3 miesiące później..
-Jeszcze zobaczysz! To będzie dziewczynka!- zaśmiał się Eijiro splatając wasze dłonie.
-To będzie chłopiec! Dobra, o co się zakładamy?-uśmiechnęłaś się dumnie w kierunku czerwonowłosego
-Wygrany wybiera meble dla dziecka.- podaliście sobie mały paluszek i zamknęliście na klucz drzwi. Szliście za rękę do lekarza aby sprawdzić w jakim stanie jest wasze dziecko i przed wszystkim jaką ma płeć. Z całego serca modliłaś się aby był to chłopiec. Obydwoje byliście trochę zaniepokojeni ze względu na to, że twój brzuch był większy niż inne przyszłe mamy pokazywały na różnych portalach. Jednak byliście dobrej myśli.
*Time Skip*
Leżałaś właśnie na fotelu u lekarza. Kobieta gdy tylko widziała USG uśmiechnęła się położyła dłoń na podbródku
-Gratuluje wam, to będą bliźniaki.- spojrzała na waszą dwójkę. Nie wiedziałaś co powiedzieć. Nie spodziewałaś się bliźniaków, tym bardziej Eijiro, który się popłakał.
-To wspaniale! Prawda kochanie?- uśmiechnęłaś się i wyterałaś łzę szczęścia.
-Tak! Więc to dlatego brzuch jest większy?- lekarka kiwnęła głową, a ty zamknęłaś oczy i oparłaś głowę na fotelu. Kirishima złapał cię za dłoń.
-Zaraz zaraz. Jakiej płci będą malce?- zapytał czerwonowłosy patrząc z wyczekiwaniem.
-Z tego co widzę...Będą to chłopiec i dziewczynka!- zaśmialiście się obydwoje przypominając sobie dzisiejszą kłótnie.
Wyszliście z lekarza zadowoleni. Byliście szczęśliwi że będą to bliźniaki. A to oznacza dwa razy większa miłość Eijiro do waszych dzieci. Wróciliście do domu a chłopak odrazu zabrał się za szukanie mebli na tablecie.
CZYTASZ
💕 Scenariusze - Eijiro Kirishima 💕
Teen Fiction🌸 Scenariusze BNHA z postacią o imieniu Eijiro, mam nadzieje że się spodoba 🌸 Gwiazdkujcie i komentujcie 🌸