23

722 21 1
                                    

Už jsme přivázaní asi dvě hodiny a je čas oběda. Zatím jsem nemusela ani jednou na záchod, což byla úžasná věc. Nějak jsme se se Samem dobelhali do jídelny a usedli ke stolu.

K obědu byly nějaké těstoviny, ale chutnalo mi to. Will se Sarah seděli u nás. Mohla jsem Sarah trochu poznat a je to fajn holka, myslím si, že jí hodně ovlivňuje Valerie. A Sarah se mi dokonce omluvila, že mě zavedla za Valerií, když políbila Willa. Myslím, že jsem jí odpustila.

Po obědě jsem seděla na louce a povídala si se Samem. "Takže chodíš s Willem?" zeptal se mě Sam. Usmála jsem se a s radostí jsem řekla: "ano, ty s někým chodíš?"

"Ne," odpověděl mi Sam a koukal někam do dálky. Nic jsem na to neříkala a užívala si to ticho. Potom k nám přiběhla Nell s Nicol, celkem jim to šlo, i když byly přivázané. Sedly si k nám a všichni jsme se smály.

Nějak ten čas uběhl a teď byl čas večeře, po které se konečně můžeme rozvázat. Seth nám to rozdělal a já jsem si konečně mohla normálně stoupnout a protáhnout.

Nebylo to tak hrozné, jak jsem čekala, ale byla jsem ráda, že je konec. "Jelikož je zítra poslední den tábora, budete mít volno na balení věcí, odpoledne se můžete jít ještě vykoupat a večer bude diskotéka na rozloučení," řekl nám Seth. Najednou na mě dolehla smutná nálada, že už brzo bude konec. Všichni odjedeme domů a někoho možná už nikdy neuvidím.

"Co se děje?" zeptal se mě Will, když jsme seděli u mě na posteli. Holky byli pryč, Nicol někde s Jamesem a Nell buď volala s Maxem a nebo byla s holkami.

"Brzy bude konec tábora," řekla jsem smutně a uchopila jsem Willovu ruku.

"To nám přeci nevadí, bydlíš kousek od nás, budeme se navštěvovat," pozvedl Will mou hlavu a dal mi jemný polibek na rty.

"Slibuješ?" řekla jsem a dívala jsem se přitom do jeho zelených očí.

"Slibuju," řekl Will, aniž by uhnul. Na to jsem se usmála a moje nálada se trochu zlepšila. Pak jsem si lehla do postele a Will mě objal. Myslím, že jsme pak oba usnuli, protože víc už si nepamatuju.

Ráno jsem se probudila dřív než Will a když jsem se opatrně rozhlédla, holky tu nebyly. Buď spaly jinde, což je opravdu zvláštní a nebo už vstaly a jsou někde venku, což je ještě zvláštnější. Podle hodin bylo na snídani ale ještě brzy.

Ležela jsem na boku a pozorovala jsem Willa, jak spí. "Jsem neodolatelnej, že?" zabručel ospale a pak otevřel oči.

"Úplně nejvíc," usmála jsem se a dala jsem mu pusu na nos.

"Miluju tě, Emmo," řekl Will. Moje srdce při těchto slovech poskočilo. Možná je ještě brzo, ale po tom všem, co jsme zažili si myslím, že už je čas.

"Taky tě miluju, Williame," řekla jsem celé jeho jméno, což ho donutilo se usmát a mě to zahřálo u srdce. Pak jsem se oblékla a společně s Willem jsme šli do jídelny, kde seděla Nell, telefonujíc nejspíš s Maxem a jinak byla jídelna prázdná.

Sedli jsme si k vedlejšímu stolu a povídali si. Po chvíli Nell dotelefonovala a sedla si k nám a jídelna se pomalu začal plnit lidmi.

Po snídani jsem si balila, což mi zabralo dost času a po obědě jsme šli k tomu jezeru. Dneska jsem se i já s Willem zapojila do toho zápasu, jak jeden sedí na zádech toho druhého. Vyhráli jsme nad Nicol a Jamesem, pak i nad Ellie a Derekem, ale Kate na Mattovi mě srazila a já jsem se pak šla opalovat. Když jsem byla spokojená se svým sluněním, ještě jsem za nimi skočila do vody, ale pak už Seth rozhodl, že půjdeme.

V táboře už se všichni připravovali na diskotéku. Já jsem si vzala tu knihu a šla jsem jí vrátit do knihovny. Naposledy jsem se prošla kolem regálů, plných knih a vnitřně jsem se rozloučila. Pak už jsem se vrátila k holkám, které mě vtáhly do chatky a připravily na diskotéku.

Na sebe jsem si vzala riflové kraťasy a tričko a vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Když už jsme se měly k odchodu, někdo zaťukal. Nell šla otevřít a stál tam Will.

"Jdu vyzvednout svou Popelku," řekl a natáhl ke mně ruku. Přijala jsem jí a omluvně jsem se otočila na holky, které se ale jen usmívaly. Will mě dovedl do jídelny a přinesl mi pití. Pak jsme tančili a když přišly holky, tančila jsem i s nimi.

Po chvíli jsem už pociťovala únavu, a tak jsem si šla sednout. Will si sedl vedle mě.

"Nepůjdeme se projít?" zašeptal mi do ucha, ale já jsem ho i přes tu hlasitou hudbu slyšela, a tak jsem přikývla a společně jsme vyšli ven. Sedli jsme si na tu lavičku, kde jsme se dali dohromady a jen jsme seděli.

"Je ti zima, na," sundal si Will mikinu a nandal mi jí, nyní mě obklopila jeho vůně a já jsem se zhluboka nadechla, abych se nabažila jeho vůně. Musím uznat, že je všímavý, protože zima mi fakt byla.

"Je ti jasné, že už ti jí nevrátím?" zasmála jsem se, ale myslela jsem to vážně.

"Proto ti jí dávám," konstatoval Will a já jsem si jen položila hlavu na jeho rameno a mlčela jsem. Tyhle chvíle, kdy bylo ticho, jsem si užívala. Nebylo potřeba žádných slov, jen jsme si užívali společnou společnost.

Seděli jsme tam pěknou chvíli, až jsem nakonec zavřela oči a nějak jsem usnula. Fakt nechápu, jak jsem mohla usnout, ale stalo se.

Otevřela jsem oči, ležela jsem v posteli, ale nebyla moje. Posadila jsem se a rozhlédla se, vedle mě ležel Will a tiše oddechoval. Na dvou dalších postelích nikdo nebyl. Nakonec jsem vyhodnotila, že jsem ve Willově chatce. Zase jsem si lehla a trochu jsem vzpomínala, co se včera stalo. Seděli jsme spolu na lavičce a pak jsem usnula. Jak jsem mohla usnout?

"Princezna vstala," zašeptal Will.

"Vzbudila jsem tě?" zeptala jsem se starostlivě. Will jen zakroutil hlavou a usmál se. "Kde jsou ostatní?" pokračovala jsem a rozhlédla se znovu po prázdné chatce.

"James asi s Nicol a Derek s Ellie," odpověděl mi Will a pak vstal. Najednou přede mnou stál jenom v boxerkách, když si všiml mého pohledu, šibalsky se usmál a já jsem celá zrudla.

"Takhle jsi vypadala, když jsem se tě první den zeptal, proč nemáš kluka," rozesmál se Will.

Můj táborKde žijí příběhy. Začni objevovat