Reader POV:Twoja mama weszła do pokoju i zaczęła cię budzić.
-EIJIRO?!- krzyknęłaś po przebudzeniu się. I usiadłaś na łóżku.
-Coś ci się śniło? Wstawaj zaraz idziesz do U.A.- poklepała cię po ramieniu a ty z wielkim szokiem przeglądałaś się jej postaci. Była młoda jak siedem lat temu. Pobiegłaś szybko do lustra.
-D-dlaczego ja... jestem szesnastolatką?! Muszę zadzwonić do Eijiro!- wyciągnęłaś telefon i się przeraziłaś. Nie było do nikogo numeru z przyjaciół a tym bardziej do twojego męża.
*time skip*
Szłaś samotnie do szkoły. Gdy tylko myślałaś o tym to wiedziałaś że to był tylko sen. Weszłaś do klasy. Tego się nie spodziewałaś. Cała klasa 1A! Czy to znaczy że będziesz powtarzać całą historie? Postanowiłaś im wszystko wyjaśnić. Stane łaś na środku klasy. Zaczęłaś klaskać aby wszyscy zwrócili na ciebie uwagę. Zauważyłaś jak Eijiro się na ciebie patrzy. Uśmiechnęłaś się lekko.
-Ayoama Yuuga, Bakugou Katsuki, Kyoka Jiro i...- wskazywałaś każdego palcem gdy najechałaś na czerwonowłosego, palec ci zaczął się trząść-K-Kirishima Eijiro....
-Skąd mnie znasz...?-zapytał a ty zaczęłaś płakać, lecz szybko wytarłaś łzy.
-Kiedyś ci powiem....-uśmiechnął się a ty odwzajemniłaś
-Jak się nazywasz?- złapałaś się za serce które zaczęło się kruszyć na pół. Zasłoniłaś oczy włosami i się uśmiechnęłaś.
-J-jestem... (T.I) K.. (T.N)..!- odsłoniłaś się i zobaczyłaś jego uśmiech.
,,Bo ja zakochałem się w tobie!"
,,Czy uczynisz mnie najszczęśliwszym chłopakiem i wyjdziesz za mnie?"
,,Eijiro... Będziesz tatą"
,,Czy ty (T.I) (T.N) bierzesz Eijiro Kirishime za męża?"
Zaczęłaś płakać i kucnęłaś. Przypomniałaś sobie najważniejsze momenty. Tęskniłaś za tamtymi chwilami... Chciałaś kontynuować tamte życie. Ale czy to był tylko sen?
,,-Zawsze cię będę kochać, Eijiro"
————————————————————————————————————————————————
Taaaaak dotarliśmy do końca scenariuszy z Eijiro! Dziękuje wam wszystkim za czytanie ich! Może kiedyś napisze książkę Kirishima x Reader, ale teraz. Zapraszam was do scenariuszy z Bakugou! Do zobaczenia i dziękuje!
CZYTASZ
💕 Scenariusze - Eijiro Kirishima 💕
Jugendliteratur🌸 Scenariusze BNHA z postacią o imieniu Eijiro, mam nadzieje że się spodoba 🌸 Gwiazdkujcie i komentujcie 🌸