7

153 18 38
                                    

Rebecca elinde çantası ile toparlanırken onu almaya gelen babasını görüp kıkırdadı. İki gün önceki hamburger olayından sonraki ilk dersiydi bu. Babası ne kadar inkar etse de Natasha dan hoşlandığını anlamıştı. Ama ne yazık ki babası bugün hayal kırıklığına uğrayacaktı. Çünkü bugün Sara arkadaşı yerine derse girmişti. Natasha ona sadece çocuklara hareketleri yaptırmasını söylemişti. Hareketleri biliyorlardı zaten. Ondan dolayı Sara çok zorlanmamıştı.
Rebecca:Selam baba. Bir şey mi oldu?
Bucky: Kızımı almaya gelemez miyim?
Rebecca: 3 yıldır hayır. Öğretmenimi gördüğünden beri evet. Ama şansına küs bugün o gelmedi bir süre de gelmez dediler.
Bucky: Neden?
Rebecca: Bilmiyorum ama onun yerine arkadaşı girdi.
Bucky: Sen burada bekle.
Bucky etrafı toplayan Sara'nın yanına gelir.
Bucky: Pardon.
Sara: Buyrun.
Bucky: Normalde baleye giren hoca nerede acaba? Bir sıkıntı mı oldu?
Sara anlayışlı bir şekilde Bucky e bakar.
Sara: Hastanede. Bence bir süre çocuğunuzu getirmeyin. Nat bir iki hafta orada olacak. Hatta ben de şimdi oraya gidiyorum.
Bucky git gide endişelenmeye başlar. Sara bunu fark eder içindeki fesat shipperı susturup ceketini giyer.
Bucky: Fazla özel değilse....
Sara: İsterseniz gelin ama kısaca söyliyim Nat'ın durumu iyi.
Bucky: Hangi hastane?

Sara ve Zari beraber hastaneye Nat ın yanına gelirler. Natasha Lorna (polaris de girdi işin içine haydi hayırlısı) ile beraber oturmuş bekliyordur. Lorna çok kızgındır. Natasha ise ayağa kalkmış ve doktor ile konuşuyordur. Zari Lorna nın yanına oturur. Zari Lorna Clarice ve Sonya üniversiteden beri muhteşem dörtlüdür. Artık üçlü olan dörtlü. Ayrıca Lorna, Pietro ve onun ikizi Wanda nın üvey ablasıdır.
Zari: Durum ne Lorna.
Lorna: Bayılmış.
Zari: Bu mu?
Lorna: Evet. Banyodayken bayılmış o kadar. Depresyonda işte. Nat da şu an psikolog ile konuşuyor. Sağlıklı şekilde atlatsın diye.
Zari: E boşuna mı tribe girdik amk.
Lorna tip tip Zari ye bakar. Onları dinleyen Sara da kıkırdar. O sırada yanlarına Nat gelir ve gördüğü şey ile elindeki plastik bardağı sıkar.
Nat: Bunlar napıyo ya burada.
John ve Clarice geliyordur.

Bu bölüm dram isteyen HexZachlar 'a gelsin. Sonya yı hastaneye düşürdüm. Kıyamadım ciddi birşey yapmadım ama. Neyse.

Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin