BİG BANG part 5

89 10 27
                                    

Oliver uzun zamandır (bir yıl) olduğu şehirden gitmeye hazırdı. Felicity ile beraber Oliver ın varlığını yeni öğrendiği oğlu ile kasabaya gidecekti. Felicity kasabadan değildi. Orada yaşamıyordu. Sadece babasından kalan %10 hissesi vardı kasabada. Her zaman arası bilgisayarlar ile iyi olan kadın bu kasabaya bir şans vermeye karar verdi. En kötü ne olabilirdi ki?

Oliver bu kasabada büyümüştü. Merkezi kapatacakları sırada satın almış ve orada çalışan arkadaşlarına dağıtmıştı. Kalan %50 hisseyi bulmak için çalıştığı sırada Felicity ile tanışmış ve aşık olmuştu. %40 hissenin sahibini bulamamış ve bu konuda hukuk okumak ardından evlenmek için kasabayı terk eden arkadaşı Laurel dan yardım istemişti. Sonuç olarak Tony hisseleri satın almıştı. Oliver Felicity e kadar çok çapkındı. Sırası ile Laurel, Natasha, Sara, Bobbi, Sonya, Zari ve Lorna ile çıkmıştı. (Hey maşallah abimize bu arada dizide de akrabası olan kadınlar hariç hepsi ile ilişkisi oldu )

Sonunda yolculuk bitti. Merkeze geldiler. Felicity orada kızlara duracağı yerleri gösteren Natasha yı gördü ilk önce. Bir şeyi hazmetmeye çalışıyor gibiydi. Ve çözüm arıyor gibi. O durumu sonra halletmeye karar verdi. Önce bilişim hocası ile tanışmak istiyordu. Onu ararken Sonya onların yanına geldi.
Sonya: Oliver Quenn.
Oliver: Sonya Romanoff.
Felicity: Felicity Smoak.
Sonya önce Oliver a sonra Felicity e bakıp sonunda der gibi gülümsedi ve elini Felicity e uzattı. El sıkıştılar.
Sonya: Sonunda gelin hanımla tanışmak harika. Grupça sana böyle diyoruz haberin olsun.
Felicity her zaman ki ponçikliği ile gülümsedi.
Sonya: Bir şeye ihtiyacın olursa bana söyleyebilirsin ben Rehberlik hocasıyım. Bu arada Oliver sanat öğretmenini buldum Lorna buna uygun.
Oliver: O aktivist değil miydi?
Sonya: Yönetimi değiştirmek için eylemlere katılmak para kazandırmıyor.
Oliver: Olur en yakın zamanda başlasın zaten o sanat okuluna gitmişti değil mi? Ava ne dedi?
Sonya: O işe dün aldı ben haberin olsun dedim.
Oliver alayla güldü.
Oliver: Lorna nın sahne dekorlarını boyamasından anlamalıydım.
Felicity: Bilişim hocası nerede?
Sonya: Zari bugün cenaze nedeni ile gelemiyor.

Felicity: Bilişim hocası nerede?Sonya: Zari bugün cenaze nedeni ile gelemiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin