DIMP -4 : Pervert

836 91 10
                                    

---

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

---


"Pervert!" Lagi sekali, bantal dilibas pada Yoongi.

"Ye, dah lah tu. Aku cakap kalau devil yang jahat. Sekarang ni, aku devil yang baik tau tak. Ish." Yoongi menghalang bantal yang dipukul Ailee dengan tangannya.

Ailee meniup rambutnya yang menutupi mata dan meletakkan bantal ke tepi. Dia menarik nafas yang dalam dan menghelanya kasar.

"Padan muka. Sape suruh gatal sangat!"

"Aik? Tak pasal-pasal. Ni, dah pukul 3 pagi ni, kau memang tak reti nak tidur kan?" Soal Yoongi lepas mengerling jam di dinding.

"Macam mana aku nak tidur kalau ada kau?"

"Lah, tidur jela. Takde maknanya esok pagi kau tak berbaju. Aku baik lah. Dah, pergi tidur. Esok kau kena kerja lagi kan."

"Mana lah tau. Muka kau stok-stok gatal je ni." Jeling Ailee.

"Ya ampun. Kang aku buat betul-betul kang, menangis tak berlagu japgi. Dah meh tidur sini, aku teman." Yoongi mula baring pada katil Ailee dan dia menepuk tilam itu perlahan.

"I'm not going to sleep with you."

"Yes you are. Sini, tidur. Jangan nak mengada. Jangan risaulah, trust me, I won't do anything." Panggilnya lagi.

Ailee mengeluh kasar dan dia terpaksa mara ke arah Yoongi yang dah sedia baring kat katil dia.

Malas nak bertekak lagi, kang mau ke pagi esok dia tak tidur disebabkan asyik argue dengan Yoongi.

Ailee terus mara ke arah katilnya dan dia mula baring. Dia mencapai selimutnya dan berselubung menutupi seluruh tubuhnya.

Terus, selimut yang diselubung tadi ditarik oleh Yoongi.  Dia menyelinap masuk ke dalam selimut bersama dengan Ailee.

"Kau asal tarik selimut aku? Kau kan setan, takkan tidur pun kena guna selimut gak?" Sinis Ailee.

"Shhhh. Jangan sampai tangan aku ni merayap kat badan kau. Kau tuan aku, mestilah aku kene dengan kau. Diam, tidur je." Yoongi mula memeluk pinggang Ailee dari belakang.

Dagunya diletakkan pada bahu kiri Ailee.

"Percaya aku. Tak lama pun, sampai masa nanti aku akan pergi jugak, jangan risau okay. Goodnight." Bisik Yoongi di telinga Ailee sebelum dia melelapkan mata sambil mendakap erat tubuh Ailee.

Ailee hanya membiarkan dirinya dipeluk Yoongi dari belakang, sebab dia penat sangat. Malas nak bergaduh lagi. Dia hanya mendengar ujaran Yoongi tadi tanpa membalasnya.

Lalu, mereka berdua memejamkan mata erat.

---

"Bangun, Ailee. Dah pukul 8 pagi." Yoongi mencucuk-cucuk pinggang Ailee dengan hujung jarinya.

Kelihatan, Ailee hanya mengendahkannya dan kembali meringkuk ke dalam selimutnya.

"Emm....awal lagi..." gumamnya dari dalam selimut.

"Bangun, kalau taknak ada kes rogol pagi-pagi buta." Ugut Yoongi.

Serta-merta, Ailee menyelak selimutnya dan mencampaknya ke tepi sebaik mendengar ujaran Yoongi sebentar tadi.

Dia menggosok matanya sambil menguap. Dia pandang Yoongi yang berdiri di sisi katilnya, masih dengan pakaian semalam.

"Kau tu, bangun awal pun tak reti mandi. Mesti busuk." Kata Ailee lalu menyandar pada kepala katil.

"Lupa lah tu. Aku mana mandi, makan apa semua. Makanan aku special. Fyi, even aku tak mandi, aku sentiasa wangi."

"Yeyeje."

"Tak percaya, hidu sendiri." Yoongi mula mendepakan tangannya, menyuruh Ailee menghidu bau tubuh badannya sekarang.

"Ok!" Ailee terus bangun dan mendekati Yoongi. Dia mula mendekatkan hidungnya pada tubuh Yoongi.

Betul lah! Wangi gila, sama macam semalam. Strong maskulin smell. Sedap dibau, tak kuat dan tak terlalu lembut. Haruman dia memang buatkan orang yang bau dia boleh pengsan sebab bau dia too sexy and hot. Puji Ailee dalam hati.

"I knew it already. Kau pun bukannya boleh tahan sangat dengan bau aku, kan." Kata Yoongi dengan suara yang dilunakkan, kasar yang seksi.

Ailee terus menepuk dahinya dengan tapak tangan. Lupa, Yoongi tau apa yang dikatakan dalam hatinya.

"Fine. Kau menang."

"Pergi mandi, kau yang busuk sekarang ni. Ppali."

"Eish, kau ni macam mak-mak lah. Suka sangat mengarah. Nantila aku mandi." Ailee kembali baring dan mula memejamkan matanya.

"Mandi. Ke kau nak aku heret kau ke bilik air, and aku yang mandikan kau?" Yoongi mengangkat keningnya sebelah dan tersenyum sinis.

Celik terus biji mata Ailee dengar ujaran gatal Yoongi tadi. Serta-merta dia bangkit dan mencapai tualanya untuk menuju ke bilik air.

"Dasar devil gatal. Bukan devil baik. Yelah, aku mandi lah ni. Jangan nak mengintai lak, habis ketumbit mata kau nanti, padan muka." Bebel Ailee sebelum meloloskan diri ke dalam bilik airnya.

Yoongi hanya menggeleng sambil tersenyum dan mula mengelilingi biliknya. Dia menghampiri meja yang terdapat banyak gambar yang diletakkan di dalam frame.

Dia mencapai satu gambar yang terdapat ramai di dalamnya. Yoongi mengusap gambar itu dengan ibu jarinya perlahan.

"I really wish that kau notice aku dari dulu, sekarang aku dah tak boleh hidup selamanya dengan kau..."

"...tapi, sekarang ni pun cukup buat aku happy, walaupun aku tak boleh bersama dengan kau selamanya, dalam dunia realiti dah,"

"...Choi Ailee." Ujarnya saat menatap gambar bersama rakan kelasnya dengan Ailee ketika di bangku sekolah menengah dulu.

[C] Devil In My Pocket ✔Where stories live. Discover now