"Za deset minut jsem tam, miluju tě," uslyšela jsem hlas v telefonu.
"Taky tě miluju, Wille," odpověděla jsem a usmála se.
Naposledy jsem si zkontrolovala kufr, pak jsem se podívala do zrcadla na můj vzhled a usmála jsem se. Jsou přede mnou tři dny na chatě s Willem. Zavolala jsem na mamku: "tak já jdu," a sedla jsem si na schody.
"Užij si to," zavolala na mě mamka. Během chvíle před domem zastavilo černé auto, popadla jsem kufr a vyběhla jsem ven. Will ke mně přispěchal, můj kufr hodil do auta a pak si mě za zadek přitáhl blíž. Zapletla jsem si prsty do jeho vlasů a naše rty se spojily.
"Všechno nejlepší," popřál mi Will. Dneska mám osmnácté narozeniny a Will mě pozval na tři dny na jejich chatu, kde budeme jen my dva.
"Děkuju," usmála jsem se. Sedli jsme si do auta a Will pustil rádio. Celou cestu, která trvala asi čtyřicet minut, jsme si zpívali. Nakonec Will odbočil na lesní cestu a zastavil u veliké chaty.
"Páni," otevřela jsem pusu, když jsem spatřila tu obrovskou chatu. Will se pousmál a odnesl mé a jeho kufry dovnitř. Pomalu jsem se za ním šourala a prohlížela si každý kousíček chaty a okolí. Kolem byl jen les. Uvnitř byla předsíň, dále obývák, kde byl krb, který ale teď nebyl potřeba, když je léto. Poté jsem šla po schodech nahoru, kde byly dva pokoje. Každý pokoj měl jednu koupelnu a pak tam byl pokoj, kde byl stůl, knihovna a veliké okno, ze kterého jsem viděla na veliký les, který nás teď obklopuje.
Ucítila jsem teplé ruce kolem mého pasu. "Mám pro tebe dárek," zašeptal Will do mého ucha. Jeho chraplavý hlas mi způsoboval příjemný pocit a já jsem byla neskutečně ráda, že teď je Will celé tři dny jen můj.
"Ano?" odpověděla jsem a zkousla si rty. Will mě chytil za ruku a vedl z pokoje. Zavedl mě do jednoho z těch pokojů, kde už na zemi byly naše kufry. Will si opatrně sedl na postel a šibalsky se na mě zadíval. Měla jsem pocit, že čeká na svolení, nebo jen na náznak chtíče v mých očích. Usmála jsem se a sedla si na něj obkročmo. Will mě ihned začal líbat, z mých rtů se potom přemístil na krk. Pomalu jsem sáhla na lem jeho trička a sundala ho. On mě také začal svlékat..
Doufám, že se vám můj první příběh líbil. :)
ČTEŠ
Můj tábor
RomanceCo se stane, když tichá Emma, pojede se svou kamarádkou na tábor a potká kluka, do kterého se zamiluje? Emmě je šestnáct let, když se svou kamarádkou odjedou na tábor pro teenagery. Potká zde dvojčata, kterým je osmnáct a skoro osmnáctiletou dívku...