BİG BANG part 9

90 15 52
                                    

İşinde çok başarılı olan avukat yine bir mahkemeden başarı ile ayrılırken gülümsüyordu. Müvekkilinin minnettar bakışları hala aklındaydı. Bu dava için şehir dışına çıkması gerekmişti. Şimdi evine dönecekti. Bu aralar evinde çok fazla şey yaşanmıştı. Orada olmamasına rağmen Matt in bundan haberi vardı. Yakın arkadaşları Natasha ve Clint sağolsun asla geri kalmamıştı. Şimdi dönüp dönme dolaba dönmüş evine bakacaktı. Ve gülecekti. 9 yaşında yaşadığı bir kaza sağolsun bir süre görme duyusunu kaybetmişti. Tabi sonra ameliyatla düzeltilmişti. (Yapacağım pislikler için Daredevil in görmesi gerekmekte) Matt Murdock 5 saniye önce onu arayan Clint in dediği şey ile Natasha nın çalıştığı yere gidiyordu. Genç kadın şu an çocukları çalıştırıyor olmalıydı. Hayatının en şoklu gününü de geçirdiği düşünülürse destek lazımdı. Kızıl kadını çocuklara su verirken gördü. Arkadaşının yanına giderken şoklardan biri olan ve koltuklardan birinde oturan adamı gördü. Nat ile konuşmak için beklediği anlaşılıyordu. Matthew onun yanına oturdu. Eski arkadaşı onun oturduğu tarafa döndü.
X: Selam Matthew.
Matt: Alexie.

Provaya mola veren Natasha orada oturan Matthew ve Alexie yi görür. Derin bir nefes alır. Zaten daha bu sabah öğrendiği şeyin üstüne gerçekten tam üstüne Alexie nin gelmesi.....
Flashback
Sonya'nın evden çıkması ile Natasha hemen lavaboya koştu. Bir kaç gündür böyleydi.(siz durumu anladınız tam klasik ama benim anlatımımla ne kadar klasik olur sizce?) Aklına gelen ihtimal canını sıkmıştı. Eğer hamileyse tüm hayatı mahvolabilirdi. Bir bebekle kariyerine devam edemezdi ve bakması gereken iki kız vardı bile. Kariyerine devam edemezse o iki kıza ve malum ihtimale bakması çok zordu. Ayrıca malum ihtimal kağıt üstünde de olsa evli bir adamdandı. Benzinlikten aldığı testi çıkardı. Derin bir nefes aldı. Bir çubuğa işemek ne kadar zor olabilirdi ki. 2 dakikanın sonunda gördüğü iki çizgiye bakakaldı. Büyük ihtimalle yanlıştı test. %3 de olsa böyle bir ihtimal vardı. Elindeki diğer testlerin de pozitif çıkması ile %3'ün %30 olmasını diledi. Ne yapacağını bilmiyordu. Kapının da çalması ile elindeki testle oraya ilerledi. Kapıyı açtığında Alexie yi görmesi Alexie nin de testi görmesi 1 saniye almıştı.
Flashback son.

Evet sıçtım her şeyin içine. Final part için kimler hazır bakalım.

 Final part için kimler hazır bakalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin