Selina Bucky Alexie Aubrey ve Rebecca beraber oturmuş yüzlerine boş boş bakıyorlardı. Tabi Selina içinden olacaklar için geri sayım tutuyordur.
Alexie: Eeee. Naber?
Bucky: İyi sağol. Senden?
Alexie: İyi.
Yine bir sessizlik olur. Yazar içinden anırıyordur. Selina da öyle. Aubrey bir bok anlamamıştır ve dayanamaz.
Aubrey: Noluyor?
Selina: İyilik sağlık.
Aubrey: Bu adam kim?
Alexie: Ben Alexie memnun oldum hanımefendi.
Bucky o ismi duyunca önce kısa bir şok geçirir. Sonra Alexie ye inceleyerek bakar. Selina ise gülmemek için yanaklarını ısırmak zorunda kalır.
Aubrey: Bende Aubrey. Kocamı nereden tanıyorsunuz?
Alexie: Aynı kişi ile yattık da.Tony Stark baldızının evinde sıkıntı ile dolaşıyordur. Karısı Laurel ve malum baldız Sara da ona bön bön bakıyordur.
Tony: BURASI ÇOK SIKICI!
Sara: Sağol ya.
Tony: Tabi sıkıcı diyerek burayı yüceltiyorum ben. BURASI İNSANI BOĞUYOR.
Laurel: Anlıyorum tatlım.
Tony: Evimize dönelim.
Laurel: Hayır.
Tony: Sana yeni tektaş alırım.
Laurel: Kendim de alabilirim teşekkür ederim.
Tony: Ama sı kıl dıııım.
Sara: Ay git bir oksijen al bu ne be!
Tony: Ama ama ama.....
Sara: YUH EBESİNİN ÖREKESİNİN KAYNANASI!
Tony ve Laurel şok içinde Sara ya bakarlar. Sara telefonuna gelen mesaja bakıyordur.
Laurel: Ne oldu?
Sara: Ava mesaj attı. Nat onunla konuşmaya gitmiş izin istemiş. Ama nedenini söylememiş. Ava da Clint ve Bobbi yi aramış. Onlar da demiş ki. Nat hamile kalmış eski sevgilisi dönmüş bu da yetmiyormuş gibi bebeğin babasının 5 yıldır arayıp sormayan karısının bugün döneceği tutmuş.
Laurel: Oha.
Tony: Sözümü geri alıyorum burası çok eğlenceli haydi burada kalalım.