Roomates

94 13 24
                                    

Natasha: Ne demek gidiyorum? Ev mi buldun?
Natasha karşısında valizlerini toplayan Alexie ile konuşuyordu. Alexie anırarak durumu anlatmıştı ama anırdığı için kimse ne dediğini anlamamıştı.
Alexie: Sevgilin istemedi. Gözümün önünde dur dedi.
Natasha: Sevgilim?
Alexie: Bence de kıskanç bir adama benzemiyordu. Ama şansımı zorlamaya gerek yok. Matt i alacaktı evine de dedim Nat seni bıçaklar.
Natasha: Kimi?
Alexie: Sevgilini.
Natasha: O kim?
Alexie: Nat sen başını filan mı çarptın? Bu bebeğin babası kim?
Natasha: Kesinlikle sevgilim değil.
Alexie: Başka sevgilin de mi var?

Bobbi çalışma masasında barınak için toplanan bağışlara bakıyordu. Kesinlikle yeterli değildi. Kızlarla bu konuyu konuşmuştu ama onlar da ne yapabilirlerdi ki? Sıkıntı ile nefesini verdi. Burayı devretme hakkı onundu ama devredecek kişi de yoktu. Bobbi içeri giren ikili ile kafasını kaldırdı.
Gelenler Sara ve esmer bir adam idi. Adamdaki egonun kokusu adım attığı anda odayı doldurmuştu.
Sara: Bobbi. Bu Tony Stark. Ablamın eşi.
Bobbi elini uzattı el sıkıştılar.
Tony: Şimdi bu binayı satın almak için -ki buna kıçınızı kurtarmak da denebilir- nereyi imzalamam gerekiyor?

Zari ve Alexie gülerek Bucky nin evine yürüyorlardı.
Zari: Ciddi olduğuna inanamıyorum.
Alexie: Bende. Yardımın için sağol bu arada.
Zari: Önemli değil. Hava almak bana da iyi geldi.
Alexie: Ailen için üzgünüm.
Zari: Bende. Ama artık daha iyiyim.
Alexie: Sevindim.
Bizimkiler sonunda Bucky nin evine gelip zili çalarlar. Aubrey kapıyı açar.
Aubrey: Siz kimsiniz?
Zari: Misafir.
İçeri girerler Bucky Rebecca Sam ve Sonya beraber oturuyordur. Sam Sonya yı arkadaşları ile tanıştırmak istemiştir. Anlayacağınız üzere tanıştırmıştır.  Z ve Sonya birbirlerini görüp sarılırlar. Herkes tanışır. O sırada Steve banyodan gelir.
Steve: Selam.
Bucky: Steve Alexie ile tanışmıştın zaten. Bu da Zari.
Zari elini uzatır ama Steve donmuştur.
Zari: Selam?
Steve: Ben Steve.
Zari: Evet Bucky söyledi.
Steve: Ben Steve.
Zari: Sanırım arkadaşınızı bozdum.

Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin