List 15

57 8 0
                                    

______________________________________

Czasami mam wrażenie, że mimo wszystko mnie wysłuchujesz.

Że może, jednak jesteś świadom moich błagań, a ty tak po prostu je ignorujesz...

To boli...

Jednak ostatnio moje samopoczucie zadziwiająco się polepszyło.

Może to przez zmianę pogody z jesiennej, na zimową?

Tak, dobrze widzisz. Już zima... Zima równie chłodna, jak ta w moim sercu.

Płatki śniegu spadają z nieba, tylko po to by zgubić się w całym ich morzu. Właśnie tak się czuję: osamotniony, wykluczony, niezrozumiany, zagubiony... Pusty.

Jedyne co jeszcze daje mi nadzieję, to nasz przyjaciel~ Namjoon~ codziennie mnie odwiedza i uspakaja czułymi słowami otuchy. O tym jak bardzo mnie kochasz i dla mnie walczysz.

Już nie powtórzyła się ani razu, ta sytuacja sprzed sześciu dni.
Nasze zbliżenia opierały się tylko na pożegnalnych objęciach, więc nie musisz być zazdrosny.

Jeśli w ogóle byś był.

Od jakiegoś czasu męczy mnie jedno pytanie.

Czy nadal jestem dla ciebie ważny?

Tak, wiem. Nie jesteś teraz mi w stanie odpowiedzieć, jednak warto spróbować.

Może jakoś telepatycznie?

Niesprawiedliwe jest to, że nie możecie używać telefonów. Jedna rozmowa w zupełności by mi wystarczyła, by tylko upewnić się, że wiara w twoje istnienie ma jakikolwiek sens.

Co jeśli jesteś już tylko moim wyobrażeniem? Smugą wspomnienia, na skraju zapomnienia?

Nie chcę nawet tak myśleć...

Aż zbierają mnie mdłości i płacz na samo wyobrażenie takiej ewentualności.

Kochasz mnie jeszcze wogóle?

Bo ja cię kocham. Miłego dnia. Na zawsze twój~ Yoongi
______________________________________

My Sweet Rose «~YOONSEOK~»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz