[ LIMA ] ☆

82 11 0
                                    


My feelings for you keep getting better than better

But I can’t figure out how you feel about me

I hear “He has a girlfriend”

I guess all boys are

~♡~

8.00 malam

Kediaman Kim

Fifi POV

     Aku mengambil pemetik api untuk menghidupkan api di lilin sebagai perhiasan untuk Taehyung dan kekasihnya menikmati candlelight dinner mereka...

"Cantik"

    Aku hanya tersenyum lugu melihat perhiasan ini.. Melihat semua perhiasan indah ini membuatkan aku ingin menjadi orang yang bakal duduk dan makan disini bersama Taehyung..

Aku cemburu..

Mata aku mulai terasa panas, begitu juga dengan hati aku..

    Selesai sahaja menghidangkan makanan dan menghias meja tadi, aku segera naik ke bilik... Aku mengunci pintu dan menghempaskan badan aku di atas katil...

Aku menghamburkan kesedihan aku dalam bentuk tangisan.. Aku cuba menahan bunyi isakkan aku dari kedengaran namun hati aku sungguh sakit... Rasanya seperti mahu mati saja...

"Hiks- Appa... Fifi perlukan Appa.."

End of Fifi POV

Taehyung Situation

      Taehyung memegang tangan lelaki munggil di hadapannya ini dengan lembut... Senyuman yang msnis dan ikhlas terpampang di wajah kacaknya ketika bersama lelaki ini... Lelaki tersebut ialah kekasihnya dan dia jugalah orang yang sangat Taehyung cintai...

"Sayang, awak nampak betul-betul cantik hari ni.." Puji Taehyung..

"Aw~ Thanks, Tae.. Awak pun tak kalah kacaknya.." Kata sang kekasih sambil tersipu malu..

Taehyung menguncup tangan mulus milik kekasihnya dengan lembut sebelum memandang sang kekasih dengan pandangan redup...

"I guess, awak mesti sibuk kan, sayang? Maaf sebab buat awak tangguhkan semua schedule awak malam ni..."Ucapan maaf Taehyhng membuat kekasihnya itu terkekeh...

"its okay, Taebie.. Lagipun, saya memang nak spend time dengan awak.. Selama 7 bulan kita bercinta, tak pernah kita date seromantik ini..." Ujar lelaki munggil itu...

    Bunyi muzik yang agak sesuai dengan suasana disitu membuatkan Taehyung terfikirkan idea yang bernas.. Dia segera pergi kearah kekasihnya dan berlutut... Lelaki terkejut dengan tindakkan Taehyung..

"E-eh, Tae.. Nak buat awak ni?" Tanya sang kekasih dengan rasa hairan..

"Would you dance with me, my princess?" Tanya Taehyung sambil menghulurkan sebelah tangannya...

"Yes!"

   

Fifi Situation

     Angin sepoi-sepoi bahasa menerpa ke wajah Fifi yang sembab akibat daripada tangisannya... Air mata yang masih mengalir, dia seka dari wajah cantiknya... Kini Fifi berada di balkoni dan memandang terus pada bulan yang berada nun jauh disana..

Marriage Without Love [ 사랑이 없는 결혼] «KTH ft BTS» [C]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang