Matt?

100 19 15
                                    

Yeni bir gün. Clint Pietro ya hızlı hızlı durumları özet geçiyor ve Steve in haline gülüyorlar. Steve onlara anlattığına pişman. Öyle olmalı da zaten. En saçma ikiliye anlattı. Sıçtı. Alexie de ortamda. Clint i görmeye gelmiş. Anırıyor o da. Neden çünkü bizim Rogers aşık olmuş ama kız bilinmiyor. Kasabada yaşıyor kesin. Kaç gündür görüyor onu. Ama o kadar selam bile veremedi daha. O sırada Barry Allen da içeri giriyor. Yeni adli tıpçı. Bu sefer son gelen o değil. Bucky ve Sam daha gelmedi. Sam izinli. Birileri ile randevusu var. İlişkileri ilerledi. Sonya ablasına bir kaç gün önce Sam i anlattı. Natasha sakin kaldı. Ama Sonya yine de korkuyor. Ablasının psikopat bir tarafı var. Zaten Clint sağolsun hepsi bebeği biliyor. Kadın iyice çıldırdı. Bucky sonunda içeri giriyor. Aubrey daha bir bok bilmiyor. Kadının derdi belli. Bucky canını son kurtarmış. Kadın diyo kızımıza kardeş yapalım. Yav manyak karı bir dur. Adam boşanmak istiyor. Hem kardeş olayı da tamam. İstersen kendine yap bir tane Bucky mizi bırak... ay yazar coştu. Neyse ne diyodum hah. Bucky içeri girince Pietro onu alkışlamaya başlıyor. Bucky ne olduğunu önce anlayamıyor. Sonra Barry de alkışlamaya başlıyor. Clint in pis pis gülüşü durumu özetliyor.
Bucky: Anlatmadığın kim kaldı?
Clint: Hakaret sayarım. Herkes biliyor.
Bucky: Aubrey hariç. Gitmiyo peşimden ya.
Clint: Onun numarası yok bende. Ver ona da mesaj atayım. Olmadı Bobbi yi salayım üstüne o anlatsın.
Bucky: Bobbi?
Pietro: Barbara.
Barry: Karısı.
Steve: Hayvan barınağından.
Alexie: Tatlı kızdır severiz. Her pazar Clint i döver filan.
Bucky Alexie yi fark edip gözlerini deviriyor.
Bucky: Sen de mi buradasın.
Alexie: Yok ya İtalya dayım. Bu hologramım.
Clint: Alexie beni ziyarete geldi. Vefalı arkadaş işte naparsın. Ama bu sefer turşu getirmedi!
Alexie: Koskoca adam oldun kendin. Al. Ayrıca Natlarda turşu yok.
Bucky: Sen onda mı kalıyosun.
Alexie kırdığı potu fark etti ama bozuntuya vermeden cevap verdi.
Alexie: Otel yok burada.
Bucky: Başka yer yok muydu?
Alexie: Clint de asla kalmam aç kalırım. Gece de Bobbi ile hey maşallah ses çıkarıyolar. Yanlış anlama hep kavga. Kafaya terlikle son buluyo. Zari şu an depresyonda. Sara nın ablası onda kalıyor yer yok. Lorna Pietro Wanda kavgasına da katlanamam. Matt zaten Nat ve Sonya nın ev arkadaşı. Yani teknik olarak Matt de kalıyorum ben.
Bucky: Orada çok dolu. Gel bende kal.
Clint ve Pietro bir anda gülmeye başladı. Durumu son anda çakan Barry ve Steve de buna katıldı. Alexie ise gülmemek için zorlanıyordu.
Alexie: Bu bir teklif mi Barnes? Düşünmem lazım. Ay yok evlenmek için çok evlisin seninle evlenemem.
Pietro: Dostum seni özlemişim.
Bucky: O halde bende kalıyorsun konu kapandı güzel. Ve Matt kim?

Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin