BİG BANG part 6

106 12 53
                                    

Steve Rogers her zamanki gibi masum bir güne uyanmıştı. Bucky onu Rebecca nın gösterisine davet etmişti. Steve hiç küfür etmeden masum bir şekilde kahvaltısını yapar. Üstünü değiştirip. Dışarı koşmaya çıkar. Bu aralar Steve çok yorulmuştu. Ama erken uyanmaya devam ediyordu. Bugün her sabah aynı yerde koşan Sam i göremedi. Sam bazen uyuyakalır ve gelmezdi.
X: SOLUNDAYIM!
Yanından hızla geçen Bucky e gülümsedi sarışın adam. Bu espriyi genelde o Sam e yapardı. Sam olmadığı zaman da Bucky onunla dalga geçerdi böyle. Steve buna alışmıştı.
Steve: Sağındayım.
Bucky durup tip tip Steve e baktı. Steve mutlulukla gülümsedi.
Steve: Sonunda Natasha yı bırakıp aramıza döndün ha.
Bucky: Biz o işi bitirdik.
Steve: Neden?
Steve kaşlarını çatmıştı. 5 yıldan sonra Natasha ile tanışınca eskisine dönmüştü. Şimdi bu biterse yine dağılır diye düşünmüştü Steve. Bucky sıkıntı ile başını kaşıdı.
Bucky: Böyle devam edemezdi.
Steve: Yoo. Gayet ederdi. Bence ikinizin salaklığı.
Bucky: Sen argo bir kelime mi söyledin?

Steve: Salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk mal aptal.....
Steve Bucky e söverken hızla yürüyordu arkadaşının tekrar içine kapanmasını istemiyordu. Steve düşünceleri ile boğuşurken yürüyen bir kadın gördü. Esmer bir kadındı. Pantolonun üstüne bol bir gömlek giymiş beceriksiz bir at kuyruğu yapmış ve bu kombinle alakasız bir kolye takmıştı. Steve nedensizce gülümsedi. Ve bir süre arkasından baktı. Son anda kendine geldi.
Steve: Sıçtım

Yaşasın kısa bölüm. Haydi yorumlara abanın

 Haydi yorumlara abanın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin