DIMP -15 : Seducer

591 66 3
                                    

---

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

---

"M-mwo?" Soal Ailee gagap. Tangannya diletakkan pada dada Yoongi, demi halal gap.

"Takdelah, aku gurau je. Asal? Ingat aku suka kau ke?"

"Erk, aku tak cakap pun. Kau ni, tepilah. Aku nak pakai baju." Ailee menolak tubuh Yoongi ke tepi.

"Then, pakai jelah."

"Kau pergi la tempat lain. Kau still lagi kat sini dah kenapa? Dah gatal sangat? Aku bukak kang, haa." Ugut Ailee.

"Srs kau nak bukak? Ppali, bukaklah. Nak nengok." Yoongi dah tersengih gatal kat tepi Ailee.

"Eih! Keluarlah!" Geram Ailee.

"Kalau aku kata aku taknak?"

"Kau kena keluar jugak. Tak kira. Kalau tak, aku jerit."

"Alah, kalau kau jerit pun takde guna. Orang nak tolong pun tak tau nak cakap apa. Dorang tak nampak aku. Selebihnya dorang anggap kau gila je, nak perhatian."

"Yoongi. Tolongla, aku nak pakai baju kejap je. Kau gi la keluar turun bawah dulu ke, please." Rayu Ailee sambil memegang tualanya yang macam dah nak terlucut.

"Nak ni dulu." Pinta Yoongi sambil meletakkan jari telunjuknya di pipi.

"Taknak!"

"Okay, kalau taknak, kau tukar jela depan aku ni." Selambanya sambil berpeluk tubuh.

"Lainlah. Taknak yang tu."

"No. Nak aku keluar, kiss dulu."

"Em, fine." Ailee menghampiri Yoongi, dan dia jengketkan kaki dia sikit, kemudian pipi Yoongi dikucupnya sekilas

Terus, Yoongi tersenyum manis.

"Good girl. Macam tu lah. Bye~~" Yoongi cuit dagu Ailee dan dia terus menghilangkan diri.

Ailee melepaskan keluhan yang kasar.

"Ya tuhan, sesak nafas aku dengan dia ni. Dasar penggoda!" Kata Ailee dan dia bergerak semula ke arah almarinya.

---

"I need you girl, wae honja saranghago honjaseoman ibyeolhae,
I need you girl, wae dachil almyeonso jakku niga piryohae~~"

Ailee nyanyi sendirian di depan cermin sambil mengeringkan rambutnya yang basah.

Hairdryer dia tu dijadikan sebagai mic dia.

"I need you girl, neon areumdawo, I need you girl, neomu chagawo, I need you girl!"

Nyanyinya dengan penuh feeling, macam buat concert. Yoongi yang sedari tadi hanya memerhati perbuatan Ailee menyanyi tak ingat dunia.

"Sedap sangat lah tu?" Tegur Yoongi membuatkan Ailee tersentak.

"Dah lama ke kau kat situ?"

"Lama jugak la. Dari kau start nyanyi, sampai chorus, aku dah dengar."

"Aigooo. Sorry lah, aku tau lah tak sedap." Ailee menutup mukanya dengan tapak tangan bila malu.

Yoongi terus menapak ke arahnya. Dagu Ailee disentuh dan didongakkan ke arahnya. Yoongi menatap wajah Ailee dengan penuh kasih.

Terus, bibir mungil milik Ailee itu dikucupnya. Lembut, dan sangat romantis.

Ailee yang tergamam hanya mampu membatukan diri. Tak tau nak buat apa.

Yoongi meleraikan ciumannya sebentar dan terus tubuh Ailee diangkat dan diletakkan kaki milik Ailee pada sebelah kanan dan kiri pinggang Yoongi.

Pinggang Ailee dipegangnya lalu dia mengucup semula bibir Ailee.

Ailee segera berpaut pada leher Yoongi walaupun bibir mereka saling bersentuhan.

Dia mengusap belakang badan Ailee sambil berciuman. Tak lama kemudian, dapat dirasakan Ailee mula membalas ciumannya.

Yoongi tersenyum dalam ciumannya, dan meneruskan lagi ciumannya. Dia menggigit bibir bawah Ailee, dan memasukkan lidahnya ke dalam mulut Ailee.

Saling berciuman, saling bermain lidah.

Hanya seketika, terus Ailee tersedar dari realiti dan segera dia meleraikan ciumannya dengan Yoongi.

Dia terus turun dari Yoongi. Ailee menunduk dengan mukanya yang kemerahan menahan malu.

Masing-masing mula mencuri nafas yang ada sebelum memulakan bicara.

"Mian. Saya tak boleh."

"Kenapa? Kita bukannya buat lebih pun." Ujar Yoongi selamba, bagaikan tiada apa yang berlaku antara mereka.

"Yoongi. Saya dah ada namjachingu. Macam tak elok pulak kita buat macam ni belakang dia."

"Alah, bukannya dia tau pun. And fyi, dia pun belum tentu setia dengan kau, Ailee."

Ailee tersentak. Terus, wajah Yoongi direnung tajam.

"Jangan nak sesuka hati menuduh, Yoongi." Ujarnya tegas.

"Depends. Aku just cakap je. Bukannya aku maksudkan yang dia betul-betul curang. That's all."

"Kau dah goda aku, kau nak cakap macam tu pulak. Apa yang sebenarnya kau nak dari aku eh?"

"Aku goda, and kau pun melayan. Then, what's the point? Kita sama-sama merelakan, apa. So?"

"Omfg. Yoongi! Stop it, please."

"Okay I'll stop. Forget about it. Anggap je macam takde apa yang berlaku tadi." Ujar Yoongi seakan serba salah.

Dia seakan terbuai dengan perasaan sendiri sampaikan dia berbuat demikian kepada Ailee.

Ailee hanya mendiamkan diri. Terasa dengan apa yang dikatakan Yoongi sebelum ni.

"Aku mintak maaf. Aku takde niat pun nak buat macam tu tadi. Jebal? Maafkan aku?" Rayu Yoongi. Lengan Ailee disentuh lembut.

[C] Devil In My Pocket ✔Where stories live. Discover now