Bucky geçirdiği çılgın günden sonra kızının gösterisi için hazırlanıyordu. Rebecca sabah çok heyecanlıydı. Öğlen karakolda gördüğü kızıl kadında öyle. Salonda en önde yer tuttuğu zaman olacaklardan habersiz kulise gitti. Natasha ve Sonya kızların saçlarını yapıyordu. Sonya aynı zamanda Sam ile sohbet ediyordu. Sam ile? Bucky arkadaşına gülümsedi. Sonya ile konuşan genç adam onu fark etmedi. Bucky Rebecca nın yanına gitti. Kız bir arkadaşı ile heyecanla sohbet ediyordu. Onu rahatsız etmek istemedi ve kızların saçlarını yapmayı bitiren Natasha nın yanına gitti.
Bucky: Selam.
Natasha karakolda olduğu gibi çok düşünceliydi. Bucky i görünce panik olmuştu. Ama belli etmedi.
Natasha: Selam.
Bucky: Nasılsın?
Natasha: İyi. Sen?
Bucky: İyi.
Natasha: İyi.
Bucky: İyi.
Babasını gören Rebecca onların yanına gider.
Rebecca: Selam baba.
Bucky: Naber ufaklık?
Rebecca: Bak Nat saçlarımı yaptı.
Bucky: Çok güzel olmuş. Nat bende sana bir şey sora...
Bucky Natasha nın başka bir çocukla daha ilgilendiğini görüp gülümser. Kadındaki gerginliği sezmiştir. Bunun nedeninin aralarındaki durum olduğunu düşünür. Asıl durumdan habersizdir.Alexie gösteri başlamadan önce Natasha nın yanına gitmeye karar vermişti. Belli ki konuşmaları gereken çok şey vardı. Çok fazla şey. Öncelikle o testi soracaktı ona. Sonra da onu hamile bırakan piç kimse ona haddini bildirecekti. (Yedi kafayı hayırlı olsun) Natasha şık lacivert mini bir elbise giymişti. Altındaki gümüş topuklularla her zamanki gibi belki de her zamankinden daha güzel görünüyordu. Natasha bir tarafa bakıp kafasını salladı ve gitti. Alexie onun bir işi olduğunu düşünüp peşinden gitmedi. 5 dakika sonra hala gelmediği zaman merak etti ve onu bulmaya çıktı. Tabi dolaplardan birinde onu başka bir adamla basmayı ummuyordu. Onlar fark etmeden oradan ayrıldı. O piçi bulmuştu.(Merak etmeyin o başka adam Bucky. Fesatlık da yapmayın öpüşüyolar sadece)
Natasha dağılmış saçlarını toplamış ve yine mükemmel görünerek sahneye çıktı. Yapması gereken konuşmayı yaptı ve çocukları sahneye çağırdı. Bucky en ön sıradan gösteriyi izliyordu. Yanına oturan kadını kadın konuşana kadar fark etmedi.
X: Çok güzel dans ediyor. Ortadaki yani.
Bucky dönmeden dalgınca cevap verdi. Ses tanıdıktı.
Bucky: O benim kızım.
X: Biliyorum çünkü o benimde kızım.
Bucky o anda sesin kime ait olduğunu anlayıp yan tarafına döndü.
Bucky: Aubrey? Burada ne yapıyorsun?
Aubrey: Kızımı ve kocamı özledim.
Bucky: 5 yıl önc...
Aubrey: Sessiz ol kocacım kızımız dans ediyor.Say hi to Mama Barnes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything You Deserve
FanfictionAaa Buckynat Aaa yine ben. Şaşıran var mı bencede yok.