1

526 22 23
                                    

Bucky: Dans kursuna gitmeye hazır mısın Rebecca?
Otuzlarında olan adam kapının önünde 11 yaşındaki kızını bekliyordu. Kızın annesi onları terk edeli tam 5 yıl olmuştu. Kadını 5 yıldır ikiside görmüyordu. Zaten annesi ile hiç yakın olmayan kız bu durumu 1 yılda atlatabilmişti. Ama babası... Sevdiği kadın onu ve kızını bırakmıştı. 5 yıldır görmediği gibi daha boşanma da söz konusu değildi. Boşanmaları için kadının lütfedip gelmesi gerekiyordu. Adam 5 yıl boyunca hiç randevuya çıkmamıştı. Güveni sarsılan bir insanın diğer insanlarla eskisi gibi olması neredeyse imkansızdır. Bucky nin artık işi gücü kızı olmuştu. 3 yıl önce taşındıkları kasabada bir eğitim merkezi vardı. Ve içinde bir sürü kurs. Baleye ilgisi olan Rebecca oraya gidiyordu. Normalde servis ile giderdi ama bu hafta servis yoktu. Bucky, Rebecca nın o çok sevdiği merkezi ilk defa görecekti. Rebecca yı oraya yazdırmasını arkadaşı Steve den istemişti. O dönem gizli görevdeydi. Kasabadaki karakolda en yakın arkadaşları Steve ve Sam ile beraber çalışıyordu. Tehlikeli bir işi vardı ve yalnız bir ebeveyndi. Harika bir karışımdı bu. Rebecca mutlu adımlarla babasının yanına geldi. Çok heyecanlıydı. Bugün çok sevdiği bale öğretmeni yapacakları gösteri için rolleri seçecekti. Geçen yapacakları gösteriler için yeterince iyi olmayan kız 3. Yılını doldurduğu için artık seçmeye katılabiliyordu. Öğretmeni onun doğuştan yetenekli olduğunu söylemişti ve bu çok heyecanlı olan kızı mutlu etmişti. Bugün büyük gündü.

Sarışın kadın ona sarılan kocasına gülümsedi. Evlenmelerinden bile önce kendisine ait olan hayvan barınağındaydılar. İki tane yakın arkadaşları onların yanına gelmişti. Kocası birazdan karakola gidecekti. Mesai saati yaklaşıyordu.
Clint: Sana bay bay demeden gitmek istemedim Bobbi.
Kadın gülümsedi.
Bobbi: Sayende kızlar benimle 3 yıl dalga geçecekler.
Clint: O Sara ya sor bakalım o evleneli ne kadar olmuş. O ve Ava bizden daha yakınlar.
Bobbi: Sara evli değil biliyorsun.
Clint: Öyle inan bana. Ava ile bir kere ayrı oldukları bir an var mı?
Bobbi: Şu an?
O ikisini dinleyen Sara ve diğer arkadaşları Natasha onlara bakarak kıkırdadılar.
Natasha: Ne dersin? Ava ile senin düğününü yapacak mıyız?
Sara: Daha çok erken. Ayrıca Luke'un üvey bir anneye hazır olduğunu sanmıyorum.
Natasha: Sara. Leonard'ı hepimiz özlüyoruz. Ama hayatına devam etmelisin. Luke Ava yı seviyor. Hem Ava nın da bir kızı yok mu?
Sara: Sabrina. Luke ile çok iyi anlaşıyor ama...
Natasha: Sen hazır değilsin.
Sara: Evet. Biliyorum Lenny öleli çok oluyor ama...
Natasha: Leonard senin mutlu olmanı isterdi. Ve Ava senin ikinci şansın.
Sara: Belki de.
Natasha kucağındaki kediyi yere bıraktı ve çantasını almaya gitti.
Sara: Bobbi biz çıkıyoruz işe gecikicez.
Clint: Bırakmamı ister misiniz?
Natasha kafasını uzattı .
Natasha: Clint bunu sana anaokulundan beri en yakın arkadaşım olduğun için söylüyorum. Asla asla ve asla seninle aynı arabaya binmem.

Başladık çok karakterli bir hikaye oyuncusunu merak ettiğiniz karakter olursa söyleyin bende kim olduğunu söyleyeyim yorumlar benim için çooook değerli o yüzden klavyelere kuvvet.

Everything You DeserveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin