Our baby

86 9 13
                                    

Doktor: Gayet sağlıklı görünüyor. Yakında doğuma gelirsiniz diye düşünüyorum.Cinsiyetini öğrenmek ister misiniz?
Natasha: Hayır istemiyoruz.
Bucky: Neden ya?
Nat ve Bucky ultrasona gelmiştir. Natasha çocuğun cinsiyetini bilmesine rağmen doktora söyletmiyordur.
Natasha: Gıcıklık olsun diye.
Bucky: E nasıl alışveriş yapacaksın çocuğa?
Natasha: 1) Ben cinsiyeti biliyorum ve her şey hazır. 2) Kızlar hayvan gibi alışveriş yapıyorlar. 3) Bobbi sanırım hamile ay çok heyecanlı. 4) Sam e söyle onu sevmiyorum. Kardeşimle ayrılırlarsa kanka olabiliriz ama. 5) Sanırım doğum başladı. Hastanedeyiz şansa bak. Ovvv. Cidden acıyo. Braxton hicks mi bu?
Doktor bakar.
Doktor: Yok cidden doğum başlamış şansa bak.
Natasha: Böyle bal hiç bir yerde yok. ALLAH BELANI... Fazla acıyo ya bu.
Bucky: Neden bu kadar sakinsin?

Sara, Ava,Tony, Laurel ve çocuklar kahvaltı yapıyordur. Neşeli ve tuhaf ortamı kapının manyak gibi çalması böler. Sara gidip kapıyı açar Clint bir anda salona dalıp yüz üstü düşerken Bobbi normal insan gibi içeri girer.
Tony: Noluyo ya.
Clint kalkıp Sara ya montunu giydirir.
Clint:CLİNTON JUNİOR GELİYO DAYI OLUYORUM NAT DOĞUMA GİRMİŞ!
Laurel : Bence çocuğun adı Clinton Junior olmaz. Bence yani.

Aubrey, Rebecca yı hastaneye getirmiştir. Rebecca çok heyecanlıdır.
Aubrey: Rebecca sakin ol.
Rebecca: Abla oluyorum anne.
Aubrey: Üvey abla oluyorsun. Sadece babanız aynı unutma.
Rebecca: Sonuçta kardeşim oluyor.
Rebecca zıplayarak doğumhane önünde bekleyen Sara Clint Bobbi Matt ve Sonya nın yanına gider.
Matt: Selam Rebecca.
Rebecca: Kardeşim doğdu mu Nat nasıl Adını Clinton koymadınız de mi?

Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin