İs that blood?

101 16 25
                                    

Zari: Selam?
Steve: Ben Steve.
Zari: Evet Bucky söyledi.
Steve: Ben Steve.
Zari: Sanırım arkadaşınızı bozdum.
Bucky: O zaten bozuktu boşver.
Zari: Tamamdır.
Bucky: Eee Matt nerede?
Sonya: O da mı gelecekti?
Aubrey: Ne için?
Sonya ve Zari Aubrey ve Bucky e bakarlar Zari aha ortalık karıştı diye düşünür. Sonya Sam in kulağına Aubrey nin bilip bilmediğini sorar Sam bilmiyor ve yapıştı der.
Sonya: Avukat mı lazım Barnes.
Aubrey hariç herkes bu espriye güler.
Aubrey: Hayır yok tatlım biz çok mutluyuz. Aramıza bir sürtük girmişti ama....
Sonya: Hooop. Yavaş gel. Sürtük filan ayıp oluyor.
Zari: Aha sıçtı.
Bucky: Neden?
Zari:Bunların ailecek tersi pis. Arkadaşın Sam biliyor zaten Nat onunla kardeşimi üzersen seni diye bir konuşma yapmış.
Sam: Hala kabuslarıma giriyor.
Bucky: Bir saniye bu Nat ın kardeşi mi ?
Zari: Evet ve bu arada ben gidiyorum hiç kavga havamda değilim baaaay.
Zari koşarak gider.
Steve: Bu oydu. Sam onu buldum.
Sam: Gördüğün kız Z mi?
Steve: Evet.
Bucky: Nur topu gibi bir imkansız aşkımız daha oldu hayırlı ols... OHA Sonya Aubrey nin tepesinden in.
Rebecca: Durumu anlamadım.
Bucky: Ya da inme ya.
Rebecca: Noluyo ya?
Sonya Bucky e o iş bende der gibi bakıp yolmaya devam eder. O sırada Natasha ve Selina evde yalnızdır.

Natasha Selina için mısır patlatıyordur. Ve çok düşüncelidir. Ne yapacağına karar vermiştir. Aldıracaktır. Zamanı geçmeden gitmesi gerekiyordur. Randevu almaya karar verir. Selina onun yanına gelir ve telefonda randevu alırken onu duyar. Nat telefonu kapattıktan sonra onu fark eder.
Natasha: Selam kedicik. Mısırın hazır olmak üzere.
Selina: Gerçekten yapacak mısın?
Natasha: Bilmiyorum.
Selina: Ne karar verirsen ver ben yanındayım.
Natasha: Teşekkürler Мой кот (doğru çevirebildiysem kediciğim diyor).
Selina: Önemli değil.
Nat bir anda karnına giren sancı ile iki büklüm olur. Selina onu tutmaya çalışır. Bacaklarının arasından kan geliyordur. Natasha sonunda yere düşer. Selina korkudan nefes alamaz.
Selina: Nat? Nat iyi misin?

Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin