4

2.7K 164 55
                                    

ㅡ Kiedy zaprosisz go na randkę? ㅡ zapytał Yoongi, spadając obok Jungkooka na parapecie.

ㅡ Boję się że to za szybko...

ㅡ Jezu człowieku, po prostu do niego podejdź i mu to zaproponuj. ㅡ oboje w tym samym momencie popatrzyli na Jimina który rozmawiał z Seokjinem. Tak, po ostatniej akcji Seokjin zaprzyjaznił się z Jiminem. ㅡ  Nie ciagnij tego w nieskończoność. Zostały Ci 28 dni.

ㅡ Nie wiem. Może później. ㅡ westchnął.

ㅡ No tak to nic nie zrobimy. ㅡ wstał z miejsca.

ㅡ Gdzie Ty idziesz? ㅡ zmarszczył brwi patrząc na przyjaciela.

ㅡ Do Jimina. ㅡ zanim Jungkook coś odpowiedział, ten ruszył w kierunku blondyna. ㅡ Hej Jimin. ㅡ uśmiechnął się do młodszego.

ㅡ Jiminnie, spotkamy się na następnej przerwie. ㅡ Wstał z ławki i nie patrząc na Yoongiego ani razu, poszedł.

ㅡ Tak? ㅡ zapytał niepewnie mietowowłosego, który usiadł obok niego.

ㅡ Znasz Jungkooka, co nie? ㅡ blondyn przytaknął ㅡ Słuchaj, on chce Cię zaprosić na randkę tylko wstydzi się Ciebie zapytać. Podejdź do niego na którejś przerwie i powiedz co słyszałeś ode mnie. Jak zaprzeczy to dostanie w pysk. ㅡ szturchnął go w ramię.

ㅡ Jungkook naprawdę chce mnie zaprosić na randkę? ㅡ pomyślał na głos, od razu cały się czerwieniąc.

ㅡ Ta. To jak będzie? ㅡ wstał patrząc wyczekująco na blondyna.

ㅡ D-dobrze, podejdę do niego. ㅡ lekko uśmiechnął się, a Yoongi odszedł od niego i poszedł do Jungkooka cały czas się uśmiechając.

****

ㅡ Jin hyung! ㅡ podbiegł do blondyna cały czas się uśmiechając.

ㅡ  Co jest, Jiminnie? ㅡ popatrzył na niższego, też lekko się uśmiechając.

ㅡ Zgadnij co! ㅡ złapał go za rękę i pociągnął w stronę ławek.

ㅡ Nie trzymaj mnie w tej niepewności. ㅡ zaśmiał się i usiadł na ławce.

ㅡ Jungkook chce mnie zaprosić na randkę ale boi się zapytać! Jakie to urocze! ㅡ złapał się za policzki a Jinowi uśmiech znikł z twarzy.

ㅡ Wiesz Jiminnie... myślę że to nie jest najlepszy pomysł...

ㅡ Co? Dlaczego? ㅡ popatrzył na niego kładąc ręce na swoich nogach.

ㅡ Jungkook nie jest dla Ciebie...

ㅡ Hyung, co Ty gadasz? ㅡ wstał z ławki.

ㅡ Jimin, usiądź...

ㅡ Powinieneś mnie wspierać!

ㅡ Ja chcę dobrze, uwierz mi! ㅡ też się podniósł ㅡ Wiem co mówię. Nie chcę żebyś później płakał z jego głupoty.

ㅡ Ale o czym ty mówisz? Wiesz co, nie chcę z tobą rozmawiać. Nie zniechecisz mnie do Jungkooka.

ㅡ Jimin! Jungkook nie jest dla Ciebie! ㅡ złapał go za nadgarstek.

ㅡ Bo jest lubiany, bogaty? Lepszy? ㅡ oczy mu się zaszkliły. Próbował wydać się wyższemu ale miał za mało siły.

ㅡ Nie, Jimin. Źle mnie zrozumiałeś! To nie tak miało zabrzmieć...

ㅡ Ale zabrzmiało! ㅡ wyrwał się i uciekł.






















Jak czujecie się pod filmie bts?

Jak czujecie się pod filmie bts?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
For What?  | j.jk x p.jmOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz