř.
"Já vím," řekl Will a utřel si ruce. Zavřela jsem poslední skříň, kam jsem uklidila talíře a přiblížila jsem se k Willovi. "Měli bychom se jít podívat ven, jestli už pan "zpěvák" neskončil," zašklebila jsem se. "Jsem zpěvák, můj život je fakt těžkej," napodoboval ho Will a divně se křenil.
"Zazpívám vám moje písničky, které jsou o mém těžkém životě, abych mohl balit holky," přidala jsem se k Willovi a oba jsme dostali záchvat smíchu.
"Dobře, tak pojď," chytil mě Will za ruku a společně jsme se vydali k ohništi. Moc lidí už tam nebylo, a tak mi došlo, že Erik už skončil. Seth seděl s kuchařem na jedné z laviček a když nás spatřili, zavolali jsme na ně, že je vše hotové.
"Jdeme za ostatními?" zeptal se mě Will. Přikývla jsem. Plán se ovšem změnil, když jsem uviděla Kate sedět vedle naší chatky a brečet. "Musím se na ní jít podívat," řekla jsem Willovi, ten jen kývl, ale šel se mnou.
"Kate? Co se stalo?" zeptala jsem se a klekla jsem si vedle ní. Will se stále držel za mnou, ale byla jsem ráda, že je tu se mnou.
"Emmo, já už nemůžu, nevím, co mám dělat," vzlykala Kate. Pohladila jsem jí po rameni a ona se na mě podívala. "Wille? Necháš nás si promluvit?" otočila jsem se na Willa a ten mi dal pusu na čelo a odešel. Sedla jsem si vedle Kate a opřela jsem si hlavu o chatku za námi.
"Emmo, já už nevím, co mám dělat," zasténala znovu Kate.
"Co se děje?" optala jsem se znovu, s trpělivostí.
"Matt, bylo to úžasné, ale tady na tom táboře se chová divně a Alex, nechápu, co se stalo," povídala zmateně Kate a já jsem se v tom upřímně úplně ztratila.
"Chodíš s Mattem, jak se chová jinak?" začala jsem popořadě.
"Když mu chci dát pusu nebo něco, uhne a nemluví se mnou, jako před táborem," odpověděla mi Kate.
"A Alex?" pokračovala jsem.
"Dřív byl v pohodě, brala jsem ho jen jako kamaráda, ale myslím si, že mě začal balit," vysvětlovala Kate.
"Dobře, myslím si, že si musíte promluvit," vyhodnotila jsem.
"Ale jak? A o čem?" ptala se mě Kate.
"Myslím si, že se Alexovi líbíš a Matt si myslí, že on se líbí tobě," vysvětlila jsem jí situaci.
"Ale mně se líbí jen Matt, nechci být s Alexem," odpověděla Kate.
"Kate, tak mu to řekni," povzbuzovala jsem jí.
"Bojím se," přiznala Kate. "Co když už se mnou nechce být?" dodala se slzami v očích.
"To nezjistíš jinak, než že se zeptáš," řekla jsem. Kate opatrně a pomalu vstala a s poděkováním odešla. Ještě chvíli jsem tam jen tak seděla, ale najednou jsem opět někoho uslyšela.
"Čau, co děláš?" ptal se mě James, který se opíral o chatku a koukal na mě s výsměšným úšklebkem.
"Sedím," řekla jsem klidně a zavřela si oči. James se posadil vedle mě a mlčel. Otevřela jsem radši oči, abych zjistila, že se mi to nezdálo, ale on tam seděl a koukal do dálky.
"Jamesi? Jsi v pohodě?" zeptala jsem se, protože opravdu vypadal, že ho něco žere.
"To se ptáš ty? Ty jsi tu seděla první," řekl. "Dobře," řekla jsem potichu a znovu si užívala to ticho, které opět James přerušil. O co mu jde?
"Jsi fajn a Will je s tebou šťastný, jsem rád, že si vybral někoho jako ty," řekl a usmál se.
"Děkuju Jamesi, moc si toho vážím," usmála jsem se a podívala jsem se do jeho modrých očí.
"Dobře, tak můžeme už jít?" usmál se James, vstal a natáhl ke mně ruku, kterou jsem přijala a on mi pomohl na nohy.
"Holky jsou v chatce," řekl mi James. Děkovně jsem mu přikývla a šla za nimi.
Nell i Nicol se válely na postelích a hrála jim tam hudba. "Vy jste na táboře a jste celou dobu zalezlé v chatce a posloucháte písničky?" řekla jsem jim.
"Hej, to říká někdo, kdo ani nebyl na tom překrásném koncertu," usmála se Nicol a při slově koncert se zašklebila.
"Kde jsi byla?" optala se mě Nell.
"S Willem jsme uklízeli v kuchyni," řekla jsem jim pravdu a unaveně se svalila na postel.
"Já myslela, že má uklízet až po večeři," konstatovala Nicol.
"Má, ale nám se nechtělo poslouchat toho úžasného Erika," zasmála jsem se a hodila po Nicol polštář, který chytila a tím vypukla polštářová bitva.
Holky mi pak řekly, že Seth rozhodl, že ty scénky nám nechá až na zítra, abychom měli více času.
ČTEŠ
Můj tábor
RomanceCo se stane, když tichá Emma, pojede se svou kamarádkou na tábor a potká kluka, do kterého se zamiluje? Emmě je šestnáct let, když se svou kamarádkou odjedou na tábor pro teenagery. Potká zde dvojčata, kterým je osmnáct a skoro osmnáctiletou dívku...