The End

144 12 70
                                    

Aubrey eline aldığı mektuba baktı. Son çaresi bu mektuptu. Boşanmıştı, Bucky başkasını seviyordu ve ondan bir çocuğu vardı, kızı o kadını seviyordu, ikisi de 3 aydır o kadın ve onun oğlundan ayrılmıyordu.... Belki Bucky onu yine kaybederse eskisine dönerlerdi. Gittiğini söyleyen mektubu bırakıp havaalanına gitti. Bu yaptığının bir işe yaramayacağını bilmiyordu. Her şeyin bittiğini kabullenememişti. 

O sırada Bucky huzurla yanında uyuklayan oğluna bakıyordu. Rebecca şu an Selina ile film izliyordu Natasha ile Matt ile adliyede idi. Bugün Natasha'tı yemeğe çıkarmaya karar verdi. Aubrey geldiğinden beri Natasha ile en yakın teması onu öpmek olmuştu ve Natasha bu öpücükler olmamış gibi davranıyordu. Bucky Nat ın da onu sevdiğini biliyordu Nat ın sadece kafası karışıktı. Bu yemeğin durumu tuhaflaştıracağına karar verdi ve herkesi çağırıp Natasha nın güzel bahçesinde hoş bir yemek hazırladı. Herkes gelmişti, Natasha Bucky nin yanına oturmuştu çocukların hepsi de masanın yakınında ki örtünün üstünde oynuyordu. Selina ve Peter hariç onlar zaten teknik olarak çocuk değiller.
Laurel: Bu çok güzel bir toplanma oldu. Tabi bizim için daha çok veda yemeği gibi oldu.
Tony: Bu kısa sürede hepinizi tanıdığıma çok sevindim ama bizim şehre dönmemiz gerekiyor artık.
Laurel: Her fırsatta bu ikisini buraya getireceğim merak etmeyin.
Matt: Sizi özleyeceğiz.
Ava: Bence gelmeniz için ilk tarih 2 ay sonra olabilir. Belki daha erken.
Tony: Neden?
Sara: Ava'ya evlenme teklifi ettim. Çok yakında evleniyoruz.
Clint: Madem herkesin verecek bir haberi var.. Ben hamileyim.
Bobbi: Clint yanlış oldu hamile olan benim.
Clint: Ne yani ben hamile olamaz mıyım?
Natasha: Olamazsın.
Clint: Doğru olamam.
Bucky: Aubrey gitti yaşasın özgürlük!
Wanda: Ben yine dünyayı gezmeye gidicem.
Pietro: Bu sefer bende geliyorum.
Lorna: Evet ben de!
Peter: Üniversiteyi kazandım!
Sonya: Bir kedi bir de köpek sahiplenmeye karar verdik biz.
Sam: Evet evimin ağzına sıçacaklar.
Steve: Zari benimle çıkar mısın?
Masada bir sessizlik olur.
Steve: Ben konuşunca mı itiraf edecekleriniz bitti yani?
Zari: Olabilir bence.

Natasha ve Bucky Natasha nın odasında anırıyordur.
Natasha: Bu ne ya herkesde bir itiraf, bir haber.. iyi coştuk bu gece.
Bucky: Evet öyle oldu.
Natasha: Matt'in bu ne ya sıkıldım hiç bir olay yok demesi peki?
Bucky: Haklı. Bu olaysız halimiz. Bence eksik bir şey daha var zaten.
Natasha: Ne?
Bucky cebinden bir yüzük çıkarır.
Bucky: Bu.
Natasha: Yüzük mü çaldın?
Bucky: Aldım.
Natasha: Bu sana olmaz ki.
Bucky: Bana olması için değil zaten. Natasha Romanoff... bu kasabaya geldiğim zaman kayıp bir adamdım. Belki de ölü. Sen bana yaşamanın, insan olmanın nasıl hissettirdiğini hatırlattın. Seninle tanıştığım günden beri hayatı seviyorum. Senin de bana karşı boş olmadığını hissediyorum aramızda asla kopmayacak bir bağ var... uzun lafın kısası, benimle evlenir misin?
Natasha ve Bucky göz göze gelir Natasha gülümser.
Natasha: Neden olmasın.
Bucky aldığı cevaptan memnun Natasha nın dudağına yaklaşır ve yavaşça öpmeye başlar öperken yüzüğü parmağına takmıştır bile. Durumun gideceği yeri anlayan Natasha nefes nefese ayrılır.
Natasha: Evde çocuklar var.
Bucky: Sonya ve Sam bizim için bakıyor bu gece onlara.
Natasha: Matt?
Bucky: Onlara yardım ediyor.
Natasha: Yarın iş....
Bucky: İkimiz de izinliyiz yarın ve bunu biliyorsun.
Bucky yeniden Natasha yı öpmeye başlar bu sefer daha tutkulu öpüyordur. Natasha nın da karşılık vermesi ile öpüşmeleri iyice derinleşir Bucky Natasha yı yatağa itip üstüne çıkar, gecenin geri kalanında uzun zamandır birleşmeyen iki beden sonunda birbirine kavuşacaktır. Hiçbir şey bulundukları bu an umurlarında değildir. Sadece birbirlerini hissetmek ,tutmak ve bir daha bırakmamak istiyorlardır. Sabah olduğunda hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını biliyorlardır. Sabah yeni hayatlarının ilk günü başlayacaktır.

Son

Bu kitapta ve genel olarak çoğu şeyde bana destek olan maXWellllllllllll e sonsuz teşekkürler. Sen çok değerli bir arkadaşsın.

Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin