DIMP -30 : FINAL

762 67 10
                                    

Author suggest untuk baca sambil dengar lagu Let Go by BTS 💞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Author suggest untuk baca sambil dengar lagu Let Go by BTS 💞

---

"Goodnight unnie." Kata Soo Ahn sebelum masuk ke dalam biliknya.

"Ne. Goodnight too." Terus, Ailee mengatur langkahnya ke dalam biliknya.

Dia masuk ke dalam biliknya dan mengunci pintunya. Lampu dibuka dan dia berpaling ke belakang untuk menuju ke katilnya.

Baru sahaja mahu berpaling, Ailee terpempan. Dapat dirasakan sepasang tangan yang melingkar di pinggangnya.

Deruan nafas yang hangat itu menyapa di cuping telinganya. Wangian ini, dia amat mengenalinya.

Ailee seakan tidak percaya. Laju air matanya gugur. Dia menekup mulutnya kerana tidak percaya insan yang dirinduinya ini memunculkan diri setelah sekian lama.

"Miss me, sayang?" Soal Yoongi dengan suara yang sangat, lunak dan lembut. Luluh hati Ailee mendengarnya.

Segera dia membalikkan tubuhnya menghadap Yoongi. Diperhati setiap inci wajah Yoongi.

Dia meraba-raba wajah Yoongi, tidak percaya yang Yoongi ada di depan mata dia sekarang.

"Yoongi? Is this the real you?" Ujar Ailee lalu memeluk tubuh Yoongi erat. Dia menyembamkan wajahnya pada dada bidang milik Yoongi.

"Iya, aku lah. Siapa lagi." Jawab Yoongi tenang.

"Jangan tinggalkan aku. Aku menyesal tak percaya apa yang kau cakap dulu pasal Jungkook." Luah Ailee.

Yoongi hanya tersenyum dan mengelus lembut rambut Ailee. Dia mengeratkan lagi pelukannya terhadap Ailee.

"Aku menyesal sebab tak pernah notice kau dulu. Aku mintak maaf, sumpah aku menyesal, Yoongi." kata Ailee dalam tangisannya. Tubuh Yoongi dipeluknya seakan tidak mahu melepaskannya.

Yoongi senyum lagi. Dia meleraikan pelukan dan menatap wajah Ailee yang menunduk. Jarinya dibawa ke dagu Ailee, dan mendongakkan wajahnya menghadapnya.

"I'm happy now. Don't worry. I love you." Ucap Yoongi lalu mengucup dahi Ailee lama.

Ailee tetap meletakkan kedua tangannya pada pinggang Yoongi. Dia tak mahu meninggalkan Yoongi lagi, dia takut :'(

"No, masa kau hidup kau tak happy. Aku nak bahagiakan kau sekarang, boleh? Pinta Ailee. Dia mengusap pula pipi Yoongi dengan ibu jarinya.

[C] Devil In My Pocket ✔Where stories live. Discover now